Musicalbezoeken Hamburg
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Ik wil over een paar weken Hamburg bezoeken met uiteraard zoveel mogelijk musicals. De prijzen zijn echter op de site musicals.de (Stage Entertainment Germany) niet te betalen voor mij. Dit moet naar mijn idee goedkoper kunnen door bijvoorbeeld op de dag zelf bij theater kaarten kopen voor een kortingsprijs o.z.i.d. Geen idee hoe dat geregeld is in Duitsland. Iemand tips? Alvast heel erg bedankt!

  [ # 1 ] 05 May 2015 06:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Tot en met aanstaande donderdag zijn er op de Duitse site van Vente Privee aanbiedingen voor Duitse Stage Entertainment musicals (muv König der Löwen) in Hamburg maar ook elders. Je koopt dan een gutschein voor een bepaalde voorstelling op een bepaalde dag/tijd en deze gutschein wissel je op de dag zelf bij de theaterkassa om voor het definitieve ticket. Stoel- en rijnummer zijn tot op het moment van omwisselen onbekend.

http://de.vente-privee.com/

Op een Duits forum heb ik weleens gelezen dat er bij het Kehrwieder Theater een ticketoffice zit waar op de dag van de voorstelling restkarten gekocht kunnen worden. Ik heb dit zelf nooit geprobeerd.

Je zou het ook bij de theaterkassa kunnen proberen. Dat scheelt al snel 15% vorverkaufsgebüren.

Op de ‘Duitse’ Musicalworld (Musicalzentrale) is er een handige thread Rabattangebote.

  [ # 2 ] 11 May 2015 05:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Waanzinnig die prijzen. In 2003 betaalde ik voor The Lion King in Hamburg 83 euro. In 2009 was dat 105 euro. En dan heb ik het over de beste plaatsen, rij 6 in het midden. Nu betaal je dus 176 euro!!!! Wat een stijging.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 3 ] 15 July 2018 10:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Deze zomer ga ik naar Hamburg en zou graag der König der Löwen willen zien. Nu bestaan er bij Stage Duitsland ook kortingen voor studenten. Weet iemand of deze ook gelden voor Nederlandse studenten?

  [ # 4 ] 16 July 2018 06:56 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2005-05-05

Er zit ook een kassa van Stage bij het kantoor van stage waar ze kortingen geven voor voorstellingen op de dag zelf. König der Löwen zit hier nooit bij, maar wel de andere voorstellingen. Het ticketkantoor zit bij het kantoor van Stage in de Speicherstadt. Dit is ongeveer naast Miniatur Wunderland en de Hamburg Dungeon. Vorig jaar hebben we hier nog kaarten voor Ich War Noch Niemals In New York gehaald met 50% korting en goede plaatsen.

  [ # 5 ] 16 July 2018 07:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik ben normaliter best bereid om wat geld neer te leggen voor een uitzonderlijk avondje uit. Maar kom op zeg 176 euri voor The Lion King die al jaren lang uitgemolken wordt. Geen haar aan mijn hoofd die er aan zou denken dat ervoor neer te leggen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 6 ] 16 July 2018 10:57 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Misschien een aardige suggestie… Van 7 t/m 19 augustus staat in de StaatsOper van Hamburg de mooie UK tourversie van Titanic. Met Duitse boventiteling.

Kaarten via
https://www.eventim.de/tickets.html?affiliate=EVE&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&erid=2123560&includeOnlybookable=true&x10=1&x11=titanic

  [ # 7 ] 20 July 2018 06:31 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2013-10-05

Wij zijn met de Pinksteren in Hamburg geweest en hebben op de dag zelf kaarten voor Aladdin met zo’n 50% korting gekocht bij een ticketoffice/toeristen info in de haven, ergens naast het Hardrock café. Er staan nergens aanbiedingen aangegeven, maar toen we er naar vroegen kregen we fikse korting op Mary Poppins,  Kinky Boots en dus Aladdin. De zaal zat toen overigens bij lange na niet vol.

  [ # 8 ] 28 July 2018 09:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Weet iemand iets van kortingen voor Titanic in de Staatsoper?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹‹ Carrie      High Society in The Old Vic ››