6 of 11 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
The Book of Mormon, nieuwe Broadway in Carré show! (Engelstalig)
  [ # 76 ] 08 February 2019 03:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Een klein deel van de kaarten wordt verkocht via Eventim.

  [ # 77 ] 08 February 2019 05:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Er zijn al 8 voorstellingen uitverkocht en een aantal andere bijna. Was bij Pippin en Sunset wel anders.

  [ # 78 ] 10 February 2019 07:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Zijn er al opties voor de cast?

  [ # 79 ] 12 April 2019 03:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Carré kondigde vandaag aan dat morgen om 10:00u 25 nieuwe voorstellingen in de verkoop gaan voor seizoen 2019-20. The Book of Mormon staat er ook tussen. Meer data, wellicht?

https://carre.nl/pagina/nidv1920?r=tw1204

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 80 ] 08 May 2019 09:13 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

De hoofdrollen van The Book of Mormon in Amsterdam worden vertolkt door Kevin Clay als Elder Price en Conner Peirson als Elder Cunningham. Zij hebben deze rollen eerder gespeeld op Broadway en de Amerikaanse tournee. Clay en Peirson worden vergezeld door Nicole-Lily Baisden als Nabulungi, William Hawksworth als Elder McKinley, Ewen Cummins als Mafala Hatimbi, Johnathan Tweedie als Joseph Smith en Thomas Vernal als de Generaal.

Het gezelschap bestaat verder uit: Sanchia Amber Clarke, Jed Berry, David Brewis, Melissa Brown-Taylor, Chinasa, Tre Copeland-Williams, George Crawford, Jordan Lee Davies, Jemal Felix, Patrick George, Isaac Hesketh, M-Jae Cleopatra Isaac, Evan James, Alex James-Hatton, Nicole Louise, Fergal McGoff, Jesus Reyes Ortiz, Lawrence Rowe, Lukin Simmonds, Chomba S Taulo, Brad Veitch, Tommy Wade-Smith, Sharon Wattis en Jacob Yarlett.ins als Mafala Hatimbi, Johnathan Tweedie als Joseph Smith en Thomas Vernal als de Generaal.

(bron Carre)

Tevens 1 week verlenging van de tour

[ Gewijzigd: 08 May 2019 09:15 AM by jeroen100 ]
  [ # 81 ] 08 May 2019 09:19 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

jeroen100 - 04 February 2019 12:37 PM

....

29 * 1750 stoelen.. Dikke 50.000 plaatsen te koop. Dat lijkt me wat veel van het goede

Moet toegeven dat ik er compleet naast zat.. had echt niet verwacht dat er zoveel belangstelling zou zijn

  [ # 82 ] 08 May 2019 03:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

CAST THE BOOK OF MORMON BEKEND
WEGENS GROOT SUCCES SPEELPERIODE VERLENGD
 
“The best musical of this century.”
Ben Brantley, The New York Times

Amsterdam, 8 mei 2019 - The Book of Mormon, de Broadwayhit van Trey Parker, Matt Stone en Robert Lopez is door de enorme vraag en succesvolle eerste kaartverkoop met een week verlengd. Vanaf vandaag kan men zich aanmelden voor de voorverkoop van extra kaarten. Tevens zijn de namen van de hoofdrolspelers van de show in Amsterdam bekend.

De met een Tony®, Olivier® en Grammy® bekroonde show die vanaf donderdag 26 september 2019 te zien is in Koninklijk Theater Carré in, is nu verlengd tot en met zondag 27 oktober 2019. De inschrijving voor de extra week is nu geopend. Via carre.nl kan men zich registreren voor de voorverkoop die begint op 18 mei 2019.

Castleden bekend
De hoofdrollen van The Book of Mormon in Amsterdam worden vertolkt door Kevin Clay als Elder Price en Conner Peirson als Elder Cunningham. Zij hebben deze rollen eerder gespeeld op Broadway en de Amerikaanse tournee. Clay en Peirson worden vergezeld door Nicole-Lily Baisden als Nabulungi, William Hawksworth als Elder McKinley, Ewen Cummins als Mafala Hatimbi, Johnathan Tweedie als Joseph Smith en Thomas Vernal als de Generaal.

Het gezelschap bestaat verder uit: Sanchia Amber Clarke, Jed Berry, David Brewis, Melissa Brown-Taylor, Chinasa, Tre Copeland-Williams, George Crawford, Jordan Lee Davies, Jemal Felix, Patrick George, Isaac Hesketh, M-Jae Cleopatra Isaac, Evan James, Alex James-Hatton, Nicole Louise, Fergal McGoff, Jesus Reyes Ortiz, Lawrence Rowe, Lukin Simmonds, Chomba S Taulo, Brad Veitch, Tommy Wade-Smith, Sharon Wattis en Jacob Yarlett.

The Book of Mormon volgt twee mormoonse jongens die op een zendingsmissie naar Afrika worden gestuurd, ver weg van hun thuis in Salt Lake City.

Sinds de wereldpremière in maart 2011 in het Eugene O’Neill Theatre in New York, waar het negen Tony® Awards won waaronder die voor beste musical, werd The Book of Mormon in drie continenten opgevoerd en heeft sindsdien al meer dan dertig internationale onderscheidingen op haar naam staan. De musical heeft alle kaartverkooprecords verbroken in New York, Londen, Melbourne en Sydney.

In Londen startte de productie in februari 2013 en won vier Olivier Awards®, waaronder ‘Best New Musical’. Tijdens de eerste dag van verkoop heeft de musical alle kaartverkooprecords verbroken in de geschiedenis van West End. Alle 2583 voorstellingen in het Prince of Wales Theatre waren tot op heden compleet uitverkocht.

De makers
Trey Parker en Matt Stone zijn de makers van de met een Emmy en Peabody bekroonde tv-serie South Park (nu in het 22e seizoen) en de speelfilms South Park: Bigger, Longer & Uncut en Team America: World Police. Robert Lopez co-creëerde de musical Avenue Q en The Book of Mormon en schreef mede de liedjes voor Disney’s Frozen en Coco. Hij is een van de slechts vijftien artiesten die alle vier de grote entertainmentprijzen heeft gewonnen: Emmy®, Grammy®, Oscar® en Tony® Awards.

Het script, muziek en songteksten zijn van Trey Parker, Robert Lopez en Matt Stone. De regie is door Casey Nicholaw en Trey Parker. Nicholaw is daarnaast ook verantwoordelijk voor de choreografie. Verder tekende Ann Roth voor het kostuumontwerp, Brian MacDevitt voor het lichtontwerp, is het geluidsontwerp van Brian Ronan, de orkestraties van Larry Hochman en Stephen Oremus en zijn de muzikale leiding en vocale arrangementen eveneens van Stephen Oremus. The Book of Mormon is geproduceerd door Anne Garefino, Scott Rudin, Important Musicals en Sonia Friedman Production. Kevin Clay en Conner Peirson treden op met ondersteuning van Equity UK (vakbond voor artiesten, voorheen Variety Artistes’ Federation) in samenwerking met de Amerikaanse vakbond voor artiesten.


Broadway in Carré
In de reeks Broadway in Carré worden de meest toonaangevende internationale producties exclusief in Carré gepresenteerd, in de originele Engelstalige uitvoering. In 2016 haalde Carré de musical Pippin naar Nederland. In het najaar van 2017 was het toneelstuk The Curious Incident of the Dog in the Night-Time gedurende twee weken te zien in een uitverkocht Carré. In maart en april 2018 werd de opvolger Sunset Boulevard gepresenteerd. Met The Book of Mormon gaat een lang gekoesterde wens van Carré in vervulling. Onder de vlag Broadway in Carré brengt het theater de Broadwayervaring naar Nederland, zodat iedereen de voorstellingen kan zien zoals ze gemaakt en bedoeld zijn.

  [ # 83 ] 24 August 2019 09:42 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2019-08-24

We lezen altijd mee maar hebben nooit een bericht geplaatst, nu hebben we een verzoek. Misschien mag het hier niet, kon het niet goed vinden of het is toegestaan.

Wij hebben 3 en 4 kaarten voor zaterdag 28 september, echter door een familieweekend in het buitenland kunnen we hier niet heen. We willen de kaarten graag ruilen of verkopen (ook met verlies).

https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m1443233078-4x-book-of-mormon-zaterdag-28-september-parterre-korting.html

https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m1443230854-3x-book-of-mormon-zaterdag-28-september-korting.html

  [ # 84 ] 24 August 2019 03:30 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hoi Robbert,

Tip: via Theater Carré zelf kun je de kaarten heel erg makkelijk omboeken. Je betaalt dan 2,50 per kaartje aan omboekingskosten, maar meer niet. Ze doen er ook helemaal niet moeilijk over.
Ik had ook een kaartje voor een dag dat ik uiteindelijk niet meer kon, en heb het geruild. De dame aan de telefoon zei dat ze nu erg veel verzoeken krijgen voor het omboeken van kaarten voor The Book of Mormon, omdat veel mensen al maanden geleden een kaartje gekocht hebben en er dan nu achter komen dat ze toch niet kunnen.

  [ # 85 ] 12 September 2019 09:18 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Morgen een “speciale” aankondiging via de online kanalan van Carré.
Aldus twitter account van Carré

Neem aan geen nieuwe voorstellingen?

  [ # 86 ] 14 September 2019 12:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Grijp je kans om als ALLEREERSTE The Book of Mormon te zien tijdens een speciale #ForTheFans preview show op woensdag 25 september. Kom op 21 september naar de kassa van Koninklijk Theater Carré en scoor jouw tickets voor slechts €15 euro. Meer info: https://carre.nl/forthefans

https://twitter.com/theatercarre/status/1172434756455108608

  [ # 87 ] 19 September 2019 06:41 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

IngeG - 24 August 2019 03:30 PM

Hoi Robbert,

Tip: via Theater Carré zelf kun je de kaarten heel erg makkelijk omboeken. Je betaalt dan 2,50 per kaartje aan omboekingskosten, maar meer niet. Ze doen er ook helemaal niet moeilijk over.
Ik had ook een kaartje voor een dag dat ik uiteindelijk niet meer kon, en heb het geruild. De dame aan de telefoon zei dat ze nu erg veel verzoeken krijgen voor het omboeken van kaarten voor The Book of Mormon, omdat veel mensen al maanden geleden een kaartje gekocht hebben en er dan nu achter komen dat ze toch niet kunnen.

Ik heb een paar dagen geleden ook moeten omboeken. Maar ik heb naast de omboekingskosten ook het prijsverschil (ontstaan door dynamic pricing) gewoon moeten bijbetalen. Terwijl de nieuwe kaarten voor dezelfde dag en rang zijn (en de oude kaarten natuurlijk ook voor een hogere prijs weer in de verkoop zijn gegaan).

Of had jij je oorspronkelijke kaarten pas laat geboekt, en was er tijdens het omboeken nog geen prijsverschil ontstaan?

  [ # 88 ] 20 September 2019 08:52 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Magic - 19 September 2019 06:41 AM
IngeG - 24 August 2019 03:30 PM

Hoi Robbert,

Tip: via Theater Carré zelf kun je de kaarten heel erg makkelijk omboeken. Je betaalt dan 2,50 per kaartje aan omboekingskosten, maar meer niet. Ze doen er ook helemaal niet moeilijk over.
Ik had ook een kaartje voor een dag dat ik uiteindelijk niet meer kon, en heb het geruild. De dame aan de telefoon zei dat ze nu erg veel verzoeken krijgen voor het omboeken van kaarten voor The Book of Mormon, omdat veel mensen al maanden geleden een kaartje gekocht hebben en er dan nu achter komen dat ze toch niet kunnen.

Ik heb een paar dagen geleden ook moeten omboeken. Maar ik heb naast de omboekingskosten ook het prijsverschil (ontstaan door dynamic pricing) gewoon moeten bijbetalen. Terwijl de nieuwe kaarten voor dezelfde dag en rang zijn (en de oude kaarten natuurlijk ook voor een hogere prijs weer in de verkoop zijn gegaan).

Oh, ze zeiden aan de telefoon wel iets over een prijsverschil ja, maar ik moet zeggen dat ik daar weinig aandacht aan heb geschonken. Ik had wel heel vroeg geboekt. Het zou wel kunnen dat ik nog 2,50 per kaartje extra heb betaald. Maar veel was het niet.

Of had jij je oorspronkelijke kaarten pas laat geboekt, en was er tijdens het omboeken nog geen prijsverschil ontstaan?

  [ # 89 ] 23 September 2019 01:31 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2017-10-10

Ik ga komend weekend naar The book of Mormon en ik koop altijd het castalbum en programmaboekje van musicals die ik bezoek. Weet iemand of er bij The book of Mormon ook merch wordt verkocht?

  [ # 90 ] 23 September 2019 10:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ja, een hele lijst, waaronder uiteraard boekjes en cd.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 11