12 of 12 | ‹ First  < 10 11 12
Was getekend, Annie M.G.
  [ # 166 ] 17 September 2018 05:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Weet iemand of er misschien toch een nieuwe alternate of understudy voor Smone zal komen? Ik las dat ze een nieuw seizoen van Kees en Co. op gaat nemen vanaf oktober en een hoofdrol in een musical en in tv-serie is niet echt makkelijk te combineren.

  [ # 167 ] 17 September 2018 06:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik denk dat ze bedoelen dat de cast compleet wordt gemaakt in oktober, en ze dan later gaan beginnen met de opnames.

Het zou in ieder geval niet echt slim zijn om nu weer een alternate in te vliegen, terwijl ze eigenlijk net hebben aangekondigd dat Simone alles zal gaan spelen. Ik zie het dan nog eerder gebeuren dat ze voorstellingen gaan cancellen, want ik heb niet echt de indruk dat het storm loopt bij Delamar.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 168 ] 17 September 2018 06:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De opnames beginnen 2 oktober al. Op de site van RTL Boulevard staat ook een link om kaartjes te kopen.

  [ # 169 ] 05 November 2018 04:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

5 november 2018
Laatste voorstelling Was Getekend, Annie M.G. Schmidt op 13 januari
De musical Was Getekend, Annie M.G. Schmidt, met in de hoofdrol Simone Kleinsma, speelt op 13 januari aanstaande zijn allerlaatste voorstelling in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Toen we begonnen met de ontwikkeling van deze voorstelling wisten we dat het werk van Annie M.G. Schmidt nog altijd actueel is, maar dat de voorstelling zo’n groot succes zou worden hadden we niet durven dromen. Het is een heel bijzondere voorstelling: bejubeld door pers en publiek, de vier prachtige Musical Awards die we in ontvangst mochten nemen, de uitverkochte zalen en zelfs wachtrijen voor de kassa, de verlenging in het heerlijke DeLaMar Theater en als op 13 januari het doek valt zijn er maar liefst 340 voorstellingen gespeeld en hebben 250.000 mensen de voorstelling gezien. Een fantastische prestatie voor deze geheel nieuw ontwikkelde Nederlandse musical. Met veel dankbaarheid en trots nemen we op 13 januari dan ook afscheid van een show die we daarna ‘in een doosje doen en bewaren, heel goed bewaren’.” De laatste kaarten voor Was Getekend, Annie M.G. Schmidt zijn vandaag in verkoop gegaan. Meer informatie: http://www.anniemgdemusical.nl

In de huid van Annie M.G. Schmidt
In Was Getekend, Annie M.G. Schmidt is Simone Kleinsma alle voorstellingen te zien in de titelrol. De transformatie van Simone in Annie M.G. Schmidt is te zien in een bijzondere video, die vanaf vandaag te zien is op het YouTube-kanaal ‘BackStage’ van Stage Entertainment Nederland. Simone Kleinsma: “Ik vind dit een feestje om te doen. Het blijft ook na 280 voorstellingen ontzettend leuk om in de huid te kruipen van Annie. Ik verheug me er dan ook enorm op om ook de komende maanden haar jasje nog aan te mogen trekken.” De video is te bekijken via deze link: https://youtu.be/XLPCQyb3M5w

Was Getekend, Annie M.G. Schmidt
Annie M.G. (Simone Kleinsma) blikt met haar zoon Flip (William Spaaij) terug op haar leven. Samen lopen ze op een unieke manier door de successen, liefdes, liedjes en verdriet(jes) in Annies leven. Bekende liedjes als ‘Margootje’, ‘Wat voor weer zou het zijn in Den Haag’ en ‘Vluchten kan niet meer’ en bekende karakters als Jip en Janneke, Pluk van de Petteflet en Abeltje maken de voorstelling tot een feest van herkenning. Ook onder anderen Wim van den Driessche, Marjolijn Touw en Jeske van de Staak zijn te zien in de voorstelling.

Was Getekend, Annie M.G. Schmidt ging op 24 september 2017 in première in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Na een succesvolle tournee door heel Nederland is de voorstelling sinds juni alleen te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam. In januari werd de voorstelling bekroond met maar liefst vier Musical Awards, waaronder die voor Beste Musical.

  [ # 170 ] 03 January 2019 12:46 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik ben weer geweest. Ik had nu gelukkig Simone. Toen had ik Boris daaten . Ik vind de voorstelling wel Oke, aar wat zijn Simone en william goed zeg. De vakmanschap van die twee is echt een genot om te kijken.

Wel leuk trouwens om te vertellen dat ik twee kaartjes eerste rang had via korting en ik zag voordat de voorstelling begon dat er nog veel premium kaarten waren. Ik gevraagd of ik een upgrade mocht en wou er voor betalen, maar de aardige man bij de kassa zei prima en kreeg toen gewoon gratis een upgrade. Hoe lief is dat.

‹ First  < 10 11 12
12 of 12