Tina, The Musical - HAMBURG
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Stage Entertainment brengt Tina, The Musical, over het leven van Tina Turner naar Hamburg. Vanaf maart 2019 in het Operettenhaus.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1 ] 13 November 2018 06:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Channah Hewitt heeft een plek in het ensemble bemachtigd én een coverpositie voor de rol van Tina Turner.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 17 November 2018 08:00 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Zij zou toch eerst eigenlijk Sister Act gaan doen in het buitenland? Wat is daarmee gebeurd?

  [ # 3 ] 17 November 2018 10:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Waarschijnlijk was het contract van Tina beter/aanlokkelijker en heeft ze Sister Act laten schieten. De Nederlandse Annemarie Lauretta heeft deze positie overgenomen!

Overigens gaan er nog meer Nederlanders de rol van Tina coveren heb ik vernomen! Hulde aan Channah’s agentschap om te laten lijken alsof zij Tina speelt en hoe alle nieuws sites dit zo makkelijk overnemen,.. Beetje gàªnant in mijn ogen als je verder er op in gaat, zelfde vond ik dit bij de aankondiging dat ze een grote rol zou spelen in Sister Act en ook Deloris terwijl het, eveneens, om een ensemble positie ging. Echter natuurlijk altijd leuk om het Nederlandse succes in het buitenland te volgen!

  [ # 4 ] 18 November 2018 09:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Haar agent zal goede contacten hebben bij de Telegraaf. Dat is ook wel de taak van een agent om dat een beetje te pushen. En er zijn inderdaad een paar sites die het dan meteen overnemen.