124 of 127 | ‹ First  < 122 123 124 125 126 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 1846 ] 24 July 2019 05:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hou er wel rekening mee dat je bank waarschijnlijk bij elke transactie extra kosten vraagt, naast de koersopslag. 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1847 ] 24 July 2019 06:53 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Ok dank jullie wel! Ik denk dat ik dan gewoon cash geld mee neem.

  [ # 1848 ] 24 July 2019 08:01 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Nog een vraagje eigenlijk specifiek over Hamilton, er staat op de website dat je een paperless ticket moet meenemen maar ook dat je 24 uur voor aanvang een mail krijgt met de bevestiging van je boeking en dus alle andere details over die boeking. Is het genoeg als ik die mail gewoon op mijn telefoon heb staan of moet ik die mail uitprinten en meenemen?

  [ # 1849 ] 24 July 2019 08:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Volgens mij is pinnen op zichzelf geen probleem, mits je bankpas in het buitenland geaccepteerd wordt.
Ik geloof niet dat ik daaraan extra kosten heb gehad.

En bij paperless denk ik zelf aan papierloos, dus digitaal, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik zou voor de zekerheid wel voor een soort van backup zorgen voor jet geval je telefoon (batterij) het begeeft.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1850 ] 25 July 2019 06:56 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Rob1994 - 23 July 2019 07:15 PM

Volgend jaar ga ik naar Londen voor Hamilton, Phantom of the opera, Les Miserables, en Wicked. Kan ik bij die voorstellingen met de pin betalen voor de souvenirs?

Ik ben net terug uit Londen en heb daar ook Wicked gezien een een souvenir programme gekocht met de pin. Ik had het eerst geprobeerd bij zo’n popcorn verkoopster alleen daar deed mijn maestro kaart het niet. Die vrouw vertelde mij dat je het ook kon proberen bij het winkeltje zelf en daar deed mijn kaart het wel.

Er zijn trouwens geen extra bankkosten in rekening gebracht 😉

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 1851 ] 25 July 2019 03:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

TheWickedLion - 25 July 2019 06:56 AM

Er zijn trouwens geen extra bankkosten in rekening gebracht 😉

Bij mij gaan er na een maand of wat altijd nog een aantal euro af voor betalen in vreemde valuta.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1852 ] 25 July 2019 04:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

June - 25 July 2019 03:48 PM
TheWickedLion - 25 July 2019 06:56 AM

Er zijn trouwens geen extra bankkosten in rekening gebracht 😉

Bij mij gaan er na een maand of wat altijd nog een aantal euro af voor betalen in vreemde valuta.

Klopt, bij mij ook..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1853 ] 25 July 2019 05:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hm, dan ben ik benieuwd wat mijn (nieuwe) bank gaat doen.
Wel flauw dat dat nog pas na een paar maanden is.
Dan betaal je maanden na dato nog voor iets wat je hebt gedaan.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1854 ] 25 July 2019 05:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het zal per bank verschillen dan. Als ik in Londen ben pin ik de meeste uitgaven en de koersopslag (zo’n 1% denk ik) is meestal dezelfde dag zichtbaar en wordt nooit achteraf verrekend.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1855 ] 18 August 2019 01:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik ga in september een weekendje naar Londen.

Nu ben ik aan het zoeken naar tickets voor zaterdag (middag en avond). Ik ben aan het kijken voor ‘Come From Away’, maar kom er niet helemaal uit. Ik ken ‘Seatplan’ wel, maar vind het alsnog lastig. Zo zie ik tickets in de stalls met een verschil van 20 pond tussen M en P en de soort van zelfde tickets in de dress circle. Mensen ervaring hiermee en die mij een advies kunnen geven voor Come From Away? Heb tot nog toe altijd in de stalls gezeten, maar betwijfel of je in dit theater niet meer ziet in de dress circle naarmate je verder naar achteren zit. Daarnaast leek het op de ene foto meer dan prima zicht en op een ander lijkt het ‘heel hoog’ als je in de dress circle zit.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1856 ] 18 August 2019 03:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Bij stalls rij P zit je onder het eerste balkon en mist daardoor een stukje van de bovenkant van de toneellijst; daar komt denk ik het prijsverschil vandaan. Aangezien er geen heksen of vloerkleden de lucht in gaan, mis je daar niets aan. De zaal loopt niet super stijl op, dus kans op hoofden die je het zicht ontnemen; voor mij redelijk vergelijkbaar met het Circustheater in Scheveningen. Ik ben zelf best lang dus heb daar niet vaak issues mee. Dress Circle heb ik geen ervaring mee, maar die loopt duidelijker beter op.

Ik vind het zelf fijn om bij Come From Away wat dichter op de actie te zitten, aangezien er weinig grote choreo is of grote decorwissels plaatsvinden. Tot max. 3/4 stalls en 1/3 dress circle zou voor mij acceptabel zijn.

Overigens is het ook mogelijk om op de dag zelf £25 rush tickets te krijgen via TodayTix, voor zover ik weet voor alle beschikbare kaarten.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1857 ] 18 August 2019 06:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Als je twijfelt, bel even met de box office.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je niet wilt dat je zo in de war raakt van het buitenlands seating plan dat je kaarten boekt op een plek waar je niet wilt zitten.
Ik heb dat eens gehad in Wenen en meest recent voor Broadway’s Betrayal. In plaats van rij 3 vooraan in de zaal had ik geboekt voor rij 3 achterin. Ik kon wel janken! Gelukkig had ik de meest fantastische lieve hulpvaardige operator toen ik belde, die ervoor gezorgd heeft dat alles werd opgelost en dat ik het meest prachtige plaatsje vooraan op rij 2 in het midden kon bestellen. De kosten van het andere kaartje werden keurig teruggeboekt; hetzelfde moment nog.
Ik hou echt van persoonlijk contact; lovely!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1858 ] 19 August 2019 06:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

June - 18 August 2019 03:00 PM

Aangezien er geen heksen of vloerkleden de lucht in gaan, mis je daar niets aan. De zaal loopt niet super stijl op, dus kans op hoofden die je het zicht ontnemen; voor mij redelijk vergelijkbaar met het Circustheater in Scheveningen.

Haha heksen en vloerkleden. Ik ga nog eens rondkijken naar wat een goede plek is. Dank voor de hulp in elk geval. Ik ben namelijk megaklein (zo’n 1,5m).

Ooh wat vervelend Luna. Fijn dat het wel is opgelost uiteindelijk. Mijn twijfel komt niet per se vanuit Seatplan. Heb het denk niet goed verwoord. Heb meerdere foto’s bekeken. Had ik misschien beter niet gedaan.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1859 ] 20 August 2019 02:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Singingrosa - 19 August 2019 06:09 PM

Mijn twijfel komt niet per se vanuit Seatplan. Heb het denk niet goed verwoord. Heb meerdere foto’s bekeken. Had ik misschien beter niet gedaan.

Beter goed onderzocht dan slecht ervaren ;-)
Je gaat (meestal) maar één keer tenslotte.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1860 ] 23 August 2019 07:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik heb de tickets (3 shows) geboekt. Uiteindelijk zit ik toch nog iets meer naar achteren en nu maar aftellen. Dank voor jullie tips.

Waitress heb ik gisteren geboekt, maar voor diegene die aankomende maand nog wil gaan. Via Todaytix (app) kun je voor 35 pond (stalls) een plek bemachtigen. Actie is alleen vandaag geldig. Komt voor mij jammer genoeg te laat, maar ach ik zit nu wel vrij vooraan in het midden. Dus mag zeker niet klagen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

‹ First  < 122 123 124 125 126 >  Last ›
124 of 127