Dear Evan Hansen
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2011-09-28

Een aantal vragen voor mensen die al naar Dear Evan Handen op Broadway zijn geweest
Wat zijn goede plekken in het theater?
Is het verstandig om vooraf kaarten via een site te bestellen of ergens op dat moment in New York
En welke site of shop werkt het beste?

  [ # 1 ] 29 January 2019 02:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Als je zeker wil zijn van een plek kun je het beste een kaartje kopen via de officiële site ( Telecharge.com)
Kaarten zijn wel prijzig hoewel er ook een aantal wat voordeliger beperkt zicht kaarten zijn.

Ik heb vorig jaar bij het theater op de dag zelf staanplaatsen geboekt voor 42 dollar, dat waren prima plekken en in de pauze werd iedereen verplaatst naar een prima zitplaats in de zaal. Ik ga dit in maart weer doen denk ik. Je hebt wel kans dat ze al uitverkocht zijn natuurlijk

Reken er maar op dat er weinig goedkope kaartjes beschikbaar zullen zijn voor deze populaire musical. of - zoals de dame aan de kassa tegen mij zei- This is Dear Evan Hansen .. we don’t do cheap tickets”.

  [ # 2 ] 31 January 2019 10:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Ik dacht even dat onze Vlaamse Evi Hansen een musical kreeg maar ik las het toch fout

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 3 ] 14 February 2019 04:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2011-09-28

Oké dank je.
En wat zijn goede plekken in het theater?

  [ # 4 ] 24 February 2019 08:46 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2011-09-28

MusicalFan91 - 14 February 2019 04:07 PM

Oké dank je.
En wat zijn goede plekken in het theater?

Iemand die tips heeft?

  [ # 5 ] 25 February 2019 11:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

de plekken die al uitverkocht zijn. Nee grapje 😉 . Ik ben vorig jaar september geweest en had een plekje op rij1, omdat ik de muziek al zo goed kende wilde ik er zeker van zijn dat ik de gezichten goed kon zien en er was nog 1 plekje over op rij 1, de rest was allemaal veel verder naar achteren. Het toneel is best hoog, maar dat wist ik van te voren en ik vond het fantastisch! Maar als je echt goed wil zitten dan rij 4—> 10 in het midden. Maar dat is in ieder theater zo. Het mooie aan het music box theater is dat je eigenlijk overal wel goed zit. Je hebt geen slecht zicht plekken. Je zult vooral voor je zelf moeten bepalen hoe goed je de gezichten wilt zien. Op deze site maken mensen foto’s vanaf een zit plek zodat je een idee hebt: https://aviewfrommyseat.com/venue/Music+Box+Theatre/

[ Gewijzigd: 25 February 2019 11:17 AM by Gilrean ]
  [ # 6 ] 25 February 2019 07:08 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2011-09-28

Dankjewel Gilrean voor de tips en de handige site.
Daar kan ik zeker wat mee!

  [ # 7 ] 09 June 2022 10:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Dear Evan Hansen gaat sluiten op Broadway.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”