6 of 11 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
40-45 - Puurs (Studio 100)
  [ # 76 ] 01 October 2018 06:49 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik krijg het benauwd van de staging, het is zà³ krap! Ik irriteer mij ook aan het feit dat een aantal soldaten ontzettend uit de pas lopen, dat kan echt niet! 😉

  [ # 77 ] 08 October 2018 01:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-02-25

Alle kranten zijn unaniem lovend over deze productie. Intussen verlengd tot eind maart, 250.000 tickets verkocht. Ze moeten geloof ik tot april spelen (6 maanden) om break even te draaien.

Het Laatste Nieuws: Spectaculaire première musical ‘40-45’ blaast iedereen omver: “Volledig overdonderd. Wereldklasse”
https://www.hln.be/showbizz/spectaculaire-premiere-musical-40-45-blaast-iedereen-omver-volledig-overdonderd-wereldklasse~ade9213e/

De Standaard: Studio 100 verlegt met ‘40-45’ de grenzen van musical
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181007_03816960

De Morgen: Vier redenen waarom u deze spektakelmusical moet gaan bekijken
https://www.demorgen.be/podium/woii-musical-40-45-perfecte-balans-tussen-oorlogsgedruis-en-intimiteit-b26dbfcd

Het Nieuwsblad: Aangrijpend verhaal in ongezien spektakel: 40-45 is een musical die zo naast een film kan staan
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181008_03819466

Gazet Van Antwerpen: Onze reporter zag een “onbeschrijflijk mooie 40-45”
https://www.gva.be/cnt/dmf20181007_03816977/recensie-onze-reporter-zag-een-onbeschrijflijk-mooie-40-45

  [ # 78 ] 09 October 2018 02:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wereldpremière
spektakel-musical 40-45 lost hoge verwachtingen in!

Vandaag beleefde de groots opgezette spektakel-musical 40-45 onder massale belangstelling zijn wereldpremière in het Studio 100 Pop-Up Theater in Puurs. Door het unieke concept van 2 hoofdcasts bestond de wereldpremière uit 2 voorstellingen: om 15u00 was er een voorstelling met de groene cast en om 20u00 volgde een show met de blauwe cast. Meteen na beide voorstellingen werd duidelijk dat de hoge verwachtingen méér dan ingelost werden. Onder aanvoering van hoofdrolspelers Jonas Van Geel en Jelle Cleymans werd de zaal meerdere keren in vervoering gebracht door de muziek van Will Tura en Steve Willaert. De cast zette tijdens beide voorstellingen een sterke prestatie neer. Ook op technisch vlak werd het publiek meermaals verbluft. Nu al is het duidelijk dat 40-45 een mijlpaal in de Vlaamse musicalgeschiedenis is.
uitzonderlijk
Na jaren voorbereiding was het vandaag eindelijk zover: de wereldpremière van de spektakel-musical 40-45. Heel wat prominenten zakten af naar het Studio 100 Theater in Puurs om deze speciale dag mee te maken. Zij waren getuige van een wereldpremière in de letterlijke én figuurlijke betekenis van het woord. Naast spectaculaire scènes met heel wat special effects, werd het publiek ook geraakt met muziek en pakkende beelden die naar de keel grepen. Het ongeziene technisch concept met rijdende tribunes en het geluid via individuele hoofdtelefoons zorgden ervoor dat alle toeschouwers op een unieke manier meegezogen worden in het verhaal. Om dit grootse concept te kunnen huisvesten bouwde Studio 100 in Puurs een Pop-up theater, helemaal op maat van deze voorstelling. Op alle vlakken is 40-45 dan ook een uitzonderlijke productie geworden.

Gert Verhulst, bezieler: “Na meer dan drie jaar van intense voorbereiding was het vandaag eindelijk zover. En ik moet zeggen dat beide voorstellingen van deze wereldpremière mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen hebben! Ik ben bijzonder trots op de cast en het creatieve team. Ik durf zonder twijfel stellen dat deze voorstelling één van de hoogtepunten is uit de geschiedenis van Studio 100. We zijn klaar om deze krachtige en aangrijpende voorstelling op het Vlaamse publiek los te laten.”


sterke prestatie x2
Na afloop van beide voorstellingen waren alle aanwezigen het er roerend over eens dat zowel de cast als het artistieke en productionele team zich met onderscheiding van hun taak hebben gekweten. Tijdens beide voorstellingen werd een sterke prestatie neergezet die beloond werd met een minutenlange staande ovatie. Het premièrepubliek sloot deze voorstelling alvast meteen in zijn hart en het lijkt erop dat het Vlaamse publiek dat intussen ook aan het doen is, want inmiddels zijn er reeds meer dan 250.000 kaartjes de deur uit. Wegens de aanhoudende vraag naar tickets is de voorstelling trouwens opnieuw verlengd tot 24 maart 2019.

Verhaal
40-45 speelt zich af in Antwerpen, vlak na de eerste wereldoorlog. Staf en Louis Segers worden met een jaar verschil geboren. Ze groeien op in een warm nest. De broers zijn hartsvrienden en niets lijkt hun band te kunnen breken… Tot het onvermijdelijke gebeurt: de Tweede Wereldoorlog breekt uit en dat laat sporen na in iedere huiskamer, in elk gezin. Ook in het gezin van Staf en Louis…
Intussen zijn er al meer dan 250.000 tickets de deur uit!
spektakel-musical 40-45
Studio 100 Pop-Up Theater, Puurs

opnieuw verlengd tot en met 24 maart 2019
tickets & info via http://www.40-45.live

  [ # 79 ] 15 October 2018 09:03 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-02-25

Ik heb de show gisteren gezien, dit is mijn review.

—-

Met een ongeziene voorverkoop (250.000 verkochte kaartjes voor er één show werd gespeeld), kreeg Studio 100 zeer veel vertrouwen van het Vlaamse pubiek. Deels natuurlijk door hun vorige productie - “14-18” - die voortijdig moest worden stopgezet omdat de Neckerhal in Mechelen geboekt was voor andere evenementen. Dat pakt de producent nu anders aan. Bij Puurs, in het zuiden van Antwerpen, werd een popup theater neergepoot. Wie daarbij denkt aan een tent, een oude fabriekshal of pakweg een versleten hangar, komt bedrogen uit. De bouw is zo professioneel aangepakt dat de locatie kan dienstdoen als vast theater. De foyer is prachtig vormgegeven, met gethematiseerde cafeetjes uit de jaren ‘40, waar na afloop van de show zangeressen voor extra sfeer zorgen.

Al ruim op voorhand maakte Studio 100 bekend dat - na de vooruit en achteruit bewegende tribune bij “14-18” - er technisch vooruitgang was geboekt en het publiek nu echt alle kanten op kon rijden. Hierdoor werd het onmogelijk om luidsprekers in de zaal te plaatsen, en dus moet het publiek de voorstelling volgen met hoofdtelefoons. Voor sommige musicalfans was dat een brug te ver. Zij krijgen ongelijk. Nog nooit kwam een musical zà³ binnen als nu. Tijdens het introductiefilmpje met Gert Verhulst (“u hoort mij nu links, en nu rechts”) weerklinkt nog gelach in de zaal, maar de kritiek verstomt als je door de loepzuivere klank om je heen kijkt en niet meer weet of je buur nu écht meebrult met de Duitsers, of het alleen maar zo lijkt. Er is geen live orkest - een gemis voor de échte fan - maar de klankkleur is zo vol en groots dat je diep in je hart weet dat het financieel onmogelijk is om dit elke dag live te brengen. Zet je je hoofdtelefoon even af, dan hoor je niets dan stilte: iedere acteur krijgt de muziek te horen via kleine oortjes. Wie even naar de achterkant van de tribune kijkt zal overigens tot zijn verbazing merken dat er wél een dirigent aanwezig is.

Bij “14-18” werd het verhaal van de Eerste Wereldoorlog geherconstrueerd. Dat is bij “40-45” anders. Alhoewel de Tweede Wereldoorlog wel dient als kapstok en er enkele waargebeurde feiten in het verhaal werden geweven, draait de show rond twee broers, Louis en Staf. De ene is garagist, de andere studeert voor dokter. Het gezin wordt verplicht om twee Duitse officiëren onderdak te geven tijdens de bezetting van Antwerpen. Na het bijwonen van een congres waarbij wordt opgeroepen om de Duitse bezetter te steunen, sluit Staf zich aan bij de Vlaamse SS. Het gezin wordt uiteengerukt en de broers komen recht tegenover elkaar te staan.

Met twaalf voorstellingen per week - waaronder drie op zaterdag en zondag - heeft de cast het zwaar. Daarom werd beslist om om de dag een “blauwe” cast en een “groene cast” te laten spelen. Op de website van de producent kan je kiezen wie je in actie wil zien. De cd - die inmiddels is verschenen - bevat de highlights van beide casts op twee aparte schijfjes. Jonas Van Geel en Jelle Cleymans - alletwee bekend van de televisie en vorige Studio 100 producties - nemen de hoofdrollen op zich in beide ploegen. In de voorstelling die wij zagen waren Peter Van de Velde, Clara Cleymans, oude knar Jo de Meyere (79 jaar!) en Marleen Merckx aan het werk. Hun rollen worden aangevuld door een groot ensemble en een hele groep vrijwilligers. Op bepaalde momenten staan er meer dan tachtig mensen op de scéne.

Door de vrij bewegende tribunes zijn er in de grote ruimte veel opstellingen mogelijk. Zo rij je tijdens de indrukwekkende opening van de musical parallel met het decor van een oude filmzaal mee, waardoor je alle orientatie verliest. En dan blijk je plots in plaats van links helemaal rechts te staan in de zaal. Dé beste plaatsen bestaan dus niet, en het speelveld is zo groot dat er voor iedereen altijd wat te zien is. Tijdens een romantische scène vaart er bijvoorbeeld een bootje door het decor - wie niet alle kanten opkijkt heeft het gemist. Speelt de actie zich langs één kant af, zoals bijvoorbeeld tijdens een heuse vliegtuigcrash, dan draaien de tribunes rond als een carrousel, om iedereen een blik te gunnen op het spektakel. Decors, ledschermen, tribunes en acteurs walsen om elkaar heen, in een tot op de seconde getimed en met GPS aangestuurde dans.

Wat zijn de technisch meest indrukwekkende musicalscènes die je je kunt herinneren? De helicopter uit Miss Saigon? De brug uit Phantom? Het vliegtuig uit Joe? De boot uit De Drie Musketiers? De zee uit Soldaat Van Oranje? Vergeet het verleden. Wat producent Studio 100 hier neerzet is technisch zo vernieuwend en indrukwekkend dat álle showstoppers uit álle musicals ter wereld verbleken. Deels door de bewegende tribune - die je meezuigt in de actie - maar ook door de iconische treinscène, waarbij je als toeschouwer zijdelings - als was je een filmcamera - langs de flanken van de wagons zoeft, of de achtervolging inzet op een motor. Er zweeft een vliegtuig boven je hoofd, er wordt een vrachtwagen opgeblazen en decorstukken verschijnen uit het niets. De spektakelstukken worden afgewisseld met intieme toneelbeelden, waarbij de tribunes dicht bij de acteurs staan, vaak met enkel een spot op hen gericht. Het lichtplan van 40-45 speelt haast een hoofdrol, naast het uitgekiende geluid.

Een zeer kwetsbare Peter Van de Velde, de vader van de broers, hoeft niet te schreeuwen om verstaanbaar te zijn. Op fluistertoon, met bibberende stem, weet hij je te raken. Acteurs kunnen heel klein spelen, met een maximaal effect. Bijzonder om te zien. Voeg hierbij de schitterende zang - duizend keer beter dan bij “concurrent” Soldaat van Oranje, en je weet dat in Vlaanderen opnieuw een succes is geboren.

Studio 100 lost in één klap veel problemen op die bij nagenoeg élke musicalproductie opduiken. De irritante buur hoor je niet meer hoesten of krakende chips eten. Elk laatste woord van de cast is verstaanbaar. Elke noot van het orkest komt binnen. Er is geen pauze die je uit je concentratie haalt. De tribunes zijn hoog genoeg om iedereen een vrij zicht te geven op het speelvlak. De immersie is ongezien - je zit létterlijk in het verhaal.

Akkoord: verhaaltechnisch zijn er misschien nog wat verbeteringen aan te brengen. De show is op sommige momenten erg fragmentarisch en de clichés vliegen in het rond - alhoewel het gezegd moet worden dat er twee gigantische plotwendingen zijn toegevoegd die het geheel dan toch weer wat schwung geven.

Een echte tearjerker is het niet geworden, alhoewel een aantal aanzetten daartoe zeker aanwezig zijn. Maar wat zeker is: 40-45 blaast je uit je stoel. Door de beklijvende beelden, de betoverende muziek en het mooie acteerwerk. Het énige waar Studio 100 echt de mist ingaat, zijn de zetels. Bijna twee uur stilzitten op veel te kleine plastic kuipstoeltjes is niet gezond voor je rug. Dat kan binnen vier jaar - bij de volgende show - dus zeker beter.

[ Gewijzigd: 15 October 2018 09:20 AM by Musical Wim ]
  [ # 80 ] 16 October 2018 07:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Afgelopen week zijn er maar liefst 90.000 tickets verkocht, waardoor het totaal reeds op 340.000 verkochte tickets komt te staan.

Na 1 week spelen hebben ze dus al de complete speelperiode van 14-18 voorbijgestoken qua ticketverkoop.

.

[ Gewijzigd: 16 October 2018 07:24 PM by Anubis4ever1 ]
  [ # 81 ] 17 October 2018 12:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

spektakel-musical 40-45 verpulvert bezoekersrecord
van 14-18!
verlengingen zolang publiek
vraagt naar tickets

Op 7 oktober werd de spektakel-musical 40-45 losgelaten op het publiek. Vandaag maakte Studio 100 bekend dat er momenteel reeds meer dan 340.000 tickets de deur uit zijn. Daarmee wordt het bezoekersrecord van de vorige spektakel-musical 14-18 nu reeds gebroken. Die productie was goed voor 335.000 bezoekers.
De ticketverkoop van 40-45 loopt al van bij de start bijzonder goed. Maar sinds de wereldpremière vorige week is er een echte stormloop op tickets voor de voorstelling ontstaan. Op een week tijd gingen er maar liefst 90.000 kaartjes de deur uit. Dat het publiek de voorstelling zo in het hart sluit, is het mooiste compliment. Het is dan ook het publiek dat beslist hoe dikwijls wij dit verhaal mogen vertellen. Gelukkig zijn we niet uitverkocht en we hopen dan ook dat nog velen deze bijzondere theater-ervaring zullen kunnen beleven.
Om het grootse technische concept van de voorstelling, inclusief rijdende tribunes, te kunnen huisvesten werd in Puurs het Studio 100 Pop-Up Theater gebouwd, helemaal op maat van deze voorstelling. Op alle vlakken is 40-45 dan ook een uitzonderlijke productie geworden.
Gert Verhulst, bezieler: “Onze ambities met 40-45 zijn groot, maar dat we een week na de wereldpremière het bezoekersrecord van 14-18 al zouden breken, dat overtreft onze stoutste dromen! Ik ben dan ook heel fier en dankbaar dat er momenteel al meer dan 340.000 tickets de deur uit zijn. Het toont aan dat deze bijzondere productie heel veel mensen aanspreekt.”

Verhaal
40-45 speelt zich af in Antwerpen, vlak na de eerste wereldoorlog. Staf en Louis Segers worden met een jaar verschil geboren. Ze groeien op in een warm nest. De broers zijn hartsvrienden en niets lijkt hun band te kunnen breken… Tot het onvermijdelijke gebeurt: de Tweede Wereldoorlog breekt uit en dat laat sporen na in iedere huiskamer, in elk gezin. Ook in het gezin van Staf en Louis…
spektakel-musical 40-45
Studio 100 Pop-Up Theater, Puurs

verlengd tot en met 24 maart 2019
tickets & info via http://www.40-45.live

  [ # 82 ] 18 October 2018 06:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Zit er nog een kans in dat de show verlengd wordt? Ik wil namelijk nog graag heen, alleen bijna alle matinee data tot maart zijn uitverkocht.  :gulp:

  [ # 83 ] 18 October 2018 06:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Het bericht boven jou post geeft volgens mij het antwoord.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 84 ] 18 October 2018 06:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ja zag ik ook al, maar dacht ook dat Vlaamse producties altijd best wel kort spelen. Met zulke bezoekersaantallen is het inderdaad ook wel heel gek om eind maart al te gaan stoppen. Ik ga duimen dat er nog een reis naar de show voor mij in zit. Bedankt in ieder geval voor de reactie!

Weet iemand misschien ook waarom er tussen de duurste kaarten en een na duurste kaarten een verschil van 400 euro in zit?

  [ # 85 ] 19 October 2018 03:11 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Omdat die kaart van 500 euro inclusief een lunch is, gemaakt door Topkok Sergio Herman.

Persoonlijk vraag ik me wel af wie zo zot is dat daaraan te geven :D

———————

Nu, in April zullen er waarschijnlijk 3 weken geen shows zijn, omdat dan de K3-show exclusief in het Pop-Up Theater speelt.

[ Gewijzigd: 19 October 2018 03:14 AM by Anubis4ever1 ]
  [ # 86 ] 19 October 2018 05:50 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-02-25

In april zal er inderdaad vermoedelijk niet worden gespeeld. Er zijn trouwens wel meer van die “gaten” in het speelschema. Niet elke week zijn er shows, vermoedelijk om de cast vakantie te gunnen.

Vanaf februari zal Laura Tesoro Nathalie Meskens en Clara Cleymans aflossen. Laura was eerder al te zien in Annie en is vooral bekend van Belgium’s Got Talent, dat ze samen met Koen Wauters presenteert.

@musicalworld: wanneer verschijnt jullie recensie?

  [ # 87 ] 19 October 2018 07:10 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Musical Wim - 19 October 2018 05:50 AM

@musicalworld: wanneer verschijnt jullie recensie?


Zodra we de voorstelling hebben gezien,

  [ # 88 ] 19 October 2018 07:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

PERSBERICHT
19 oktober 2018

Laura Tesoro
vervoegt cast 40-45!

Vandaag maakte Studio 100 bekend dat Laura Tesoro de cast vervoegt van de spektakel-musical 40-45. De 22-jarige spring-in-‘t-veld zal vanaf 13 februari 2019 te zien zijn in de groots opgezette spektakel-musical 40-45. Ze zal afwisselend met Nathalie Meskens en Clara Cleymans te zien zijn in de rol van Sarah.

Terwijl Laura vandaag bij de blind auditions van The Voice Kids de laatste talenten binnenhaalt als coach, zal ze vanaf februari opnieuw een ander facet van haar eigen talent tonen kunnen aan het publiek. Laura debuteerde 10 jaar geleden in de titelrol van de musical Annie.
Laura Tesoro: “Het is voor mij allemaal met musical begonnen. Het is dan ook heel fijn om na 10 jaar terug te keren naar die wereld. Dat ik meteen in de spektakel-musical 40-45 mag spelen is een bijzonder grote eer.”
Nathalie Meskens: “40-45 is voor mij een fantastisch avontuur. Het is een heel bijzondere voorstelling geworden en ik ben dan ook heel blij dat niemand minder dan Laura Tesoro deze rol samen met Clara Cleymans en mij zal delen.”

Verhaal
40-45 speelt zich af in Antwerpen, vlak na de eerste wereldoorlog. Staf en Louis Segers worden met een jaar verschil geboren. Ze groeien op in een warm nest. De broers zijn hartsvrienden en niets lijkt hun band te kunnen breken… Tot het onvermijdelijke gebeurt: de Tweede Wereldoorlog breekt uit en dat laat sporen na in iedere huiskamer, in elk gezin. Ook in het gezin van Staf en Louis…
Intussen zijn er al meer dan 340.000 tickets de deur uit en wegens de aanhoudende vraag van het publiek naar tickets is de voorstelling verlengd tot en met 24 maart 2019.
Nu te zien in het
Studio 100 Pop-Up Theater in Puurs

verlengd tot en met 24 maart 2019
tickets & info via http://www.40-45.live

  [ # 89 ] 22 October 2018 06:45 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-02-25

Gisteren nog eens naar Puurs getrokken om cast B te bekijken. Ik zag Lucas Van Den Eynde (vervangt Peter Van De Velde), Ann Tuts (vervangt Marleen Merckx), Herbert Flack (vervangt Jo De Meyere) en Nathalie Meskens (vervangt Clara Cleymans) aan het werk en kon dus prima vergelijken met wat ik exact een week eerder mocht bewonderen.

Mijn conclusie: beide casts zijn aan elkaar gewaagd. Herbert Flack vind ik minder goed als mijnheer Leon dan Jo De Meyere, maar Nathalie Meskens is dan weer een betere Sarah dan Clara Cleymans. Beide casts houden elkaar dus prima in evenwicht. Lucas Van Den Eynde brengt het slotnummer al snikkend en weet op precies het juiste moment zijn zang af te breken. Ook Nathalie Meskens, bij het grote publiek vooral bekend omwille van haar televisiewerk, houdt vocaal sterk stand als Sarah. Wat mij wel opviel is dat de voorstelling een stuk emotioneler was dan de eerste keer. Kwam het door het acteerwerk of door het feit dat je op voorhand al weet hoe alles gaat aflopen?

Deze week volgt overigens de aankondiging dat de show weer zal worden verlengd.

Ik sprak ook met één van de zaalwachters. De show is vorige week al een paar keer stilgelegd. Niet alleen omwille van zieke bezoekers, maar ook door sjaals en jassen die per ongeluk langs de zijkant van de tribune naar beneden vallen. Van zodra er iets op de grond valt, is er een showstop.

Wie meer wil weten over de technische kant van de show, in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws staat vandaag een groot artikel met als titel “Zelfs op Broadway fiksen ze dit niet”: https://www.hln.be/de-krant/-zelfs-op-broadway-fiksen-ze-dit-niet~ad2b3134/



Een blik in de overdekte parkeergarage - 15 euro per wagen



De uitgang naar het theater



Zo ga je naar binnen



De (gratis) vestiaire



Blik op de trein die een belangrijke rol speelt op het einde van de musical - na afloop rijdt hij gewoon een blokje rond om terug uit te komen in de verduisterde tunnel



Café Cornet, één van de horecazaken in de foyer



De Victory Bar



De Marlène Dieterich zaal



Zicht op de shop waar de DVD en het programmaboek kan worden gekocht



Hotdogs en Tapas voor de hongeringen



Leuk trio in de Marlène Dieterich zaal



Het restaurant van topkok Sergio Herman



Zo ziet het restaurant er langs de binnenkant uit



De ingang van de linker tribunes



De draaiende tribunes langs achter



1600 man geeft een staande ovatie op het einde van de show



De cast neemt het slotapplaus in ontvangst

  [ # 90 ] 23 October 2018 05:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Zoals verwacht: in april geen voorstellingen.

De voorstellinge voor mei en begin juni zijn vandaag in verkoop gegaan.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 11
‹‹ Hair 2016-2017      Murder Ballad ››