3 of 3 |  < 1 2 3
De Kernploeg - Vrouwen op de rand van een zenuwinzinking
  [ # 31 ] 06 July 2019 10:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Heb gisteren kaartje besteld en daar stond bij, dat het uitgeprint of gescand vanaf telefoon kon. Dus dat doe ik ook. Kan het op mijn bevestigingsmail echter ook niet terugvinden nu. 😊

  [ # 32 ] 06 July 2019 10:58 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Er wordt niets gescand, ze kijken vooral of de datum van je tickets wel klopt. Maar ik zag gisteren iedereen met uitgeprinte tickets, de locatie is ook gewoon een soort gemeenschapshuis c.q. plaatselijk bibliotheek.

Ik was er dus gisteren en vond het leuk, maar ben niet helemaal onder de indruk. Dat ligt echter meer aan het stuk zelf dan aan de performance die hier gegeven wordt. Ik vond het verhaal een beetje fragmentarisch ofzo en de personages een beetje plat zonder diepgang. Ik denk ook dat dit gewoon niet helemaal mijn smaak is.
Maar de cast was goed, ik vond eigenlijk dat Edwin Jonker wat weinig te doen had. Er wordt vooral de hele tijd à³ver hem gepraat, ipv dat hij zelf wat doet. Jammer want ik houd altijd erg van zijn zangstem. Dick Cohen deed het goed in al zijn kleine rolletjes. En de vrouwen waren allemaal erg goed. Vooral Lone overtuigde me, die wist haar personage nog wat meer uit te diepen.

  [ # 33 ] 07 July 2019 05:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld was op de première van Vrouwen op de rand van een zenuwinzinking. In afwachting van Marks recensie is het videoverslag van Musicalworld.TV al online.

Je kunt de reportage bekijken onder Artikelen
en op Musicalworlds eigen plek.

Zoals gezegd, recensie volgt snel.

  [ # 34 ] 08 July 2019 09:05 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Gisterenmiddag naar deze voorstelling geweest. Het verhaal is flinterdun en moet het veelal hebben van toevaligheden, samenloop van omstandigheden en massahysterie, maar de songs en de performances van de spelers maken dit wel goed. Minimaal maar effectief en inventief decor.  Prima derde voorstelling van De Kernploeg. Ik mag volgende week nog twee keer, erg vervelend… :lol:

Overigens vind ik CC Amstel een prima locatie. Ik denk dat het voor De Kernploeg in de toekomst wel lastig zal zijn om met deze maximale zaalbezetting de huidige ticketprijs te handhaven en toch uit de kosten te komen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 35 ] 08 July 2019 10:03 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2006-02-25

Hier de recensie van Jeroen van Wijhe voor de Theaterkrant: https://www.theaterkrant.nl/recensie/vrouwen-op-de-rand-van-een-zenuwinzinking/de-kernploeg/

  [ # 36 ] 08 July 2019 03:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Onze recensie staat inmiddels ook online

http://www.musicalworld.nl/artikel/vrouwen_op_de_rand_premiere/

  [ # 37 ] 16 July 2019 04:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik ben afgelopen weekend geweest. Het verhaal is flinterdun en de diepgang is dan ook ver te zoeken naar mijn mening, maar toch heb ik een hele leuke avond gehad. Er zit namelijk we erg veel humor in de voorstelling. Daarnaast vond ik Willemijn, Lone en Cystine er echt uitspringen. Vocaal heel goed, grappig en sterk gespeeld. Jammer dat Edwin Jonker vrijwel niets te doen heeft. Ik hou erg van zijn stem, maar die hoor je maar weinig hier. Eva Poppink vond ik helaas minder sterk. Ze heeft voor mij gewoon minder uitstraling dan de rest. En als je dan naast een Willemijn en een Lone staat dan valt dat nog meer op. Ze moest in haar rol ook wat sexy zijn, maar dat kwam niet helemaal over. Ik zou willen zeggen: grijp je kans en ga kijken, maar de shows van morgen en overmorgen zijn al uitverkocht.

  [ # 38 ] 16 July 2019 04:13 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ga morgen deze voorstelling zien. Ik kom vanaf Tilburg. Las al de tip om dan p&r te doen van af de RAI. Iemand nog een tip om in de buurt van cc Amstel nog gezellig wat te eten voor de voorstelling?

  [ # 39 ] 16 July 2019 05:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Niet persé naast de deur, maar ik ben zondag bij The Seafood Bar gaan eten. Daartussen genoeg andere eetgelegenheden.

Zondag was ik daar dus weer, beide voorstellingen. Voor mijn gevoel stond de voorstelling nog veel beter dan vorige week. ‘s Avonds veel collega’s uit het vak dus de respons uit de zaal was behoorlijk, tegen het einde zelfs zodanig dat Dick Cohen een cue miste (wat hij overigens goed wegspeelde).

...

Ik droom voorzichtig van een reprise of korte tour.

[ Gewijzigd: 16 July 2019 05:34 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 40 ] 16 July 2019 07:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Hoop niet, droom niet… 😉 Maar ik droom wel met je mee! 😄

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 41 ] 17 July 2019 06:56 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

myrte - 16 July 2019 04:13 PM

Ik ga morgen deze voorstelling zien. Ik kom vanaf Tilburg. Las al de tip om dan p&r te doen van af de RAI. Iemand nog een tip om in de buurt van cc Amstel nog gezellig wat te eten voor de voorstelling?

Ik was met een vriendin Ethiopisch/Abessijns gaan eten in een restaurantje op 10-15 minuten lopen. Was weer eens wat anders. Azmarino heette het. Klein en eenvoudig met een vriendelijke eigenaar.

  [ # 42 ] 17 July 2019 02:26 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Maan° - 03 July 2019 08:22 AM

Voor iedereen die deze voorstelling wil bezoeken en van plan was te parkeren in de omgeving:

Het parkeertarief dat CC Amstel vermeldt op de website (€3/uur, €12 voor een avondkaart) is niet meer actueel. De prijzen zijn inmiddels verdubbeld, dus €6/uur en €24 voor een avondkaart.

Ik ga nu zelf denk ik gebruik maken van P+R Rai, vanaf daar gaat een rechtstreekse tram naar CC Amstel die er ongeveer 8-10 min over doet. Parkeren kost €1 + de kosten van OV.
Hier vind je de actuele beschikbaarheid van de P+R: https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/?utm_source=www.amsterdam.nl&utm_medium=internet&utm_campaign=penr&utm_content=redirect

Let op! Op 7, 8 en 9 juli is de P+R niet beschikbaar maar op 7 juli kun je dan wel weer gratis op straat parkeren.

Maar je moet wel naar Amsterdam centrum lees ik anders geldt het niet. Dus dan zou je eerst naar het centrum moeten En daarna naar cc Amstel?

  [ # 43 ] 17 July 2019 03:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

CC Amstel ligt in de centrumzone waarbinnen je laatste check-in moet zijn geweest voor het betalen van het parkeren. De tram nemen tot Lumatstraat en dan het laatste stukje lopen; tweede bolletje vanaf RAI op de rode lijn.

Zie helemaal onderaan de pagina via deze link: https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/

[ Gewijzigd: 17 July 2019 03:31 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 44 ] 17 July 2019 03:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

June - 17 July 2019 03:28 PM

CC Amstel ligt in de centrumzone waarbinnen je laatste check-in moet zijn geweest voor het betalen van het parkeren. De tram nemen tot Lumatstraat en dan het laatste stukje lopen; tweede bolletje vanaf RAI op de rode lijn.

Zie helemaal onderaan de pagina via deze link: https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/

Ok dankje!

 < 1 2 3
3 of 3