3 of 28 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Anastasia Scheveningen
  [ # 31 ] 08 September 2018 08:22 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

eline3 - 08 September 2018 06:37 AM

Wat tofffff!

Hopelijk casten ze op talent en niet een bekende naam 😉

Dit dus. En volgens mij zit er genoeg talent hier 😊

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 32 ] 08 September 2018 08:27 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Tot wanneer is Vajen bezet? Want ze is er natuurlijk we geknipt voor, ondanks dat we beetje moe er van zijn! Als je kijkt naar de overige 4 Anya’s die laatst gepresenteerd zijn kunnen we zeker zeggen dat Celinde veel te oud en te volwassen overkomt. Ik vrees voor stuntcasting met Dimitri (Jim, Ferry, Tim Douwsma, etc), Gleb Rene van Kooten en dan een ‘onbekender’ iemand voor Anya.

In het interview zegt Albert letterlijk zoiets als; we zullen zien hoe lang we de lion king nog kunnen laten spelen. Dus ik gok dat voorjaar 2019 zal worden wanneer Anastasia in premiere gaat?

  [ # 33 ] 08 September 2018 08:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Volgens mij zeiden een aantal mensen ook dat Celinde er ook te volwassen uit zag voor Christine Daaé, maar uiteindelijk heeft ze die rol ook twee jaar gespeeld.

Ik heb al een paar mooie namen voorbij zien komen. Liever geen Vajèn. Ze zal het vast kunnen en er prachtig uitzien als Anya, maar het is echt even tijd voor iemand anders. Daarbij heeft ze al een project volgend jaar.

Zelfde voor de overige rollen. Hoop op een casting op talent, en niet op naam…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 34 ] 08 September 2018 08:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Wat een leuk nieuws!! Fijn dat ze deze productie naar NL brengen. Ik heb nog niet echt voorkeur voor de rollen, al lijkt Vajen als Anya me wel heel geschikt (maar zal wel niet gebeuren ivm KB).

  [ # 35 ] 08 September 2018 08:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Op het moment hoop ik vooral dat Koen van Dijk zijn vertaling van de animatiefilm mag uitbreiden tot een volledige musicalversie. Dat zou fantastisch zijn.

  [ # 36 ] 08 September 2018 08:59 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Heerlijk nieuws! Fijn dat we niet opnieuw naar eindeloos slingerende apen hoeven te kijken en ook van Frozen was ik niet zo enthousiast geworden.

musicfever - 08 September 2018 08:27 AM

Dus ik gok dat voorjaar 2019 zal worden wanneer Anastasia in premiere gaat?

In dat geval vallen bijvoorbeeld de al genoemde Vajèn, Celinde en René af. Tenzij ze hun geplande projecten af gaan zeggen, maar dat lijkt me niet.

Volgens mij zijn er best wel wat getalenteerde meiden in of aan de voet van musicalland die nog jong en onbekend zijn. Anastasia lijkt me dan een mooie gelegenheid om weer iemand nieuws naar voren te schuiven. Mag sowieso voor meerdere rollen van mij, al verwacht ik dat voor de mannelijke lead niet. Kan ze inderdaad al het geijkte rijtje af zien gaan: Jim/Ferry/Tim/Tommie/Joey. Maar goed, wie weet worden we nà³g een keer door SE verrast 😉

  [ # 37 ] 08 September 2018 09:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik hoop persoonlijk ook eens niet op Vajen. Ze is heel goed hoor, maar heb naar mijn idee een beetje een overkill gehad aan Vajen de laatste jaren. Ben heel erg benieuwd wat de casting uiteindelijk zal gaan zijn.

  [ # 38 ] 08 September 2018 09:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Amen!!!!

Lance - 08 September 2018 08:47 AM

Op het moment hoop ik vooral dat Koen van Dijk zijn vertaling van de animatiefilm mag uitbreiden tot een volledige musicalversie. Dat zou fantastisch zijn.

  [ # 39 ] 08 September 2018 09:09 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

MarronSisters - 08 September 2018 09:01 AM

Ik hoop persoonlijk ook eens niet op Vajen.

June - 08 September 2018 08:43 AM

Liever geen Vajèn.


Wat ik bij Vajèn altijd denk is “Moet je niet eens wat van de wereld zien? Een jaartje een normale baan nemen? Studeren?” Meid is pas 20 en we vinden hier nu al dat we haar teveel in het theater/op tv zien.

Goed, dat terzijde. Nu weer on-topic 😊

  [ # 40 ] 08 September 2018 09:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Los van geschiktheid, want ik ken haar verder niet, maar Jolijn Henneman lijkt heel erg op de Anastasia in de film. Zou qua plaatje dus erg mooi zijn.

  [ # 41 ] 08 September 2018 09:54 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

martijn-j - 08 September 2018 09:44 AM

Los van geschiktheid, want ik ken haar verder niet, maar Jolijn Henneman lijkt heel erg op de Anastasia in de film. Zou qua plaatje dus erg mooi zijn.

Ik zie het gebeuren, perfect qua uiterlijk maar ook erg goed. Zou mooi zijn 😊

  [ # 42 ] 08 September 2018 09:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Kan Stage Nederland een voorbeeld nemen aan het bedrijf in Duitsland waar ze, bijna elke productie, nieuw jong talent casten dat gewoon het meest geschikt is voor de rol i.p.v. namen met het oog op geld!? Anastasia Duitsland doet het met 1 hele grote naam op de rol van de oma en verder jong, fris talent in de leads!

  [ # 43 ] 08 September 2018 10:29 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Wat mij betreft mag Vajèn nog 1000 producties doen, voor mij staat ze voor kwaliteit.

Maar als Vajèn dan toch Kinky Boots gaat doen, zou ik het niet erg vinden als Esmee Dekker dan van DG&C Entertainment naar Stage Entertainment gaat en de rol van Anastasia op zich neemt. Ik vind haar fantastisch, en dat is een understatement.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 44 ] 08 September 2018 11:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Heb het paar maanden geleden op Broadway gezien en wil het best nog een keer zien. Deze musical staat niet in mijn top 10 maar is toch een boven gemiddelde musical. Wat me vooral is bijgebleven is de (kleine rol) van Caroline o"Connor, wat een talent.

Waar ik mij een beetje zorgen om maak is de opmerking van dhr. Verlinden in de Telegraaf:

„In Scheveningen moeten we een show hebben waarin je echt iets kunt laten zien”, zegt de musicalproducent. „Die zaal is zo groot en belangrijk voor ons, daar kun je niet aankomen met drie man en een piano. Dat is de plek waarin je met schitterende projecties de Hermitage en de andere paleizen kunt laten zien, en het verhaal van de Russische revolutie beeldend kunt navertellen. In New York ging onze eigen productie in 2017, honderd jaar na dato, in première en sindsdien zit de zaal elke avond vol. Het is een prachtige show met geweldige muziek, de hit uit deze musical is Journey Into The Past — als je het hoort, kent iedereen het. Ik stel me er veel van voor. Er komen ook versies in Duitsland en Spanje, maar afhankelijk van hoelang we The Lion King nog laten doorspelen zal Nederland het derde land zijn waar de Broadwayshow te zien zal zijn. Net zo indrukwekkend en groots als daar.”

*Hoop toch niet dat het alleen maar projecties worden.
*Verlinden vergeet voor het gemak even de 35! andere producers

[ Gewijzigd: 08 September 2018 11:49 AM by jasper050 ]
   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 45 ] 08 September 2018 11:52 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

jasper050 - 08 September 2018 11:46 AM

de opmerking van dhr. Verlinden in de Telegraaf:

„...daar kun je niet aankomen met drie man en een piano…

Dan mag ik toch hopen op een groot en fantastisch orkest 😉

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 28