Glennis Grace brengt Whitney Tribute naar Ahoy en Lotto Arena
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Glennis Grace brengt Whitney Tribute naar Rotterdam Ahoy!

Twintig jaar na het laatste concert van Whitney Houston in Ahoy, staat Glennis Grace op vrijdag 6 september 2019 ook in de Rotterdamse poptempel met haar fenomenale eerbetoon aan de legendarische zangeres.

Afgelopen weekend konden al ruim 11.000 bezoekers in Amsterdam genieten van een indrukwekkende show waarin Glennis op ongekende wijze de hits van haar heldin ten gehore bracht. Uit de enthousiaste reacties van het publiek en de lovende recensies blijkt dat de muziek van Whitney Houston uit de jaren ‘80 en ‘90 mensen nog altijd in vervoering brengt. Glennis werd na afloop geroemd om haar stemgeluid en bezieling.

Direct na afloop van de shows is de zangeres bedolven onder reacties waarin mensen vroegen om een extra show. Vandaag maakt zij bekend dat ze op vrijdag 6 september 2019 met de show in Rotterdam Ahoy staat. 

Glennis over de overweldigende reacties: “Na de shows ontplofde het op social media. Zoveel mensen die er heel graag bij hadden willen zijn, maar geen ticket meer konden krijgen. Ook tijdens de show merkte je al vanaf het eerste nummer hoe Whitney Houston nog in de harten van zoveel mensen zit. Daarom brengen we de show volgend jaar naar Ahoy. De plek waar Whitney Houston haar laatste concert in Nederland gaf. Zo bijzonder en een enorme eer! In de tussentijd ga ik me ook richten op het uitbrengen van mijn eigen repertoire, maar september 2019 staat weer even in het teken van Whitney.”

WHITNEY — a tribute by Glennis Grace is een bijzondere ode aan Whitney Houston met een variatie aan nummers van de legendarische artieste. Tickets voor de show op vrijdag 6 september 2019 zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via whitneytribute.nl en eventim.nl.

[ Gewijzigd: 07 December 2018 08:29 AM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 07 December 2018 08:28 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Amsterdam, 7 december 2018  

Glennis Grace gaat met Whitney Tribute naar Lotto Arena in Antwerpen


Op zaterdag 26 oktober 2019 staat Glennis Grace in de Lotto Arena in Antwerpen met een fenomenaal eerbetoon aan haar idool en grote voorbeeld Whitney Houston. Tijdens deze bijzondere ode brengt Glennis Grace een variatie aan nummers van de legendarische artiest. Tickets voor de show zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via ticketkopen.eu en whitneytribute.be.

Glennis Grace over de show: “Whitney Houston heeft een ongekend aantal hits op haar naam staan. Ik wil mensen heel graag meenemen naar vervlogen tijden door haar klassiekers opnieuw te zingen. Er zitten echt zoveel pareltjes tussen die nog een keer gehoord mogen worden.

De show WHITNEY - a tribute by Glennis Grace, die de zangeres in oktober dit jaar voor het eerst in Amsterdam gaf, was daar binnen twee dagen uitverkocht. Uit de enthousiaste reacties van het 11.000 koppige publiek en de lovende recensies na afloop blijkt dat de muziek van Whitney Houston uit de jaren ’80 en ’90 mensen nog altijd in vervoering brengt. Glennis Grace werd geroemd om haar stemgeluid en bezieling.

Door de aanhoudende vraag uit binnen- en buitenland brengt Glennis Grace de show in 2019 ook naar de Lotto Arena in Antwerpen. Eerder dat jaar staat zij ook in Ahoy Rotterdam.

Op vrijdag 21 december zal tevens de cd/dvd-release zijn van WHITNEY - a tribute by Glennis Grace. Een prachtige registratie van een memorabele avond met gastartiesten Do, Keith John, Jordan Roy en Camilo Rodriquez. Ook zal de AVROTROS op woensdag 26 december de hoogtepunten van de registratie uitzenden vanaf 22:00 uur op NPO3.

Tickets voor de show op zaterdag 26 oktober 2019 in de Lotte Arena in Antwerpen zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via ticketkopen.eu en whitneytribute.be.

  [ # 2 ] 21 December 2018 11:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15


Amsterdam, 21 december 2018


Spectaculair eerbetoon van Glennis Grace aan Whitney Houston: nu uit op cd en speciale cd/dvd combipack!

Vandaag verschijnt de registratie van het fenomenale eerbetoon van Glennis Grace aan haar heldin en grote inspiratiebron Whitney Houston: WHITNEY - a tribute by Glennis Grace — Live in Concert. In oktober dit jaar stond Grace twee avonden in een uitverkocht AFAS Live met de spectaculaire show en zorgde voor vele memorabele momenten. Alle klassiekers van Houston uit de jaren 80 en 90 kwamen voorbij, gebracht met de klasse en power die de zangeres eigen is. Op de cd en dvd zijn de hoogtepunten van die show gebundeld. De muziek is via de bekende digitale platforms te verkrijgen en beluisteren. De speciale cd/dvd is exclusief verkrijgbaar bij bol.com en de cd onder andere bij MediaMarkt.

Gedurende de show neemt Glennis het publiek mee naar vervlogen tijden waarbij elk nummer herinneringen oproept. Het repertoire van Houston bestaat stuk voor stuk uit hits en dat is voelbaar in de zaal. Als één staat het publiek achter Glennis die de muziek en liedjes van Whitney Houston als geen ander weet te brengen.

Glennis Grace: “De registratie is zo mooi geworden! Ik ben trots dat we met z’n allen zo’n geweldig eerbetoon aan Whitney Houston hebben neergezet. Het waren echt twee magische avonden. Je merkte hoeveel Whitney voor mensen heeft betekend en die energie voelden we op het podium. Ik hoop dat je dit terug hoort en ziet.”

Op de cd en dvd wisselen swingende up tempo hits als How Will I Know, I’m Every Woman en I Wanna Dance With Somebody af met gevoelige ballads als Run To You, All At Once, I Will Always Love You featuring Candy Dulfer en When You Believe, dat Glennis op ontroerende wijze samen bracht met zangeres Do.

De tv-registratie van dit nu al legendarische concert zal 26 december a.s. worden uitgezonden bij AVROTROS op NPO3 om 22.10 uur. In 2019 geeft Glennis, op verzoek van haar publiek, nog twee volledige live shows van WHITNEY - a tribute by Glennis Grace.
Op 26 september 2019 staat zij in AHOY Rotterdam (tickets via whitneytribute.nl) en op 6 oktober 2019 in de Lotto Arena in Antwerpen, België (tickets via whitneytribute.be).

 

  [ # 3 ] 10 February 2019 10:24 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Glennis Grace geeft wegens groot succes extra Whitney Tribute in Rotterdam Ahoy

De tickets voor de show WHITNEY — a tribute by Glennis Grace gaan hard. Zo hard dat Glennis Grace vandaag een tweede show aankondigt op zondag 8 september a.s. in Rotterdam Ahoy.
Tickets voor vrijdag 6 september en zondag 8 september zijn verkrijgbaar via whitneytribute.nl en eventim.nl.

Glennis Grace over de grote belangstelling voor het concert: “Het blijft onwerkelijk en een eer dat er zoveel animo is voor de show! Ik vind het echt fantastisch om dit te mogen doen, om alles te geven voor dat ene doel: Whitney Houston en haar prachtige, tijdloze muziek eren.”

In 2018 stond Grace al twee avonden in een uitverkocht AFAS Live en op 26 oktober brengt ze de show naar de Lotto Arena in Antwerpen. Grace: “Er komen ook veel verzoeken uit het buitenland voor de show, dus wie weet waar we nog terecht komen met deze tribute.”

En dat is niet het enige waar de zangeres op focust. Grace: “Ik ben veel in de studio om nummers te schrijven. Een hele nieuwe ervaring waar ik echt heel veel energie van krijg. Juist het contrast, de grote podia naast de intimiteit van de studio vind ik prettig. Want ik houd van groots en meeslepend, maar kan ook echt genieten van de rust en de kleine setting waarin we prachtige liedjes maken.” Op 24 april start Grace bovendien met haar clubtour Meer Van Mij.

Whitney — a tribute by Glennis Grace is een bijzondere ode aan Whitney Houston. Een stijlvolle show met een mooie variatie aan nummers van de legendarische artieste.

Tickets voor vrijdag 6 september én zondag 8 september 2019 zijn vanaf vrijdag 8 februari 2019 om 9:00 uur verkrijgbaar via eventim.nl en whitneytribute.nl.

  [ # 4 ] 17 April 2019 05:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Berget Lewis en Alain Clark gastartiesten bij WHITNEY — a tribute by Glennis Grace in Rotterdam Ahoy

Op 6 en 8 september 2019 delen Berget Lewis en Alain Clark het podium met Glennis Grace tijdens de hommage aan de muziek van Whitney Houston in Rotterdam Ahoy. Twintig jaar eerder gaf de legendarische zangeres daar haar laatste concert in Nederland.

Naast Lewis en Clark zijn onder andere zangeressen Edsilia Rombley en DO te gast.

In 2018 stond Glennis Grace al twee avonden in een uitverkocht AFAS Live met de show waar zij als klein meisje al van droomde: een eerbetoon brengen aan haar heldin en inspiratiebron Whitney Houston.

De concerten in Ahoy zullen in het teken staan van het eren van de prachtige, tijdloze muziek van Whitney Houston. Glennis Grace nodigt deze twee bijzondere avonden vrienden en collega’s uit met wie zij de liefde voor de muziek van Whitney Houston deelt.

Het publiek zal worden meegenomen naar vervlogen tijden en swingende up tempo hits als Love Will Save The Day, So Emotional en I Wanna Dance With Somebody zullen afgewisseld worden met gevoelige ballads als Run To You, One Moment In Time, When You Believe en I Know Him So Well. Dat laatste nummer zong Houston destijds met haar moeder Cissy, en zullen Glennis en Edsilia Rombley samen in Ahoy op het podium ten gehore brengen.

Glennis Grace over de show: “Ik weet dat de muziek van Whitney Houston bij heel veel mensen nog een belangrijke plek inneemt en veel losmaakt. Dat geldt ook voor veel van mijn vrienden en collega’s. Ik kijk er ontzettend naar uit om samen met hen en het publiek Whitney in Ahoy te mogen eren!’’

Tickets voor vrijdag 6 september én zondag 8 september 2019 zijn verkrijgbaar via eventim.nl en whitneytribute.nl.

  [ # 5 ] 30 August 2019 05:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Glen Faria als laatste artiest toegevoegd aan line-up WHITNEY — a tribute by Glennis Grace in Rotterdam Ahoy

Eerder werd bekendgemaakt dat Glennis o.a Edsilia Rombley, Alain Clark, Berget Lewis en Candy Dulfer mee zal nemen als special guests naar WHITNEY — a tribute by Glennis Grace-concert in Rotterdam Ahoy. Vanaf vandaag is daar ook Glen Faria aan toegevoegd. De veelzijdige artiest deed mee aan ‘De Beste Zangers’ in 2018 en liet daar zien dat naast rappen hij ook prachtig kan zingen. Glennis, die momenteel druk bezig is met de laatste voorbereidingen, laat weten: “Ik ben al een tijd fan van Glen Faria. Dat we nu samen de muziek van Whitney mogen eren in Rotterdam Ahoy vind ik écht te gek!”

Glen Faria
Glen Faria, vroeger bekend als MC Fit, is een veelzijdige artiest in Nederland. Naast zanger is Glen ook theatermaker en songwriter. Hij wordt bij het brede publiek bekend als lid van de hiphopformatie Flinke Namen, die hij samen met Sef, Murth the Man-O-Script en The Flexican vormt. In 2009 verschijnt het debuutalbum van deze groep, met hits als Wolken en Als Zij Langs Loopt en in 2013 verschijnt het eerste soloalbum van Glen Faria. Ook als songwriter heeft Glen Faria zijn succes bewezen; de hits Duurt Te Lang van Davina Michelle en Zij Weet Het van Tino Martin komen uit de pen van Glen Faria.

WHITNEY- a tribute by Glennis Grace
WHITNEY — a tribute by Glennis Grace biedt een unieke combinatie van artiesten uit verschillende genres met een gezamenlijke liefde: de muziek van Whitney Houston. 20 jaar na het laatste optreden van Whitney Houston in Nederland brengt Glennis Grace samen met Alain Clark, Berget Lewis, Do, Edsilia Rombley, Sezina Kelsey, Candy Dulfer, Jordan Roy én Glen Faria een ode aan deze prachtige muziek. Met tijdloze hits als I Wanna Dance With Somebody, I Will Always Love Youen Run To You wordt het gegarandeerd een trip down memory lane en een onvergetelijke avond!

WHITNEY — a tribute by Glennis Grace is op vrijdag 6 en zondag 8 september 2019 te zien in Rotterdam Ahoy. De laatste tickets zijn nu verkrijgbaar via whitneytribute.nl en eventim.nl.

  [ # 6 ] 07 September 2019 06:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Glennis Grace schittert in Rotterdam Ahoy met Whitney Tribute

In een uitverkocht Rotterdam Ahoy brengt Glennis Grace, met haar Whitney Tribute, het publiek op sensationele wijze terug naar twintig jaar geleden, toen Whitney Houston op deze plek haar laatste concert in Nederland gaf. Met haar grootse stem en het fenomenale repertoire van Houston brengt Glennis het eerbetoon aan haar inspiratiebron meer dan thuis.

De show is een aaneenschakeling van prachtige gezongen ballads en up-tempo dance classics. Ook verrast Glennis het publiek met enkele verborgen schatten uit het oeuvre van haar idool. Een scala aan gastartiesten en goede vrienden eert Houston met haar, waaronder Edsilia Rombley, Candy Dulfer, Do, Glen Faria en Jordan Roy.

Met power house en goede vriendin Berget Lewis zingt ze het prachtige I Believe In You And Me. En verleden en heden vloeien samen als Glennis het nummer One Moment in Time, waarmee ze als 15-jarig meisje de Soundmixshow won, ten gehore brengt met Sezina Steur, finaliste van The Voice Kids. Romantiek viert hoogtij in het publiek als Glennis samen met Alain Clark Hold Me In My Arms zingt.

Glennis: “Het gevoel wat op dit moment bij mij overheerst is dankbaarheid. Dankbaarheid voor Whitney Houston die mij met haar stem en muziek heeft leren zingen. Dankbaarheid voor al die mensen die deze avond gekomen zijn, mij met hun komst de kans en het vertrouwen hebben gegeven om dit te mogen doen. Ik sta hier toch op, voor mij, heilige grond. Ik weet nog waar ik zat twintig jaar geleden, daar links van het podium. En vanavond en zondag sta ik hier zelf en eer met al die mensen mijn heldin en haar muziek. Echt heel erg bijzonder.”

Zondag 8 september a.s. geeft Glennis een tweede show in een bomvol Rotterdam Ahoy. Op 26 oktober 2019 brengt Grace de show voor de voorlopig laatste keer ten gehore in de Lotto ArenA in Antwerpen. Voor deze show zijn nog tickets verkrijgbaar via http://www.whitneytribute.be/tickets.