Musicalboekje voor kleine kinderen
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Muis gaat naar een musical
Beleef met Muis wat er allemaal gebeurt bij een musical
Muis en haar vriendjes gaan naar een musical. Ze hebben een kaartje voor de voorste rij, zodat ze alles goed kunnen zien. Het is een fantastische show met vrolijke muziek en prachtige decors! Muis en haar vriendjes geven de acteurs een groot applaus. En als ze terug naar huis lopen, zingen ze de liedjes na. Wat een geweldige avond!


Muis gaat naar een musical | Lucy Cousins | € 13,99 | ISBN 978 90 258 7668 5 | Prentenboek 3+ | Verschijnt: 3 april 2019

Dit prentenboek voor peuters en kleuters is het nieuwste deel in de Muis ontdekt-lijn. Leuk om samen te lezen als voorbereiding op een bezoek aan het theater.

  [ # 1 ] 05 April 2019 10:58 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Wat leuk! Dank voor het plaatsen, Jeroen

  [ # 2 ] 10 May 2019 09:34 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2019-02-14

Heel leuk om ook al peuters en kleuters vertrouwd te maken met de wereld van musicals. Met de kinderen van mijn broer - die 8 en 10 zijn - ga ik vaak kindermusicals bezoeken. Net als tante vinden ze dit helemaal geweldig. Musicals zijn ook voor de kinderen bijzonder verrijkend. Na de voorstelling willen ze dolgraag meer weten over de musical die ze gezien hebben en dat vind ik heel goed voor hun algemene ontwikkeling.