4 of 7 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Company in 2020 naar Nederland!
  [ # 46 ] 08 April 2019 07:35 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het gehele stuk draait er om dat Bobby rond zijn getrouwde vrienden draait en zijn wens om huisje, boompje, beestje steeds groter wordt omdat hij al 35 is..
Bij 50 klinkt dat toch meer als een gepasseerd station..

  [ # 47 ] 08 April 2019 06:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

@laush: dank voor je antwoord en uitleg, volstrekt helder voor me 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 48 ] 08 April 2019 06:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ja zo jammer dat hier in Nederland de vrouwelijke/35 versie niet komt. Vond het op West End echt goed. Zie het Brigitte Heitzer of Willemijn Verkaik zo doen. Vlgs mij wel geknipt voor de rol van Bobbie.
En dan Simone Kleinsma al Joanne.
Nog een paar leuke, goede populaire musicalmannen erin en vlgs mij heb je dan een zeer geslaagde musical die goed verkoopt.

[ Gewijzigd: 08 April 2019 06:32 PM by Anme ]
  [ # 49 ] 04 May 2019 06:49 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

De volledige cast, volgens de website van pit:
Cast: Paul Groot, Nurlaila Karim, Tjebbo Gerritsma, Maaike Martens, Anne-Marie Jung, Maartje van de Wetering, Jeremy Baker, Esther Maas, Jolanda van den Berg, Marcel Visscher, Carlos de Vries, Frank van Hengel, Juda Goslinga

   Handtekening   

~

  [ # 50 ] 28 May 2019 08:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een persberichtje met volgens mij niets nieuws. 😊

Sondheims Company met Paul Groot toert vanaf 14 februari door het land

Van 14 februari t/m 5 juni 2020 toert Company door het land. Onder anderen Paul Groot, Maartje van de Wetering, Tjebbo Gerritsma, Cystine Carreon, Esther Maas en Jeremy Baker spelen mee in de met zes Tony’s bekroonde Broadwayhit van Stephen Sondheim. PIT Producties presenteert de muzikale relatiekomedie met live orkest in een regie van Gerardjan Rijnders. De première is maandag 24 februari 2020 in Stadsschouwburg Haarlem. De kaartverkoop is nu gestart.

Op zijn verjaardagsfeest lijkt er iets te missen in het leven van Robert. Hij is charmant, sexy, succesvol. Mannen willen hem zijn, vrouwen willen hem hebben. Toch is Robert — Bobby voor vrienden — nog steeds single. Vrienden trouwen en scheiden, hebben relaties en kinderen en staan vol in het leven. Maar Robert blijft toeschouwer en vraagt zich af: heb ik een ander nodig om mezelf te zijn? En wie à­s de Robert op die selfies eigenlijk? Zijn bruisende verjaardagsfeest wordt een hilarische hellevaart langs lust, jaloezie, trouw, wrok, hartstocht, likes/dislikes en ander relatieleed. Wie kan Robert redden nu een complete meltdown dreigt?

Company is de met maar liefst vijf Drama Desk Awards en zes Tony’s bekroonde Broadwayhit van Stephen Sondheim. Pit Producties, eerder verantwoordelijk voor de succesvolle Sondheimproducties Into the Woods en Putting It Together, presenteert deze midlifemusical met een topcast en live orkest.

Cast: Paul Groot, Maartje van de Wetering, Tjebbo Gerritsma, Cystine Carreon, Esther Maas, Jeremy Baker, Jolanda van den Berg, Marcel Visscher, Carlos de Vries, Frank van Hengel, Sophie Veldhuizen. Regie: Gerardjan Rijnders, vertaling: Jeremy Baker, producent: Esther Maas, Pit Producties

Company/Pit Producties website, Facebook, Instagram

  [ # 51 ] 28 May 2019 08:43 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Nou, de cast is weldegelijk gewijzigd. Nurlaila Karim, Maaike Martens, Anne-Marie Jung en Juda Goslinga zijn verdwenen. Cystine Carreon en Sophie Veldhuizen zijn toegevoegd. En er missen bij dezen dus nog 2 castleden.

  [ # 52 ] 01 June 2019 04:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Maan° - 28 May 2019 08:43 AM

Nou, de cast is weldegelijk gewijzigd. Nurlaila Karim, Maaike Martens, Anne-Marie Jung en Juda Goslinga zijn verdwenen. Cystine Carreon en Sophie Veldhuizen zijn toegevoegd. En er missen bij dezen dus nog 2 castleden.

Zou dat betekenen dat Nurlaila in Tina zit? Ik hoop het van harte, wat een stem…

   Handtekening   

~

  [ # 53 ] 02 June 2019 10:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

vizier - 01 June 2019 04:08 PM
Maan° - 28 May 2019 08:43 AM

Nou, de cast is weldegelijk gewijzigd. Nurlaila Karim, Maaike Martens, Anne-Marie Jung en Juda Goslinga zijn verdwenen. Cystine Carreon en Sophie Veldhuizen zijn toegevoegd. En er missen bij dezen dus nog 2 castleden.

Zou dat betekenen dat Nurlaila in Tina zit? Ik hoop het van harte, wat een stem…

Ik denk dat Nurlaila met eigen projecten bezig is.
De producent pakt company slordig aan en ik verwacht nog een annulering van de tour door de stoelendans. sophie veldhuizen had ik in annie verwacht

  [ # 54 ] 16 July 2019 07:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

De hele cast is gepubliceerd:

Robert -Bobby-: Paul Groot
Marta: Cystine Carreon
Amy: Maartje van de Wetering
Kenny: Jeremy Baker
Joan: Esther Maas
April: Jolanda van den Berg
Harry: Marcel Visscher
Paul: Carlos de Vries
Ferry: Frank van Hengel
Katja: Sophie Veldhuizen
Peter: Tjebbo Gerritsma
David: Juda Goslinga
Sarah: Hilke Bierman
Suze: Sytske van der Ster

   Handtekening   

~

  [ # 55 ] 17 July 2019 02:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Ik ben nog het meest benieuwd naar de vertaling en vertolking van Ladies Who Lunch in mijn optiek een van de betere Sondheim songs, en zie maar eens Elaine Strich en Patti Lupone te verslaan

  [ # 56 ] 31 July 2019 01:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

vizier - 16 July 2019 07:11 PM

De hele cast is gepubliceerd:

Robert -Bobby-: Paul Groot
Marta: Cystine Carreon
Amy: Maartje van de Wetering
Kenny: Jeremy Baker
Joan: Esther Maas
April: Jolanda van den Berg
Harry: Marcel Visscher
Paul: Carlos de Vries
Ferry: Frank van Hengel
Katja: Sophie Veldhuizen
Peter: Tjebbo Gerritsma
David: Juda Goslinga
Sarah: Hilke Bierman
Suze: Sytske van der Ster

Katja = Kathy, Suze = Susan neem ik aan?
Kan alleen Ferry en Kenny nog niet plaatsen. Eentje moet Larry zijn en eentje moet Jenny zijn (oftewel, een homokoppel)?

  [ # 57 ] 31 July 2019 03:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Dat homokoppel kan heel goed kloppen inderdaad…

  [ # 58 ] 31 July 2019 06:57 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2008-05-21

Kan Esther Maas als producent zijnde zichzelf dan misschien ook als speler nog even terugtrekken?
Dat je zo’n initiatief weet te produceren is lovenswaardig, maar jezelf keer op keer een grote rol toebedelen getuigt niet echt van een nuchtere blik.
Vooral als je ook nog eens verantwoordelijk bent voor de artistieke leiding. Als je daarbij optelt dat de rollen die mevrouw Maas zichzelf toebedeelt in een casting-proces wellicht anders ingevuld waren ontstaat de vraag, wie is hier verantwoordelijk voor de casting en onder welke voorwaarden?
Het blijft ook dubieus dat Jeremy Baker in alle producties zowel dramaturg als vertaler is, maar ook als acteur mag optreden.
Dit lijkt me op de vloer niet echt bevorderend voor een gezonde artistieke werkverhouding

[ Gewijzigd: 31 July 2019 07:00 PM by markkrambo ]
  [ # 59 ] 01 August 2019 10:00 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

markkrambo - 31 July 2019 06:57 PM

Kan Esther Maas als producent zijnde zichzelf dan misschien ook als speler nog even terugtrekken?
Dat je zo’n initiatief weet te produceren is lovenswaardig, maar jezelf keer op keer een grote rol toebedelen getuigt niet echt van een nuchtere blik.
Vooral als je ook nog eens verantwoordelijk bent voor de artistieke leiding. Als je daarbij optelt dat de rollen die mevrouw Maas zichzelf toebedeelt in een casting-proces wellicht anders ingevuld waren ontstaat de vraag, wie is hier verantwoordelijk voor de casting en onder welke voorwaarden?
Het blijft ook dubieus dat Jeremy Baker in alle producties zowel dramaturg als vertaler is, maar ook als acteur mag optreden.
Dit lijkt me op de vloer niet echt bevorderend voor een gezonde artistieke werkverhouding

Ik ben het deels eens met wat je zegt, het is niet helemaal koosjer. Maar het zou erger zijn als ze ook geen kaas had gegeten van het uitvoeren van het vak. Voor de eerste PIT-productie won ze een musical-award, en Into The Woods was -naar mijn mening- niet haar sterkste rol, maar zeker niet slecht gedaan. Hetzelfde geldt voor Jeremy, die in Into the woods een rol speelde die hem ontzettend goed lag. Dus ze leveren wel kwaliteit…

   Handtekening   

~

  [ # 60 ] 01 August 2019 11:51 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Ik ben het ook deels eens, maar ik denk dat deze stukken geproduceerd worden juist omdat ze die rollen graag wil spelen. Het is een vrije producent die mag doen wat ze wil. Als er niet mee/onder te werken valt wordt dat ook in de producties wel merkbaar maar dat idee heb ik juist helemaal niet. Daarbovenop ben ik het ook eens met vizier, er wordt weldegelijk kwaliteit geleverd.
Overigens is het concept ‘producent produceert ‘voor zichzelf’’ niet nieuw, Michael van Hoorne doet al jaren niet anders en er zijn vast meer voorbeelden te verzinnen.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 7
‹‹ Hello Dolly      Het Ei van Oom Trotter ››