Little Shop of Horrors - Regent’s Park Open Air Theatre
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Gisteren Little Shop gezien, had niet geboekt nog, maar mijn klasgenoot bood kaartjes aan.
Het is best een stuk lopen vanaf ieder omliggend station (Wij kwamen van Warren Street).
Maar eenmaal daar, was het een hele leuke ervaring. Ik was er namelijk nog nooit geweest. De sfeer is fijn. Alles is groen bedenkt ook en de stoelen zaten prima! Gelukkig was het heerlijk weer en het begon om 19.30 al donker te worden wat de show nog mooier/intenser maakt.

De show zelf was echt geweldig! Het is een moderne versie en lijkt niets op welke versie ik tot nu toe nog gezien heb. Ik denk dat deze show nog best wel eens zal gaan Touren in verschillende landen.

De cast was erg sterk. Om te beginnen met de 3 dames. Allemaal krachtige en goede stemmen en vooral een dosis attitude.
Mr. Mushnik was vrij nichterig, wat het een hele andere inbreng gaf.
Seymour was nerdy zoals altijd, en een goede stem en fijn acteerwerk.
Audrey was minder “Audrey” misschien dan we gewend zijn. Ietsje minder popperig. Misschien niet een super krachtige stem, maar wel mooi. En leuk in haar spel.
Orin was ook erg goed. Echt een raar typetje. Ook erg leuk tegen het einde van de show.
Audrey II… Vicky had ik al eens gezien samen met Detox en Willem in Camden Town, maar wat een te gek wijf! Ze heeft alsnog een vrij diepe stem en echte drag queen maniertjes. Dit maakt het zo verfrissend en leuk.
Het enige wat misschien raar is, is dat ze soms los van de plant leeft. Maar het stoorde niet genoeg.

Kostuums zijn ook fantastisch. Modern en aan het einde vooral volop gek en over de top.

Vicky zingt aan het einde nog een toegift. Na wat google kom ik erachter dat het nummer voor de film was geschreven: Mean Green Mother from Outer Space

  [ # 1 ] 03 September 2018 05:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Leuk, ik hoorde ook al goede dingen over de show. Ik ga vanavond kijken 😊

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 2 ] 03 September 2018 10:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Hopelijk heb je het leuk gehad!