4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
Jesus Christ Superstar en Ted Neeley naar Nederland
  [ # 46 ] 25 May 2017 11:23 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ik had nog een vraagje, is de show nu definitief gestopt of hebben de castleden in Italië op dit moment een korte break voordat ze de tour weer hervatten?

  [ # 47 ] 26 November 2017 05:58 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Na een aantal aankondigingen die ik nu al op FB ben voorbijgekomen w=verwacht ik dat de show weer terug komt. Aan de ene kant zou ik zeggen, ajb niet, stop met het uitmelken! Maar omdat deze show zo geweldig is wil ik hem wel nog es zien. Was bijna van plan een reisje naar bulgarije te plannen… Dus TEC Entertainment alsjeblieft?!?!?!?!

  [ # 48 ] 28 November 2017 11:57 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Van 28 maart tot en met 1 april nieuwe voorstellingen in Amsterdam. Wel weer met Ted Neeley. Voor mij een reden om nog steeds niet te gaan. Voor de liefhebber natuurlijk wel goed nieuws.

  [ # 49 ] 28 November 2017 07:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ben echt super enthousiast en ben zeker weer van plan om te gaan, maar oh die prijzen. Vind de prijzen het zeker wel waard, want deze show staat bij mijn favorieten. Maar het is wel echt veel geld hahah, sparen, sparen, sparen dus.

Golden seats   € 94,50
Rang 1   € 84,50
Rang 2   € 74,50
Rang 3   € 64,50
Rang 4   € 54,50

De tijden van de shows zijn ook al bekend:

Wo.28 mrt 2018   20:00
Do.29 mrt 2018   20:00   Witte donderdag
Vr.30 mrt 2018   15:00   Goede vrijdag
Vr.30 mrt 2018   20:00   Goede vrijdag
Za.31 mrt 2018 15:00   Paas zaterdag
Za.31 mrt 2018   20:00   Paas zaterdag
Zo.1 apr 2018   16:00   1e Paasdag

[ Gewijzigd: 28 November 2017 07:54 PM by galinda met een ga ]
  [ # 50 ] 29 November 2017 11:15 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

galinda met een ga - 28 November 2017 07:50 PM

Ben echt super enthousiast en ben zeker weer van plan om te gaan, maar oh die prijzen. Vind de prijzen het zeker wel waard, want deze show staat bij mijn favorieten. Maar het is wel echt veel geld hahah, sparen, sparen, sparen dus.

Golden seats   € 94,50
Rang 1   € 84,50
Rang 2   € 74,50
Rang 3   € 64,50
Rang 4   € 54,50

De tijden van de shows zijn ook al bekend:

Wo.28 mrt 2018   20:00
Do.29 mrt 2018   20:00   Witte donderdag
Vr.30 mrt 2018   15:00   Goede vrijdag
Vr.30 mrt 2018   20:00   Goede vrijdag
Za.31 mrt 2018 15:00   Paas zaterdag
Za.31 mrt 2018   20:00   Paas zaterdag
Zo.1 apr 2018   16:00   1e Paasdag

Duur… Maar echt meer dan waard! Ga vrijdag om 10.00 uur meteen achter de computer zitten om voor zowel de eerste als de laatste show een golden seat te boeken. Tzt zal ik ook nog wel een keertje gaan 😉

  [ # 51 ] 30 November 2017 02:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

ik heb een aanbieding gehad van Eventim.  20 euro korting per kaartje! Moet je wel boeken voor 10 december.
En dat kan nu al via onderstaande link!

Link

Weet overigens niet of ik weer ga. Ik vond het echt fantastisch vorig jaar, maar ik heb dat toen wel als afsluiting gezien….. #keuzes

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 52 ] 21 January 2018 12:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik heb zelf nu voor drie voorstellingen van JCS geboekt, worden dan mij 23e, 24e, en 25e keer. Vind het daarna wel mooi zo heheheh. Maar als ik zo kijk zie ik dat de kaartverkoop echt nog niet heel lekker gaat… Gouden rang wel, maar verder niet echt… Snap het wel, want mensen die nog wilde gaan dachten oke grand final is de laatste ik ga dan… Misschien toch niet zo slim van TEC Entertainment om m terug te brengen/...

  [ # 53 ] 09 May 2018 02:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

EUROPESE TOUR JESUS CHRIST SUPERSTAR BEGINT IN NEDERLAND
In 2019 o.a. te zien in Groningen en Breda

Uitverkochte zalen, staande ovaties en lovende reacties van pers en publiek. Jesus Christ Superstar wist de afgelopen jaren in Nederland bijna 200.000 harten te veroveren. Ook na de recente serie voorstellingen in Amsterdam is producent TEC Entertainment weer overstelpt met verzoeken om Jesus Christ Superstar terug te halen naar Nederland. De rockopera van Andrew Lloyd Webber en Tim Rice zal aan het begin van een Europese tournee in het voorjaar van 2019 onder andere te zien zijn in MartiniPlaza Groningen en het Chassé Theater in Breda. De kaartverkoop voor beide theaters start deze maand.

De spectaculaire rockopera Jesus Christ Superstar, geregisseerd door de Italiaanse sterregisseur Massimo Piparo, is inmiddels al vier jaar met veel succes in Nederland opgevoerd. Deze Engelstalige productie, die een interpretatie is van de film uit 1973, is bij het grote publiek geliefd geworden door de geweldige cast, het ijzersterke live orkest, de wervelende dansers, de excellente zangers en de vertolking van Ted Neeley als Jezus. De dolenthousiaste reacties van de bezoekers die vanaf 2015 de rockopera hebben gezien, zijn de aanleiding voor producent TEC Entertainment om Jesus Christ Superstar in 2019 voor een exclusieve toer terug naar Nederland te halen.

De rockopera van Andrew Lloyd Webber en Tim Rice vertelt het aangrijpende verhaal over de laatste week uit het leven van Jezus, gezien door de ogen van zijn beste vriend en verrader Judas.  Jesus Christ Superstar met geweldige songs als ‘I Don’t Know How To Love Him’, ‘Superstar’ en het fenomenale ‘Gethsemane’ wordt opgevoerd in een spectaculair decor, met een fantastische cast en live band. De rolbezetting van de cast voor Jesus Christ Superstar wordt op een later tijdstip bekendgemaakt.

Jesus Christ Superstar is van 4 t/m 7 april 2019 te zien in MartiniPlaza, Groningen en van 24 t/m 28 april 2019 in Chassé Theater in Breda. Overige speeldata zullen binnenkort bekend worden gemaakt. Kaartverkoop voor Jesus Christ Superstar in Groningen en Breda start deze maand. Voor meer informatie kunt u terecht op de websites van de theaters: http://www.martiniplaza.nl en www.chasse.nl

  [ # 54 ] 11 September 2018 05:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

TED NEELEY TERUG IN JESUS CHRIST SUPERSTAR
Extra voorstellingen in 2019 in Amsterdam en Den Haag

Ted Neeley keert in 2019 opnieuw terug in de legendarische titelrol van de rockopera Jesus Christ Superstar en zal in het kader van een Europese tournee, naast voorstellingen in Groningen en Breda, opnieuw te zien zijn in Amsterdam en Den Haag. De voorverkoop voor alle voorstellingen van Jesus Christ Superstar is vandaag van start gegaan.

Ted Neeley hoopt op donderdag 20 september aanstaande zijn 75e verjaardag te vieren. Ondanks deze respectabele leeftijd weet de acteur van geen ophouden. ,,Het is de rol van mijn leven”, aldus Neeley. Het woord pensioen staat dan ook niet in zijn woordenboek. De loopbaan van Ted Neeley is onlosmakelijk met Jesus Christ Superstar verbonden. Het Haarlemse bedrijf TEC Entertainment haalde de huidige versie van de rockopera in 2015 voor het eerst naar Nederland. De show van Andrew Lloyd Webber en Tim Rice mocht rekenen op juichende reacties van zowel pers als publiek. Na een tournee en een overweldigende ‘Grand Final’ in Ahoy in 2017, kwam de voorstelling dit jaar opnieuw terug naar Nederland als onderdeel van een grote Europese tournee. Het overweldigende succes en de nog altijd grote vraag naar tickets, hebben ertoe geleid dat Jesus Christ Superstar nu opnieuw terug komt. In het voorjaar van 2019 is de voorstelling te zien in Groningen, Amsterdam, Den Haag en Breda. En Ted Neeley speelt wederom de hoofdrol. “Jesus Christ Superstar heeft hier in Nederland een groot vast publiek opgebouwd. Ik voel me perfect en ben gezond. Natuurlijk moet mijn stem goed blijven maar dat is gelukkig nog altijd het geval.” Neeley is enorm populair. Fans staan soms al uren voor aanvang bij de theaters om een glimp van hun idool op te vangen. ,,Het raakt me nog iedere keer. Het publiek voelt zich met Jesus Christ Superstar verbonden. Mensen hebben de voorstelling in hun hart gesloten. Dat is fantastisch om te zien en daarom is het zo fijn om in Nederland op te mogen treden. De populariteit van de show is dusdanig dat we proberen om van de optredens een jaarlijkse traditie te maken.”

 

 

 

 

 

Wereldfaam
Ted Neeley is welhaast vergroeid met zijn rol. Jesus Christ Superstar is bepalend geweest voor zijn — overigens meer dan indrukwekkende — carrière.  De rockopera zag het levenslicht in 1970 en Neeley is al vanaf de wereldpremières op Broadway er bij betrokken. De film, die in 1973 verscheen en waar hij de titelrol in speelde, was zijn grote doorbraak. De film was direct een hit en kreeg cult status. Daarmee was Neeley voorgoed met de rol van Jezus verbonden. ,,Dat heb ik nooit als een probleem ervaren”, zegt hij daar zelf over. ,,Ik heb heel veel aan deze rol te danken. Tot op de dag van vandaag.” Vanaf de jaren negentig speelde hij de titelrol meer dan 5.000 keer ook in verschillende theaterversies van Jesus Christ Superstar. Een hele generatie identificeert zich nog altijd met de sfeer en tijdsgeest die met de voorstelling verbonden is. ,,Zeker in Nederland merk je dat heel goed. Mensen kijken ernaar uit om zichzelf onder te dompelen in de wereld van Jesus Christ Superstar. Fans bezoeken de voorstelling niet zelden meerdere keren. Ik voel een sterke band met ons publiek.”

Jesus Christ Superstar is 5 en 28 april 2019 te zien in achtereenvolgens in MartiniPlaza Groningen, AFAS Live in Amsterdam, World Forum Theater in Den Haag en het Chassé Theater in Breda. Tickets zijn verkrijgbaar via http://www.tec-entertainment.com.

  [ # 55 ] 18 November 2018 12:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De voorstellingen in Breda zijn geannuleerd.

Voorstellingen Jesus Christ Superstar in Chassé Theater geannuleerd

De voorstellingen van Jesus Christ Superstar in het Chassé Theater in Breda zijn geannuleerd zo heeft product TEC Entertainment aangekondigd.

De reden dat de voorstellingen geannuleerd zijn komt door een wijziging in de internationale tourneeplanning van de rockopera, in totaal gaat het om vier voorstellingen.

Iedereen die al kaarten heeft gereserveerd krijgt de komende dagen persoonlijk bericht.

Bron: Musicalweb

  [ # 56 ] 25 March 2019 08:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

PRIMEUR VOOR MARTINI ZIEKENHUIS
Vanuit je ziekenhuisbed live bij Jesus Christ Superstar

Stichting Vrienden van het Martini Ziekenhuis in Groningen organiseert in samenwerking met het Martini Ziekenhuis, MartiniPlaza, Horus VR Experience en TEC Entertainment een uniek en innovatief evenement.  Op 5 april a.s. kunnen patiënten die in het Martini Ziekenhuis liggen de rockopera Jesus Christ Superstar live meemaken. Het evenement is mogelijk dankzij een 360 graden virtual reality live stream techniek geprojecteerd in een speciale grote opblaasbare dome tent. Een innovatieve samenwerking tussen theater, zorg en VR-techniek!

Theatergevoel in het ziekenhuis
In MartiniPlaza wordt in de zaal tussen het publiek een VR-camera geplaatst. Hiermee wordt continu 360 graden gefilmd. Beeld en geluid worden via livestream naar het Martini Ziekenhuis gestuurd. In het ziekenhuis wordt een dome - een soort ronde tent - geplaatst met ruimte voor 20 patiënten, waarin de beelden 360 graden worden geprojecteerd zodat de patiënten de musical kunnen meebeleven. Via deze techniek krijgen patiënten die niet in staat zijn om naar het theater te gaan de unieke mogelijkheid om virtueel toch aanwezig te zijn in het theater van MartiniPlaza.

Even minder zorgen
Tonnie Plas, voorzitter van de Stichting Vrienden van het Martini Ziekenhuis: ‘Dit is waar de stichting voor staat. Iets extra’s bieden voor patiënten waardoor ze even minder zorgen ervaren. Door een voorstelling van MartiniPlaza naar het Martini Ziekenhuis te halen, bieden we patiënten even afleiding van hetgeen waarvoor ze in het ziekenhuis zijn.’ 

Steeds meer mogelijkheden met VR
De ontwikkelaar van de VR-camera, Horus VR Experience, is trots op de steeds verdergaande mogelijkheden die de techniek biedt: ‘We zijn nu in staat om naast het streamen van kleinschalige privégebeurtenissen met behulp van VRiend, ook grootschalige evenementen virtueel te verplaatsen van de ene locatie naar de andere locatie. En wel op zo’n manier dat je het gevoel hebt daar echt aanwezig te zijn. Dit biedt ongekende mogelijkheden, er nà­et bij kunnen zijn bestaat niet meer!’ aldus Bas Beukers van Horus VR. Marc Muller, CEO van TEC Entertainment werkt graag mee aan deze bijzondere voorstelling: ‘ Met deze wereldprimeur kunnen we patiënten in het Martini Ziekenhuis door middel van virtual reality de theatervoorstelling laten beleven. Zo leveren we hopelijk een bijdrage aan hun herstel.’

De rockopera Jesus Christ Superstar van Andrew Lloyd Webber en Tim Rice, met in de titelrol Ted Neeley, is van 4 t/m 7 april te zien in MartiniPlaza in Groningen, van 12 t/m 14 april in AFAS Live in Amsterdam en 18 t/m 21 april in World Forum Theater in Den Haag. Kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.jesuschristmusical.nl

‹ First  < 2 3 4
4 of 4
‹‹ De grote drie      Willem van Oranje ››