2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Everybody’s Talking About Jamie in Carré (Engelstalig)
  [ # 16 ] 02 August 2019 07:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Sterker nog, Amsterdam is op zondag. 😉

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 17 ] 02 August 2019 10:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Madelonne - 02 August 2019 07:57 AM

Sterker nog, Amsterdam is op zondag. 😉

oh das gek.. op https://www.jamieincinemas.com/ zie ik dat er zaterdag staat en op pathe zie ik inderdaad zondag staan..
Sorry!!

  [ # 18 ] 02 August 2019 10:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Hoef jij geen sorry voor te zeggen, is een rare vage communicatie tussen Pathé en jamieincinemas.com…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 19 ] 17 August 2019 01:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb mijn ticket voor deze voorstelling in de pocket :-)
Begin april liep ik er al naar te kijken in Londen, maar toen had ik andere prioriteiten.
De poster sprak me in ieder geval erg aan.
Nu ga ik deze versie alsnog zien volgend jaar in april; op een prachtig plekje rij 5, stoel 1 in het midden :-)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 20 ] 28 August 2019 12:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld spreekt met de cast van Everybody’s Talking About Jamie, augustus 2020 in Theater Carré. We praten met Layton Williams (Jamie), Luke Baker (Dean) en Sabrina Sandhu (Pritti).

De video is te zien onder
Artikelen
en op Musicalworlds eigen plek.

  [ # 21 ] 29 August 2019 08:37 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ah .... wat een schatje die Luke Baker ...nu moet ik zeker gaan 😊 .... leuke reportage geeft me toch meer gevoel bij de show en ik ga kaarten boeken.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 22 ] 31 August 2019 03:45 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2018-06-21

Ik vond het optreden op de Uitmarkt echt te gek, dus ik heb net kaartjes gescoord voor 14 augustus! Ik ben benieuwd, ik kende het nog niet. Ik ben de cd nu aan het luisteren en die klinkt goed!

  [ # 23 ] 01 December 2019 08:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Volledige cast bekend voor West End-hit
Everybody’s Talking About Jamie in Carré

★★★★★

“A burst of joy”

- Time Out -


Amsterdam, 29 november 2019- De volledige cast voor Everybody’s Talking About Jamie, de West End- hit die volgend jaar naar Carré komt, is bekend.  Zoals eerder aangekondigd bestaat de cast uit Layton Williams, (Bad Education, Billy Elliot the Musical) die de rol van Jamie New zal vervullen en Shane Richie (EastEnders) als Hugo/ Loco Chanelle. Layton en Shane zullen worden vergezeld door Shobna Gulati (Coronation Street, Dinnerladies en Everybody’s Talking About Jamie, de bioscoopfilm) als Ray en George Sampson (Winnaar Britain’s Got Talent) speelt de rol van Dean.

De cast zal verder bestaan uit de volgende namen: Amy Ellen Richardson (Margaret New), Lara Denning (Miss Hedge), Sharan Phull (Pritti Pasha), Cameron Johnson (Sandra Bollock / Jamie’s vader), John Paul McCue (Laika Virgin), Rhys Taylor (Tray Sophisticay), Richard Appiah-Sarpong (Cy), Simeon Beckett (Levi), Kazmin Borrer (Vicki), Ellis Brownhill (Mickey), Jodie Knight (Fatimah), Jessica Meegan (Bex), Talia Palamathanan (Becca), Adam Taylor (Sayid), Alex Hetherington (Swing), Emma Robotham-Hunt (Swing), Ellie Leah (Understudy) and Garry Lee (Understudy).

Nica Burns, producent van Everybody’s Talking About Jamie: “We zijn verheugd dat de cast voor onze eerste nationale en internationale tour van Everybody’s Talking About Jamie voornamelijk bestaat uit West End-sterren. Drie vers van het Apollo-toneel, vergezeld door een groot aantal getalenteerde artiesten uit andere West End-producties zoals The Secret Diary of Adrian Mole, Matilda The Musical en Scrooge. Het is fantastisch om George Sampson te verwelkomen, die bekend werd als de jongste deelnemer en winnaar van Britain’s Got Talent op de jonge leeftijd van 14 jaar. Samen geven ze je een leuke, grappige en fantastische avond”.

De nieuwe succesvolle West End musical komt volgend jaar naar Koninklijk Theater Carré, in de originele Engelse uitvoering. De met drie WhatsOnStage® Awards bekroonde en voor vijf Olivier® Awards genomineerde musical is vanaf 4 augustus 2020 twee weken exclusief te zien. Everybody’s Talking About Jamie is de vijfde titel in de serie Broadway in Carré.

In deze actuele feel-good musical volgen we de ups en downs in het leven van de 16-jarige Jamie, zijn moeder en zijn klasgenoten. Jamie durft anders te zijn, spreekt zich uit en stapt in de schijnwerpers in een wereld waarin dit onmogelijk lijkt.

Naast de vele 5-sterrenrecensies heeft Everybody’s Talking About Jamie 8 grote theaterprijzen gewonnen, waaronder de UK Theatre en WhatsOnStage® Award voor beste nieuwe musical en de Attitude Culture® Award 2017. Daarnaast is de show genomineerd voor 5 Olivier® Awards.

  [ # 24 ] 14 April 2020 01:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De voorstellingen van Jamie worden voorlopig uitgesteld.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 25 ] 12 May 2020 09:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zou nu toch wel iets meer willen weten; op de site van Carré wordt met geen woord over Jamie gerept.
Ik heb alleen ergens eind maart een mail gehad dat het zou worden uitgesteld.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 13 May 2020 10:14 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

In Engeland ligt het theater ook volledig plat. Daar is het nog niet duidelijk wanneer de theaters weer open mogen. Misschien zelfs pas in 2021 weer.
Dus de Engelse tournee van Jamie is stilgelegd en zal misschien niet eens meer plaats gaan vinden. Of pas later in het seizoen.
Dus ik denk dat Carré nog druk bezig is met nieuwe afspraken maken. Voordat ze de bezoekers een bericht sturen over om boeken of geld terug.

  [ # 27 ] 15 May 2020 08:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat begrijp ik. Het is ook een enorme puzzel.
Het viel me alleen op dat het zo stil blijft over Jamie en dat er ook niets van op de site staat.
Van het stadstheater Arnhem kreeg ik van de week tenminste nog een mail dat ze helaas nog niets weten over de voorstelling die ik geboekt had en dat ze vragen om nog wat geduld en begrip.
Het is fijn om op de hoogte te houden van de voortgang, ook als deze nog niet direct tot resultaat leidt.
Dan weet je toch alweer een beetje meer waar je aan toe bent.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 28 ] 09 July 2021 12:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

“Further stagings of the piece are set for South America, Australia, Italy, Holland and other European countries.”

Bron.

Niet duidelijk of dat om de Engelstalige productie gaat of wellicht een eigen productie, maar Jamie is in ieder geval nog niet geschrapt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 29 ] 11 July 2021 08:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Blijft wel angstvallig stil en ik heb mijn kaartje nog liggen, geen geld terug…

  [ # 30 ] 12 July 2021 08:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Als ze weer twee weken willen spelen is het, ook gezien het speelschema van de uk-tour, op zijn vroegst juni 2022 dat er ruimte is in Carré.

 < 1 2 3 > 
2 of 3