7 of 8 | ‹ First  < 5 6 7 8 > 
Hamilton Londen!
  [ # 91 ] 22 July 2019 07:58 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Hallo iedereen, ik zou dolgraag naar Hamilton in London willen gaan. Alleen ben ik niet in bezit van een creditcard… Hoe kan ik het beste online een ticket kopen? Thanks!!

  [ # 92 ] 27 July 2019 05:58 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-06-29

Rob1994 - 22 July 2019 07:58 PM

Hallo iedereen, ik zou dolgraag naar Hamilton in London willen gaan. Alleen ben ik niet in bezit van een creditcard… Hoe kan ik het beste online een ticket kopen? Thanks!!

Alsnog een creditcard aanschaffen 😉. Voor een reguliere creditcard ben je zo’n kleine 20 euro per jaar kwijt en anders moet je via een externe site tickets boeken. Bij de meeste shows gaat dat prima, aangezien die niet maanden van te voren zijn uitverkocht, maar Hamilton is nu eenmaal een ander verhaal. Ik weet overigens niet wanneer je van plan bent te gaan en wat je budget is, maar op dit moment kunnen er tickets besteld worden t/m november 2019 tegen een minimumprijs van rond de 150 pond. Je kan de klok erop gelijk zetten dat Hamilton nog wel een tijdje verlengt wordt, en een paar dagen voordat die nieuwe tickets eruit gaan post de instagram pagina van de Londense Hamilton hierover een bericht met exacte tijd en datum. Als je er een beetje op tijd bij bent, kun je dan vaak nog wel aan goedkopere tickets komen.

   Handtekening   

Onarchy how you say, how you say, anarchy?

  [ # 93 ] 27 July 2019 07:04 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

niekhv - 27 July 2019 05:58 PM
Rob1994 - 22 July 2019 07:58 PM

Hallo iedereen, ik zou dolgraag naar Hamilton in London willen gaan. Alleen ben ik niet in bezit van een creditcard… Hoe kan ik het beste online een ticket kopen? Thanks!!

Alsnog een creditcard aanschaffen 😉. Voor een reguliere creditcard ben je zo’n kleine 20 euro per jaar kwijt en anders moet je via een externe site tickets boeken. Bij de meeste shows gaat dat prima, aangezien die niet maanden van te voren zijn uitverkocht, maar Hamilton is nu eenmaal een ander verhaal. Ik weet overigens niet wanneer je van plan bent te gaan en wat je budget is, maar op dit moment kunnen er tickets besteld worden t/m november 2019 tegen een minimumprijs van rond de 150 pond. Je kan de klok erop gelijk zetten dat Hamilton nog wel een tijdje verlengt wordt, en een paar dagen voordat die nieuwe tickets eruit gaan post de instagram pagina van de Londense Hamilton hierover een bericht met exacte tijd en datum. Als je er een beetje op tijd bij bent, kun je dan vaak nog wel aan goedkopere tickets komen.

over een tijdje heb ik zo’;n 2000 euro bij elkaar gespaard. Er zijn trouwens nog wel aardige plaatsen in de stalls voor 100 pond Dus daar ik ga voor. Maar het word inderdaad wachten tot de verlenging voor mij want ik ga in april 2020.

  [ # 94 ] 28 July 2019 10:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Als ik zo naar de bezetting kijk, November is helemaal groen. Zo hard loopt het dus ook weer niet met de verkoop. Dus dat moet wel lukken.
Bij TicketMaster staat er dat je met maestro kan betalen, dus volgens mij moet het dan toch kunnen met een NL bankpas of is dat tegenwoordig anders?

  [ # 95 ] 28 July 2019 10:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Twananas - 28 July 2019 10:38 AM

Als ik zo naar de bezetting kijk, November is helemaal groen. Zo hard loopt het dus ook weer niet met de verkoop. Dus dat moet wel lukken.
Bij TicketMaster staat er dat je met maestro kan betalen, dus volgens mij moet het dan toch kunnen met een NL bankpas of is dat tegenwoordig anders?

dat is dus niet waar. Ticketmaster UK meld heel duidelijk dat ze maestro niet accepteren als betaal middel.

  [ # 96 ] 28 July 2019 10:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Rob1994 - 28 July 2019 10:44 AM
Twananas - 28 July 2019 10:38 AM

Als ik zo naar de bezetting kijk, November is helemaal groen. Zo hard loopt het dus ook weer niet met de verkoop. Dus dat moet wel lukken.
Bij TicketMaster staat er dat je met maestro kan betalen, dus volgens mij moet het dan toch kunnen met een NL bankpas of is dat tegenwoordig anders?

dat is dus niet waar. Ticketmaster UK meld heel duidelijk dat ze maestro niet accepteren als betaal middel.

Strange, want bij de betaling kan je wel voor Maestro kiezen en staat het logo er ook? Nouja staat inderdaad in de FAQ dat ze niet accepteren. Sorry voor de verwarring.

  [ # 97 ] 28 July 2019 10:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik heb voor dit soort dingen een pre-paid creditcard. Dan heb je wel het gemak, maar niet de torenhoge rente…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 98 ] 28 July 2019 11:12 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Twananas - 28 July 2019 10:50 AM
Rob1994 - 28 July 2019 10:44 AM
Twananas - 28 July 2019 10:38 AM

Als ik zo naar de bezetting kijk, November is helemaal groen. Zo hard loopt het dus ook weer niet met de verkoop. Dus dat moet wel lukken.
Bij TicketMaster staat er dat je met maestro kan betalen, dus volgens mij moet het dan toch kunnen met een NL bankpas of is dat tegenwoordig anders?

dat is dus niet waar. Ticketmaster UK meld heel duidelijk dat ze maestro niet accepteren als betaal middel.

Strange, want bij de betaling kan je wel voor Maestro kiezen en staat het logo er ook? Nouja staat inderdaad in de FAQ dat ze niet accepteren. Sorry voor de verwarring.

gek hoor. Wat een gedoe om tickets te bestellen zeg. Jeetje…

  [ # 99 ] 28 July 2019 11:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Rob1994 - 28 July 2019 11:12 AM

gek hoor. Wat een gedoe om tickets te bestellen zeg. Jeetje…

Ander land, andere cultuur, andere mogelijkheden.

Als je op vakantie gaat naar het buitenland, kan het sowieso geen kwaad om een CC te nemen en die als extra betaalmiddel achter de hand te houden. Ik neem nooit meer dan 20 pond/dollar etc. mee als ik reis, de rest pin ik daar, en als mijn bankpas niet geaccepteerd wordt, heb ik mijn credit card.

Voor 20 -35 euro per jaar, die je na een jaar weer kan opzeggen, is dat echt een groot bedrag op de hele vakantie?

  [ # 100 ] 16 August 2019 03:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En zolang je het geld wat je met je creditcard betaalt meteen (binnen een maand) aflost vanaf je bankrekening, betaal je ook geen rente.
Zo gebruik ik mijn creditcard; alleen als betaalmiddel, ik geef geen geld uit dat ik niet heb.
Creditcard is echt onmisbaar voor dit soort reserveringen.

Een kaart lenen van familie of vrienden heeft overigens geen zin, tenzij je met hen gaat; want de houder van de kaart moet zichzelf tonen/ legitimeren als hij de tickets gaat ophalen.
Een goed middel om zwarthandel en fraude te voorkomen; dat zouden ze hier ook wel mogen doen.

[ Gewijzigd: 16 August 2019 03:27 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 101 ] 16 August 2019 03:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Over Hamilton: ik heb de stukken uit Best of Broadway gezien, maar muzikaal gezien is dit echt niet mijn show.
Ik ben meer van het type ‘Dear Evan Hanson’ (kippenvel!)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 102 ] 16 August 2019 04:29 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Luna24 - 16 August 2019 03:25 PM

Over Hamilton: ik heb de stukken uit Best of Broadway gezien, maar muzikaal gezien is dit echt niet mijn show.
Ik ben meer van het type ‘Dear Evan Hanson’ (kippenvel!)

tja ieder zo z’n smaak. Ik snap persoonlijk de hele hype rondom Ben platt en Dear Evan hansen niet. Ik vind wel een paar nummers mooi maar niet echt baanbrekend. dat vind ik van Hamilton dus absoluut wel. Wat een verhaal, staging choreografie, score en enorm geweldige teksten. Echt schitterend wat Lin Manuel Miranda gecreĆ«erd heeft.

  [ # 103 ] 02 October 2019 05:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Vorige week Hamilton mogen zien. Hetgeen waar ik het meest sceptisch over was (de muziekstijl) heeft me het meest overrompeld: ik vond de muziek geweldig. Dat samen met teksten, choreografie en spelkwaliteiten vond ik ijzersterk. Voor mij (als niet overmatig historisch bewuste niet Amerikaan) voelde het als een interessante geschiedenisles. Feitelijk. Zonder emotie. Die kon ik ondanks het gebrek aan emotie in het verhaal, wel voelen in individuele nummers.

Al met al: voortreffelijke voorstelling. Vernieuwend. Vind ik het de hype waard die het is: nee. Het is gewoon een steengoede show.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 104 ] 15 October 2019 03:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Nieuwe cast Hamilton bekend! Twee opvallende namen, Gavin Spokes - recent nog te bewonderen in Company - als King George en Trevor Dion Nicholas - die in Aladdin schitterde als Genie.  Leuk!


The new cast for the West End production of Hamilton has been announced.

From 18 November, Karl Queensborough, formerly the alternate in the show, steps up to play the title role of Alexander Hamilton, with Allyson Ava-Brown and Jason Pennycooke continue in their roles as Angelica Schuyler and Marquis de Lafayette/Thomas Jefferson respectively.

They are joined by Emilie Louise Israel as Peggy Schuyler/ Maria Reynolds, Trevor Dion Nicholas as George Washington, Simon-Anthony Rhoden as Aaron Burr, Sharon Rose as Eliza Hamilton, Emile Ruddock as Hercules Mulligan/James Madison, Carl Spencer as John Laurens/Philip Hamilton and from 4 November 2019 Gavin Spokes will play King George. Nuno Queimado will play the role of Alexander Hamilton at certain performances.

The cast is completed by Jade Albertsen, Curtis Angus, Robson Broad, Ashley Daniels, Lisa Darnell, Kelly Downing, Lydia Fraser, Dujonna Gift-Simms, Manaia Glassey-Ohlson, Joe Griffiths-Brown, Gregory Haney, Peter Houston, Barney Hudson, DeAngelo Jones, Jake Halsey-Jones, Phoebe Liberty Jones, Travis Kerry, Natasha Leaver, Aaron Lee Lambert, Sinead Long, Louis Mackrodt, Jay Perry, Alexzandra Sarmiento and Lindsey Tierney.

Hamilton has book, music and lyrics by Lin-Manuel Miranda, is directed by Thomas Kail, with choreography by Andy Blankenbuehler and musical supervision and orchestrations by Alex Lacamoire and is based on Ron Chernow’s biography of Alexander Hamilton. Hamilton features scenic design by David Korins, costume design by Paul Tazewell, lighting design by Howell Binkley, sound design by Nevin Steinberg and hair and wig design by Charles G Lapointe.

  [ # 105 ] 22 October 2019 09:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Dit is misschien gezien het om Hamilton gaat een hele domme vraag, maar ik probeer het toch 😛 Eind november ga ik een weekend naar Londen en ik vroeg me af of het bij Hamilton mogelijk is om dezelfde dag nog tickets goedkoper te kopen?

‹ First  < 5 6 7 8 > 
7 of 8