Disney’s Beauty and the Beast Broadway (Revival)
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Volgens Playbill.com, met bevestiging van Disney, zou er gewerkt worden aan een revival op Broadway van Disney’s Beauty and the Beast.

Ik persoonlijk hoop op de terugkeer van de originele Robert Jess Roth versie.


Bron:
http://www.playbill.com/article/broadway-revival-of-beauty-and-the-beast-in-the-works

  [ # 1 ] 28 April 2019 06:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik ga er vanuit dat ze een aantal nummers uit de film van 2017 over gaan nemen “How can a moment last forever” en/of “Evermore. Niet dat ik daar gelukkig van wordt.

Er is al een aantal jaar geleden een touring versie geweest waarbij Robert Jess Roth zijn eigen regie heeft aangepast. Het was grotendeels hetzelfde alleen “Maison des Lunes” was geschrapt, geloof ik.

  [ # 2 ] 28 April 2019 11:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Klaske - 28 April 2019 06:05 PM

Ik ga er vanuit dat ze een aantal nummers uit de film van 2017 over gaan nemen “How can a moment last forever” en/of “Evermore. Niet dat ik daar gelukkig van wordt.

Er is al een aantal jaar geleden een touring versie geweest waarbij Robert Jess Roth zijn eigen regie heeft aangepast. Het was grotendeels hetzelfde alleen “Maison des Lunes” was geschrapt, geloof ik.

Klopt! Zou ik mee ook erg goed voor kunnen stellen. Ook is er op zo’n Disney Cruiseschip al een versie te zien geweest gebaseerd op de verfilming uit 2016. Zou kunnen aangezien Aladdin ook is voortgekomen uit een parkshow in DisneyWorld.

Ben benieuwd wanneer deze show in premiere gaat.

  [ # 3 ] 29 April 2019 08:00 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jimmm - 28 April 2019 11:35 PM
Klaske - 28 April 2019 06:05 PM

IZou kunnen aangezien Aladdin ook is voortgekomen uit een parkshow in DisneyWorld..

Even dit uit de lucht halen. Dat is niet waar.
De parkshow en de musical zijn hele verschillende dingen en niet met elkaar te vergelijken. Regie, decors, alles!

De cruiseship versie gebruikte poppen voor de voorwerpen ipv de levensgrote kostuums.
Leuk voor een kleine versie, maar ik zie dit niet werken in een groot Broadway theater.

‹‹ Tony Awards 2019      Tootsie ››