3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Lazarus naar DeLaMar
  [ # 31 ] 07 January 2019 09:43 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

David Bowie’s Lazarus krijgt eigen tram
Al 30.000 kaarten voor Bowie musical verkocht
Ter ere van de geboortedag van David Bowie op 8 januari rijdt er zes weken lang een speciale Lazarus tram door de straten van Amsterdam. Lazarus is het laatste project dat David Bowie afrondde voor zijn dood op 10 januari 2016. Stage Entertainment Nederland brengt de productie nu naar Nederland. Vanaf oktober is de voorstelling drie maanden te zien in DeLaMar Theater in Amsterdam. Begin december werd bekend gemaakt dat Gijs Naber de hoofdrol zal gaan spelen. Albert Verlinde, producent en algemeen directeur van Stage Entertainment Nederland: “Het is fantastisch om te zien hoe Bowie nog steeds leeft in Nederland. Binnen een maand zijn er al ruim 30.000 kaarten verkocht voor deze bijzondere voorstelling, dat is meer dan de helft van het aantal beschikbare kaarten. Een unicum en reden te meer om Bowie op zijn geboortedag letterlijk een gezicht te geven in het Amsterdamse straatbeeld.” Meer informatie: http://www.bowielazarus.nl.

Over Lazarus
Popfenomeen David Bowie overleed op 10 januari 2016. Eén van zijn allerlaatste projecten was de musical Lazarus. Hij ontwikkelde de musical met Enda Walsh (script) en regisseur Ivo van Hove. Van Hove neemt ook de regie van de Nederlandse productie voor zijn rekening. Lazarus is een vervolg op het boek The Man Who Fell to Earth van Walter Tevis. Bowie vertolkte zelf de hoofdrol van Thomas Newton in de filmbewerking uit 1976, geregisseerd door Nicolas Roeg. In Lazarus ontmoeten we Thomas Newton opnieuw. De voorstelling is een avontuurlijke trip door Bowie’s geniale geest. Een reis die uiteraard wordt omlijst met legendarische Bowie hits, waaronder ‘Heroes’, ‘Absolute Beginners’, ‘Changes’, ‘All the Young Dudes’, ‘This is Not America’ en uiteraard ‘Lazarus’, voor de musical geschreven en later uitgebracht op Bowie’s laatste album Blackstar. Lazarus wordt in Nederland geproduceerd door Stage Entertainment Nederland in samenwerking met Robert Fox en Jones/Tintoretto Entertainment en The New York Theatre Workshop.

  [ # 32 ] 04 June 2019 07:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 23 September 2018 12:48 PM

Ik heb me nog niet echt verdiept in het stuk, maar Ivo van Hove heeft me nog nooit teleurgesteld. Ik kijk er dus erg naar uit. Ook de muziek van David Bowie vind ik erg mooi.

Is Noortje Herlaar iets voor de vrouwelijke hoofdrol? Ik zou haar graag weer eens in een musical zien en de afgelopen twee seizoenen speelde ze al in een stuk van Ivo.

Gisteravond werd bij Pauw bekend gemaakt door Ivo van Hove en Albert Verlinde dat inderdaad Noortje de vrouwelijke hoofdrol gaat spelen. Heel mooi nieuws dit!

  [ # 33 ] 04 June 2019 01:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Goed nieuws!

Plus dat er nog eens 50.000 extra kaarten in verkoop zijn gegaan.
Blijkbaar lijkt deze productie omarmd te worden door het (musical minnend) publiek. Dat had ik stiekem toch niet verwacht.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 34 ] 05 June 2019 03:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Nieuwe toevoeging aan de cast: Holly Mae Brood.
Zie bericht.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 35 ] 05 June 2019 07:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Thomas Cammaert is ook toegevoegd aan de cast, dit werd bekend gemaakt bij RTL Boulevard.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 36 ] 06 June 2019 06:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

En ook Shary-An Nivillac.

  [ # 37 ] 06 June 2019 09:03 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Jeroen C. Molenaar ook, volgens dit bericht. Ik ken de musical niet en de wiki biedt ook geen uitkomst, dus weet iemand wat voor soort rollen al deze mensen gaan spelen? Echt bijrollen of is het meer ensemble met verschillende features?

  [ # 38 ] 06 June 2019 09:40 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De engelse website is nog online. Waar ook de Londense cast op vermeld staat
https://lazarusmusical.com/london-cast-crew
Helpt misschien een beetje..

  [ # 39 ] 06 June 2019 10:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Toen ik de musical in Londen zag waren er voor mij twee hoofdrollen, Thomas Jerome Newton en Girl, daarna de rollen van Elly en Valentine. Ook Ben en Maemi hebben wel een belangrijk aandeel in de voorstelling.

[ Gewijzigd: 06 June 2019 10:43 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 40 ] 08 June 2019 09:04 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Hoofdrollen voor Noortje Herlaar en Pieter Embrechts in David Bowie’s Lazarus
Acteurs Noortje Herlaar en Pieter Embrechts zijn vanaf oktober te zien in Lazarus, het laatste werk van David Bowie. Embrechts gaat de rol van Valentine spelen, Herlaar is te zien als Elly. Ook zijn er rollen voor Juliana Zijlstra (Girl) en Jorrit Ruijs (Zach). Eerder werd al bekendgemaakt dat Gijs Naber de rol van Bowie’s alter ego Newton voor zijn rekening neemt. Lazarus is vanaf oktober exclusief te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam. De regie is in handen van Ivo van Hove, die de voorstelling samen met Bowie en Enda Walsh (script) creëerde in New York. Lazarus gaat op zondag 13 oktober in première in het DeLaMar Theater. Gisteren werd bekend dat er wegens de overweldigende vraag nog eens 50.000 extra kaarten beschikbaar zijn. De kaartverkoop is gestart via Eventim. Voor meer informatie: http://www.bowielazarus.nl

Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Ik ben er buitengewoon trots op dat we vandaag bekend kunnen maken dat Noortje Herlaar en Pieter Embrechts samen met Gijs Naber de hoofdrollen in Lazarus gaan vertolken. Zij vormen een ijzersterk trio en ik ben ervan overtuigd dat zij hun rollen in deze bijzondere voorstelling met veel passie en liefde voor Bowie’s werk zullen vertolken”.

Noortje Herlaar
Noortje Herlaar (1985) is een veelzijdig actrice en zangeres. Haar rol in Mary Poppins leverde haar in 2010 de John Kraaijkamp Musical Award op voor aanstormend talent. Op televisie was zij te zien als Liesbeth List in Ramses en Moeder, Ik Wil Bij De Revue, waarvoor ze een Gouden Kalf-nominatie voor Beste Actrice ontving. In 2016 speelde ze naast Barry Atsma de hoofdrol in de voor een Gouden Kalf genomineerde film Knielen op een Bed Violen, gebaseerd op de bestseller van Jan Siebelink. Ook was ze te zien in internationale producties zoals het tweede seizoen van de tv-serie Crossing Lines, de Vlaamse bioscoopfilm Paradise Trips en in de Amerikaanse Hollywoodfilm The Hitman’s Bodyguard, met Ryan Reynolds en Samuel L. Jackson.


Pieter Embrechts
De Vlaamse acteur, zanger, songsmid en regisseur Pieter Embrechts (1972) studeerde met grote onderscheiding af aan de Antwerpse theaterschool Studio Herman Teirlinck, afdeling Kleinkunst en groeide uit tot een zeer veelzijdig artiest. Als songwriter bracht hij in België zes albums uit met eigen Nederlandstalig werk en vier Engelstalige albums met zijn bigbands ‘El Tattoo del Tigre’ en ‘The New Radio Kings’. Hij toerde door Europa en speelde op grote festivals, waaronder Lowlands in Nederland. Als theatermaker schreef en speelde Pieter in 2007 de muziektheatervoorstelling Sunjata, die bekroond werd met drie Vlaamse musicalprijzen, waaronder die van ‘Beste musical van het jaar’. Als acteur verdiende hij in Vlaanderen zijn sporen bij diverse theatergezelschappen, in films en in televisieseries. In Nederland speelde hij eerder hoofdrollen in het theater bij Theu Boermans (Jeff Koons) en bij Dirk Tanghe (Tartuffe). Ook was hij te zien in de televisieseries Smeris en Familie Kruys. Dit najaar is hij naast Carice van Houten en Marwan Kenzari te zien in de speelfilm Instinct, het regiedebuut van Halina Reijn.


LAZARUS
Popfenomeen David Bowie overleed op 10 januari 2016. Eén van zijn allerlaatste projecten was de musical Lazarus. Hij ontwikkelde de voorstelling met Enda Walsh (script) en regisseur Ivo van Hove. Van Hove, onlangs opnieuw genomineerd voor een prestigieuze Tony Award, neemt ook de regie van de Nederlandse productie voor zijn rekening. Lazarus is een vervolg op het boek The Man Who Fell to Earth van Walter Tevis. Bowie vertolkte zelf de hoofdrol van Thomas Newton in de filmbewerking uit 1976, geregisseerd door Nicolas Roeg. In Lazarus ontmoeten we Bowie’s alter ego Thomas Newton opnieuw. De voorstelling is een avontuurlijke trip door Bowie’s geniale geest. Een reis die uiteraard wordt omlijst met legendarische Bowie hits, waaronder ‘Heroes’, ‘Absolute Beginners’, ‘Changes’, ‘All the Young Dudes’, ‘This is Not America’ en uiteraard ‘Lazarus’, voor de voorstelling geschreven en later uitgebracht op Bowie’s laatste album Blackstar.

Lazarus wordt in Nederland geproduceerd door Stage Entertainment Nederland in samenwerking met Robert Fox en Jones/Tintoretto Entertainment en The New York Theatre Workshop

Holly Mae Brood, Thomas Cammaert, Shary-An Nivillac en Jeroen C. Molenaar in David Bowie’s Lazarus

Holly Mae Brood, Thomas Cammaert, Shary-An Nivillac en Jeroen C. Molenaar gaan rollen vertolken in Lazarus, het laatste werk van David Bowie. Vanaf oktober staan zij naast onder anderen Gijs Naber en Noortje Herlaar op het toneel van het DeLaMar Theater in Amsterdam. Ivo van Hove creëerde Lazarus samen met Bowie in New York en regisseert ook de Nederlandse productie. Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Opnieuw kunnen we vandaag vier prachtige acteurs bekendmaken, die met hun eigen talenten de beleveniswereld van David Bowie over het voetlicht zullen brengen. Bij het casten van deze voorstelling was het uitgangspunt dat we mensen uit verschillende werelden bij elkaar wilden brengen. Dat is met deze acteurs uit zowel de toneel-, musical- en muziekwereld echt gelukt. Ik kijk ernaar uit om hen samen in deze bijzondere voorstelling op het toneel te zien staan”. Eerder deze week werd bekend dat er wegens de grote vraag nog eens 50.000 extra kaarten in verkoop zijn genomen. Meer informatie: http://www.bowielazarus.nl

Holly Mae Brood
Holly Mae Brood gaat de rol van Maemi vertolken in Lazarus. Ze studeerde in 2016 af als allround performer aan Lucia Marthas Institute for Performing Arts. Ze was te zien in speelfilms als Sneekweek, Heart Beat en VALS, waarin ze een van de vier hoofdrollen vertolkt. Op televisie speelde ze in 2016 de rol van Amy Kortenaer in GTST en in Nieuwe Tijden. In 2017 deed ze mee aan het zangprogramma It Takes Two en in 2018 won ze samen met Soy Kroon de derde editie van het populaire dansprogramma Dance Dance Dance. In mei 2019 maakte ze haar presentatiedebuut in het programma Love Island.

Thomas Cammaert
Thomas Cammaert speelt in Lazarus de rol van Michael. Hij studeerde af aan de Theaterschool en Kleinkunstacademie van Amsterdam en speelde bij verschillende gevestigde theatergezelschappen, zoals ITA (voorheen Toneelgroep Amsterdam), Het Toneel Speelt en Toneelgroep Oostpool. Daarnaast vertolkte hij in de musical Soldaat van Oranje de hoofdrol van Erik Hazelhoff Roelfzema. Thomas speelde in films zoals Publieke Werken, Sonny Boy en Ja, ik wil!. Op televisie was hij onder andere te zien als Joop Admiraal in de veelbekroonde serie Ramses, onder regie van Michiel van Erp. Het grote publiek kent hem daarnaast als ‘de Mol’ van het televisieprogramma Wie is de Mol uit 2017.

Shary-An Nivillac
Shary-An Nivillac is in Lazarus te zien als Teenage Girl. Ze studeerde in 2013 of aan de Zadkine Popacademie. Ze brak door bij het grote publiek met haar deelname aan het eerste seizoen van The voice of Holland. Ze kreeg een platencontract en heeft inmiddels twee albums en een EP uitgebracht. Ze scoorde hits met de singles als Read My Book en Summer of my Life. Ook heeft ze een uitverkochte clubtour op haar naam staan, was ze de vaste zangeres van de huisband van Carlo’s TV Café en presenteerde ze diverse programma’s voor het online platform van Coca Cola.

Jeroen C. Molenaar
Jeroen C. Molenaar gaat de rol van Ben vertolken in Lazarus. Hij studeerde af aan zowel de Frank Sanders Akademie als de opleiding Muziektheater aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten. In het theater was hij onder andere te zien in The Bridges of Madison County, Sweeney Todd en Stil in Mij. Ook speelde hij bij gezelschappen als Toneelgroep de Appel en Theater Terra.

LAZARUS
Popfenomeen David Bowie overleed op 10 januari 2016. Een van zijn allerlaatste projecten was de musical Lazarus. Hij ontwikkelde de voorstelling met Enda Walsh (script) en regisseur Ivo van Hove. Van Hove, onlangs opnieuw genomineerd voor een prestigieuze Tony Award, neemt ook de regie van de Nederlandse productie voor zijn rekening. Lazarus is een vervolg op het boek The Man Who Fell to Earth van Walter Tevis. Bowie vertolkte zelf de hoofdrol van Thomas Newton in de filmbewerking uit 1976, geregisseerd door Nicolas Roeg. In Lazarus ontmoeten we Bowie’s alter ego Thomas Newton opnieuw. De voorstelling is een avontuurlijke trip door Bowie’s geniale geest. Een reis die uiteraard wordt omlijst met legendarische Bowie hits, waaronder ‘Heroes’, ‘Absolute Beginners’, ‘Changes’, ‘All the Young Dudes’, ‘This is Not America’ en uiteraard ‘Lazarus’, voor de voorstelling geschreven en later uitgebracht op Bowie’s laatste album Blackstar.

Lazarus wordt in Nederland geproduceerd door Stage Entertainment Nederland in samenwerking met Robert Fox en Jones/Tintoretto Entertainment en The New York Theatre Workshop.

Vooral die samenvatting: De voorstelling is een avontuurlijke trip door Bowie’s geniale geest. Dat maakt het helemaal duidelijk 😉

[ Gewijzigd: 08 June 2019 09:53 AM by Jeroen ]
  [ # 41 ] 11 June 2019 03:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

En ook Esmee Dekker doet mee, als Teen girl one. #hoera

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 42 ] 12 June 2019 10:29 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Renée de Gruijl is ook toegevoegd aan de cast, ze speelt Teen girl two. Leuk dat ze weer in het theater te zien is, ik vind haar echt een fantastische stem hebben.

  [ # 43 ] 20 June 2019 01:10 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De strategie van Stage Entertainment om niet meer te gaan touren is na iets meer dan een jaar alweer overboord gegooid. De tour van Hij Gelooft in Mij is weliswaar nog niet officieel bevestigd, maar lijkt er wel te gaan komen. En nu is ook aangekondigd dat Lazarus gaat touren na de speelperiode in het DeLaMar Theater.

‘Lazarus’ na DeLaMar en Heerlen ook naar Groningen
Meer speelsteden mogen verwacht worden

De Bowie-musical Lazarus zal na de lange speelperiode in DeLaMar Theater (3 oktober 2019 tot en met 5 april 2020) gaan reizen. Vorige week werd al bekend dat de Stage Entertainment musical van 14 tot en met 18 april 2020 ook in het Parkstad Limburg Theater in Heerlen te zien zal zijn. Vandaag is daar een drieweekse speelperiode in het Martiniplaza in Groningen bijgekomen, vanaf 13 mei 2020. Verwacht mag worden dat er in de tussenliggende periode nog één of meer theaters aangedaan gaat worden. Welke dat zijn is nog niet bekend, al heeft de directeur van Martiniplaza wel gemeld dat “boven Utrecht Lazarus alleen in MartiniPlaza te zien is.”

Dat Lazarus na DeLaMar gaat toeren mag opmerkelijk genoemd worden, aangezien Stage Entertainment vorig jaar het besluit nam te stoppen met reizende musicals, om niet risico lopen om met een reizende productie een concurrent voor zichzelf te worden en zich volledig te richten op de vaste theaters Beatrix Theater Utrecht, Afas Circustheater in Scheveningen en DeLaMar in Amsterdam.

Bron: MusicalJournaal

[ Gewijzigd: 20 June 2019 01:36 AM by Magic ]
  [ # 44 ] 20 June 2019 09:50 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Volgens mij was de periode van Was Getekend, Annie M.G. Schmidt in een vast theater niet zo’n succes. En was dat met The Addams Family wel zo tijdens de tour. Dus misschien hebben ze zich wel bedacht.

  [ # 45 ] 08 July 2019 03:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ivo van Hove in VPRO Zomergasten 2019
Zondag 1 september, 20.15 uur, NPO 2
Janine Abbring ontvangt Ivo van Hove in de laatste aflevering van VPRO Zomergasten op 1 september. Van Hove (Heist-op-den-Berg, 1958) is één van de meest geroemde toneel- en operaregisseurs ter wereld. Daarnaast is hij directeur van Internationaal Theater Amsterdam (ITA). Voor het ITA-ensemble maakte hij dit jaar de veelgeprezen voorstelling Een klein leven, naar de internationale bestseller van Hanya Yanagihara. Deze zomer regisseert hij Don Giovanni voor de Opéra National in Parijs en in februari 2020 is zijn vertolking van de wereldberoemde musical West Side Story te zien op Broadway in New York. In 2015 werkte Van Hove met zanger David Bowie aan de muziektheatervoorstelling Lazarus, door Bowie gezien als het slotstuk van zijn leven. Een maand na de première overleed David Bowie. 

image
Ivo van Hove, foto: Anouk van Kalmthout

Ivo van Hove over Zomergasten: ‘Ik wil fragmenten tonen waarin Nederland op zijn best is, waarin mensen zich volledig overgeven aan hun passie maar daar ook in falen. En ik laat de tekenfilm zien waardoor ik de kracht van kunst doorvoelde en voor altijd begreep.’ 

Ivo van Hove groeide op in het Vlaamse boeren- en mijnwerkersdorp Kwaadmechelen. Hij studeerde rechten maar koos uiteindelijk voor het toneel. Zijn loopbaan als toneelregisseur begon begin jaren ‘80 in Antwerpen met zijn eigen producties Ziektekiemen en Geruchten. Van 1990 tot 2000 was hij artistiek leider van Het Zuidelijk Toneel en van 1998 tot 2004 van het Holland Festival. Sinds 2001 staat Van Hove aan het roer van Toneelgroep Amsterdam, het huidige ITA-ensemble. Daar regisseerde hij onder andere Angels in America van Tony Kushner, de marathonvoorstellingen Romeinse Tragedies en Kings of war van Shakespeare, Opening Night van John Cassavetes, La voix humaine van Jean Cocteau, The Fountainhead van Ayn Rand en De stille kracht van Louis Couperus. In 2018 fuseerde het gezelschap met de Stadsschouwburg Amsterdam tot Internationaal Theater Amsterdam. In september regisseert Van Hove hier de wereldpremière van Freud, naar het nooit eerder geënsceneerde Le Scénario Freud van filosoof Jean-Paul Sartre. Ook tekent hij voor de regie van Hans Kestings solo Wie heeft mijn vader vermoord in het voorjaar van 2020.
 
De producties van Van Hove zijn te zien in theaters over de hele wereld. Dit jaar was zijn voorstelling Network genomineerd voor vijf Tony Awards, een prestigieuze prijs waarvan hij in 2016 er al twee won, waaronder die voor beste regisseur voor zijn voorstelling A View from the Bridge. Met diezelfde voorstelling won hij het Britse equivalent van de Tony, de Laurence Olivier Award, ook voor beste regisseur. Van Hove werkte met internationale topartiesten: Jude Law in Obsession, Juliette Binoche in Antigone, Saoirse Ronan, Ben Wishaw in The Crucible en Bryan Cranston in Network. In 2020 regisseert hij de Franse steractrice Isabelle Huppert in het stuk The Glass Menagerie van Tennessee Williams.

Recensenten zien in het werk van Van Hove een hang naar mysterie en een mededogen voor de onvolmaaktheid van menselijke relaties. Hij schuwt intellectualisme niet in zijn voorstellingen. Toch wil hij niets liever dan een groot publiek met zijn werk bereiken. En dat lukt hem, want naast lovende kritieken zitten de zalen over de hele wereld bomvol.

Uitzending: Zondag 1 september om 20.15 uur op NPO 2
vpro.nl/ivovanhove
Zomergasten Facebook
Zomergasten Twitter
#zomergasten

Over VPRO Zomergasten
De zomerklassieker van de VPRO is gebaseerd op een even eenvoudig als vernieuwend idee dat in 1988 ontstond: Als er in de zomer programma’s worden herhaald, vraag dan mensen met een verhaal om hun favoriete kijkavond samen te stellen en de fragmenten van hun keuze toe te lichten in een goed gesprek. De gesprekken, de fragmenten en de wisselwerking tussen gast en presentator leveren elk seizoen spraakmakende televisie op. VPRO Zomergasten werd in 2014 bekroond met een Ere-Nipkowschijf. In 2017 won Janine Abbring de Sonja Barend Award voor haar interview in Zomergasten met de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan. Janine Abbring presenteert voor het derde seizoen op rij VPRO Zomergasten.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7
‹‹ Het Pauperparadijs      Charley (2018) ››