2 of 2 |  < 1 2
Dear Evan Hansen Londen
  [ # 16 ] 04 April 2019 10:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

*EDIT*
Ok Kennelijk zijn de officiële prijzen iets lager! Sorry my bad 😊

*

Pre-Sale vandaag, kaarten tussen de 35-160 pound. Bijna de hele stalls is +100 en de circle op een paar plaatsen na ook. Echt niet normaal hoe duur. Cameron probeert zeker zo snel mogelijk zijn 35 million pond mistake goed te krijgen….

https://thetheatrecafe.tixuk.com/london-theatre/musicals/dear-evan-hansen

[ Gewijzigd: 04 April 2019 11:09 AM by 0 ]
  [ # 17 ] 02 October 2019 10:49 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Er zijn op de Delfont Mackintosh website weer wat nieuwe plaatsen vrijgekomen voor rij B in de stalls voor de reguliere prijs. Net een mooie plaats kunnen boeken.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 25 November 2019 11:13 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Per toeval zag ik vorige maand dat er nog een plaatsje beschikbaar was in de dress circle dus meteen geboekt en zo zat ik afgelopen vrijdag in de zaal.

Ik had hier al zo veel over gehoord, de muziek al eens beluisterd maar voor de rest heb ik me laten meenemen en ik moet zeggen deze musical is wel binnengekomen.

Het verhaal is zeer realistisch en past binnen onze tijd waarin we meer en meer te maken krijgen met social media, anders zijn en er willen bijhoren, eenzaamheid, omgaan met onze drukke levens, ouder-kind zijn ... voeg daarbij sterke muziek, goede songs, een eenvoudige set met screens die continu boodschappen versturen (zelf voor de start) en je krijgt deze bijzonder musical die terecht alle waardering krijgt.

De cast is sterk, goed op elkaar ingespeeld en de emoties komen echt binnen ... Ik had het nooit verwacht maar had meermaals kippenvel en werd het net als voor velen in de zaal zelf emotioneel op het einde.

Zeker de moeite waard om te gaan bekijken en er is net een nieuwe verlenging aangekondigd, echt niet te missen!

  [ # 19 ] 27 November 2019 03:31 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2006-09-04

Ik heb de derde preview gezien vanop de Grand Circle slips (£15.00)
Net geboekt voor een zaterdagmiddag in februari, en sommige slips zijn nu £7.50
Wat een prijs 😉
Je moet een beetje naar voor leunen, maar voor dat geld doe ik dat graag.
Geweldige show trouwens. Sam Tutty is een ster en tijdens de finale Act 1 hield ik ‘t niet droog.
Ga erheen!

[ Gewijzigd: 27 November 2019 03:36 PM by Sven ]
  [ # 20 ] 02 December 2019 10:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Theo - 02 October 2019 10:49 AM

Er zijn op de Delfont Mackintosh website weer wat nieuwe plaatsen vrijgekomen voor rij B in de stalls voor de reguliere prijs. Net een mooie plaats kunnen boeken.

Ik had geen idee maar rij B bleek dus de eerste rij te zijn. Het toneel is vrij laag en heb de voorstelling afgelopen week in het midden van de rij perfect kunnen zien. Absoluut een aanrader en Sam Tutty speelde de hoofdrol met een ontroerende perfectie.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 21 ] 27 May 2022 06:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

DEH sluit in October:

The West End production of Dear Evan Hansen has set the date for its final performance.

Producers of the musical have revealed that the final performance will take place on 22nd October, three years after the production opened in the West End.

BRON

 < 1 2
2 of 2