2 of 28 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Anastasia Scheveningen
  [ # 16 ] 17 January 2018 02:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Klaske - 17 January 2018 02:06 PM
Robin1994 - 17 January 2018 11:47 AM

Inderdaad ze beginnen in Spanje. Echter ik heb drie keer niks met zowel de animatie film als de musical die daar dus op gebaseerd is. Walgelijk dat er een sprookje wordt gemaakt van een mysterie die is voort gekomen uit een van de meest gruwelijke stukken uit de Russische geschiedenis. Sorry daar maak je toch geen sprookje van?! En het dan ook in Rusland produceren, auw. Ik geloof niet dat heel veel Russen daar blij mee gaan zijn. Ik hoop ook dat deze productie een enorme flop word. Bah zeg! Als je een historische musical wilt maken Great! Echt waar super. Kijk eens wat Hamilton voor een show geworden is zonder dat het een sprookje geworden is. Nee sorry vind het echt schandalig om van zo’n gruwelijk geschiedenis verhaal een sprookje te maken. Laat staan om het als achtergrond gebruiken voor een sprookje. Nee sorry… Weer echt -niet alleen voor nederland- een heel slechte keuze.

Met in 2017 een zaalbezetting op Broadway tussen de 90 en 100%  zou ik het geen flop willen noemen.

Anastasia is al jaren een bron van inspiratie geweest voor film en theater. De film uit 1997 is weer gebaseerd op de film met Yul Brynner en Ingrid Bergman met al een romantische relatie tussen de bedrieger en Anastasia.

Wat vind je van Les Miserables?

leegehaald. Per ongeluk dubbel gepost.

[ Gewijzigd: 17 January 2018 02:13 PM by Robin1994 ]
  [ # 17 ] 17 January 2018 02:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Klaske - 17 January 2018 02:06 PM
Robin1994 - 17 January 2018 11:47 AM

Inderdaad ze beginnen in Spanje. Echter ik heb drie keer niks met zowel de animatie film als de musical die daar dus op gebaseerd is. Walgelijk dat er een sprookje wordt gemaakt van een mysterie die is voort gekomen uit een van de meest gruwelijke stukken uit de Russische geschiedenis. Sorry daar maak je toch geen sprookje van?! En het dan ook in Rusland produceren, auw. Ik geloof niet dat heel veel Russen daar blij mee gaan zijn. Ik hoop ook dat deze productie een enorme flop word. Bah zeg! Als je een historische musical wilt maken Great! Echt waar super. Kijk eens wat Hamilton voor een show geworden is zonder dat het een sprookje geworden is. Nee sorry vind het echt schandalig om van zo’n gruwelijk geschiedenis verhaal een sprookje te maken. Laat staan om het als achtergrond gebruiken voor een sprookje. Nee sorry… Weer echt -niet alleen voor nederland- een heel slechte keuze.

Met in 2017 een zaalbezetting op Broadway tussen de 90 en 100%  zou ik het geen flop willen noemen.

Anastasia is al jaren een bron van inspiratie geweest voor film en theater. De film uit 1997 is weer gebaseerd op de film met Yul Brynner en Ingrid Bergman met al een romantische relatie tussen de bedrieger en Anastasia.

Wat vind je van Les Miserables?

Les Miserables vind ik echt prachtig! Echt een van de mooiste musicals ever!  Maar dat is dan ook een volwassen voorstelling dat geen sprookje wordt voor t hele gezin. Dat laatste bevalt me niet aan Anastasia. Dat sprookjes luguber kunnen zijn agreed maar wat met de familie Anastasia is gebeurt? Voor een volwassen musical -als Les Mis, Elisabeth, Hamilton etc- ja absoluut doen. Maar zoals t nu gebracht wordt? Nee.

[ Gewijzigd: 17 January 2018 02:14 PM by Robin1994 ]
  [ # 18 ] 17 January 2018 02:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Maar de musical versie is niet echt een sprookje meer, he? Het is een stuk minder gezellig dan de animatie film. Met meer thema’s mbt de Russische revolutie.

En Les Miserables is toch ook een hevig geromantiseerde versie?

  [ # 19 ] 17 January 2018 03:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Robin1994 - 17 January 2018 02:12 PM

Les Miserables vind ik echt prachtig! Echt een van de mooiste musicals ever!  Maar dat is dan ook een volwassen voorstelling dat geen sprookje wordt voor t hele gezin. Dat laatste bevalt me niet aan Anastasia. Dat sprookjes luguber kunnen zijn agreed maar wat met de familie Anastasia is gebeurt? Voor een volwassen musical -als Les Mis, Elisabeth, Hamilton etc- ja absoluut doen. Maar zoals t nu gebracht wordt? Nee.

Heb je Anastasia gezien? Als Musical bedoel ik dan. Ik had er meer van verwacht, dat zeg ik eerlijk, maar het sterke punt van deze voorstelling was voor mij dat ze van de tekenfilm een realistischer, historisch, volwassen verhaal hebben gemaakt en juist minder gericht op kinderzieltjes. Want, laten we eerlijk zijn: Anastasia is een succes omdat alle kinderen van toen nu volwassen zijn en tickets kopen.

Ik heb na afloop met de stage manager gesproken en zelfs de makers waren verrast over de ticket verkoop. Ze hadden tot dan toe geen idee dat de fanbase van de tekenfilm zo groot was.

[ Gewijzigd: 17 January 2018 03:50 PM by S7rin ]
  [ # 20 ] 24 August 2018 03:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Anastasia staat dus nog steeds op het programma voor Nederland:
https://www.forbes.com/sites/leeseymour/2018/08/21/anastasia-plans-massive-unconventional-international-rollout/#5bb36bd42814

  [ # 21 ] 08 September 2018 05:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

En toen was het definitief… Anastasia gaat The Lion King opvolgen, ik ben zeer benieuwd!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2532215/albert-laat-mysterieuze-dochter-tsaar-herleven

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 22 ] 08 September 2018 06:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Wat tofffff!

Hopelijk casten ze op talent en niet een bekende naam 😉

  [ # 23 ] 08 September 2018 06:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Heel fijn!! Eindelijk niet de zoveelste revival!

  [ # 24 ] 08 September 2018 07:17 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Vajen zit al vast bij KB !

Christanne de Bruijn als Anastasia?
Of Wilmien Dijkstra, Simone Breuking, Liss Walravns of
Nandi Beurden ? .... of gaan we met RTL naar Anastasia zoeken?

Dmitri .... Tommie Christiaan ? .... ik vrees al even voor Jim. Freek Bartels is denk ik te oud nu qua looks. Bart van Vedhoven, Sjoerd Spruid, Steven Rooxks, Dieter Spileers.
Genoeg keuz.

Maria .... met flink wat make-up Simone Kleinsma, Doris Baaten, Pamel Teves of mag Irene Kuiper na Billy weer terug bij Joop ?

Gleb ... René van Kooten, Milan van Weelden of Freek Bartels.

  [ # 25 ] 08 September 2018 07:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Fijn nieuws ! Ik hou erg van het werk van Ahrens en Flaherty.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 26 ] 08 September 2018 07:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

sky14 - 08 September 2018 07:17 AM

Vajen zit al vast bij KB !

Christanne de Bruijn als Anastasia?
Of Wilmien Dijkstra, Simone Breuking, Liss Walravns of
Nandi Beurden ? .... of gaan we met RTL naar Anastasia


Celinde met een bruine pruik?
Heeft ooit aangegeven Nederland nog een fijn musicalland te vinden en als er iets moois zou komen, zij hier auditie voor zou gaan doen…

  [ # 27 ] 08 September 2018 08:03 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

Hoera! Ein-de-lijk weer eens een goede aankondiging van Stage, na al die jaren van creatieve armoede. Het heeft even geduurd, maar wat ben ik hier blij mee. Ik twijfelde erg of ik voor de show naar Stuttgart af zou reizen, maar dat hoeft nu dus niet meer 😊

Ze durven dus blijkbaar toch nog iets nieuws te brengen en dan niet eens Frozen, maar Anastasia (wauw!). Ik hoop echt dat de show volwassen en donker is en dat ze hem niet als kindershow gaan promoten.

Super nieuws dit, hier ga ik direct kaarten voor kopen!

  [ # 28 ] 08 September 2018 08:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Hopelijk Celinde als Anastasia en Simone Kleinsma of Vera Mann als maria

  [ # 29 ] 08 September 2018 08:12 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Yes! Vera Mann of Doris Baaten als Maria aub!!

Ze is misschien net iets te oud, maar zou Brigitte Heitzer een mooie Anastasia vinden

  [ # 30 ] 08 September 2018 08:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Gaaf nieuws! Zou het graag zien.

“Dertig jaar later was er een tv-serie met AMY IRVING en in 1997 boorde Disney weer een heel nieuw en jong publiek aan met de tekenfilm die nu, met de muziek, de basis vormt voor de Stage-productie die naar Scheveningen komt.”

Dat was geen Disney film, Fox! Ook al will Disney Fox overnemen of heeft dat inmiddels gedaan, het is echt geen Disney film… Kom op zeg! Check de feiten

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 28