10 of 10 | ‹ First  < 8 9 10
Best of Broadway
  [ # 136 ] 24 June 2019 11:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

volgens mij sloeg het nummer niet aan. Ze wisten toch van te voren hoelang een show is. Ik denk omdat het nummer gewoon niks met Broadway te maken heeft. Ik weet het eigenlijk ook niet. Ik denk dat het een van de slechte voorstellingen is waar ik ben geweest. Ik ben in Groningen geweest. In een halfvolle zaal. Ik denk ook dat mensen moeten afvragen waarom zo n voorstelling niet loopt. Ik vind dat toch jammer. Het was mijn smaak niet, omdat ik het niveau verschil echt te groot vond. Ik vond Willemijn en Freek wel super geweldig, maar vond Stanley veel te aanwezig en anouk heb ik al eerder beschreven wat ik van haar vond.

Maar ik vind het jammer. Ik had mij er erg op verheugd. Ik ga dit jaar voor net eerst naar Broadway misschien ga ik het daar vinden, waarom ik deze voorstelling super slecht vond. Maar blij om te lezen dat heel veel mensen op deze site het heel fijn vonden, maar ja de zalen zitten niet vol en misschien is musical wel dood. Behalve als je soldaat van oranje en lazarus heet, wie zal het zeggen. Want kijk naar de bed bezettingen van mamma Mia, lion king, Aida of concert, bridges of Madison, expeditie eiland, Annie, Schaep op vijf poten, en best of Broadway. Het loopt niet. Best of Broadway gaf gewoon kaarten weg in Groningen en Leeuwarden en nog zat het niet vol. Dan moeten producenten zich toch echt gaan afvragen waarom het niet loopt.

Ik ging met en paar niet musical fans naar deze voorstelling en alle drie vonden de voorstelling saai. Ze vonden Stanley vals zingen en snapte de grap met de looprek niet en vonden ook dat hij het moment van haar afpakte. Ze vonden Willemijn prachtig zingen en Freek ook, maar vonden sommige stukken te lang. Ze vonden de aankleding te summier en de grappen gemaakt. Dit zijn mensen die wel naar grote musicals zijn gegaan en dus wat gewend zijn. Ik zet dit niet om mensen boos te maken, maar gewoon om mijn mening te geven. Ik was echt super teleurgesteld

[ Gewijzigd: 24 June 2019 11:25 PM by Amanda big ]
  [ # 137 ] 05 July 2019 04:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2005-05-08

Vanmiddag heeft Freek Bartels een filmpje van Gethsemane tijdens Best of Broadway op Instagram gezet.
Ik blijf kippenvel houden!

https://www.instagram.com/tv/BziYAd8IIuH/?igshid=1tlvrk3egu8tx

  [ # 138 ] 21 July 2019 04:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Na het lezen van de bovenstaande reacties denk ik nog eens na over de betekenis van ‘Best of Broadway’.
Best of Broadway ever?
Of ‘best of Broadway op dit moment’?
In beide gevallen dekte de setlist volgens mij de lading niet.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 8 9 10
10 of 10