6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Op de koffie bij…
  [ # 76 ] 12 September 2019 06:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Volgens mij is dit niet van Shows & Events, maar René van Kooten en Brigitte Heitzer zullen vanaf 20 oktober vier opeenvolgende zondagochtenden “The Coffee & Music Club” verzorgen in de Lourdeskerk in Scheveningen.

  [ # 77 ] 13 September 2019 03:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Laush - 12 September 2019 06:26 PM

Volgens mij is dit niet van Shows & Events, maar René van Kooten en Brigitte Heitzer zullen vanaf 20 oktober vier opeenvolgende zondagochtenden “The Coffee & Music Club” verzorgen in de Lourdeskerk in Scheveningen.

Ieder concert heeft een ander thema. Ik heb al bij het Zuiderstrandtheater nagevraagd welk thema bij welk concert hoort. Ze zouden het gaan navragen. Zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen.

  [ # 78 ] 08 October 2019 03:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Magic - 13 September 2019 03:11 AM
Laush - 12 September 2019 06:26 PM

Volgens mij is dit niet van Shows & Events, maar René van Kooten en Brigitte Heitzer zullen vanaf 20 oktober vier opeenvolgende zondagochtenden “The Coffee & Music Club” verzorgen in de Lourdeskerk in Scheveningen.

Ieder concert heeft een ander thema. Ik heb al bij het Zuiderstrandtheater nagevraagd welk thema bij welk concert hoort. Ze zouden het gaan navragen. Zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen.

Het programma:

Op zondag 20 oktober vindt het eerste koffieconcert plaats waarbij songs die voor Van Kooten en Heitzer linken aan Den Haag. Herinneringen van hen met het komen naar de Hofstad of vertrekken uit de stad staan op de setlist. Singersongwriter Teddy Macrander, die bekend werd van het lied ‘My Town’ over haar Scheveningen, zal meespelen in de voorstelling.

Het tweede concert op zondag 27 oktober gaat over de vele bekende Haagse muziek, locaties en evenementen zoals Parkpop en North Sea Jazz. Nummers van Golden Earring, Anouk, Kane, Splendid, Son Mieux en Di-Rect vullen hierbij het repertoire. Songwriter JOLENE zal daarbij in deze voorstelling met een aantal van haar eigen nummers waarbij ze zichzelf op gitaar begeleidt, meespelen.

Leven met een bij de zee staat centraal in het derde concert op zondag 3 november. Muziek met een echte surfvibe van Jack Johnson, Donavon Frankenreiter en Eddie Vedder staat deze dag op de setlijst. Anne-Roos Teunissen begon op 8-jarige leeftijd met muziek maken en krijgt deze zondag het podium.

Het slotconcert van de reeks, zondag 10 november, staat in het teken van Musicals aan Zee. Een ode aan Scheveningen als broadway van Nederland en haar variété en revue verleden. LOUISE is een jong Haags talent (16 jaar) die eigen nummers schrijft en deze ten gehore brengt in deze voorstelling.

  [ # 79 ] 14 October 2019 07:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar een nieuwe openen leek me wat overdreven: Pia Douwes geeft in januari 2020 drie concerten met pianist Bernd van den Bos. Op 10 en 11 januari staat ze in Ede en op 12 januari in Bladel. Kon niks vinden over de producent, dus geen idee of hier een bepaald(e) concept/tour aan verbonden is.

  [ # 80 ] 07 December 2019 01:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Zondag 19 januari geven René van Kooten en Brigitte Heitzer een koffieconcert in de Philharmonie Haarlem.

  [ # 81 ] 07 September 2020 01:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Andere naam, andere producent, zelfde strekking:

René van Kooten en Mariska van Kolck zingen tijdens ‘musicalmatinees’

Onder anderen René van Kooten, Mariska van Kolck en Tony Neef zijn vanaf eind september te horen tijdens een wekelijks optreden in het Amsterdamse hotel The Grand. Musicalproducent De Graaf & Cornelissen Entertainment organiseert elke zondag een sessie, waarbij het publiek tijdens een afternoon tea een show te zien krijgt van een bekende musicalartiest.

Ook Lone van Roosendaal, Vajèn van den Bosch, Brigitte Nijman, Joke de Kruijf, Renée van Wegberg en Esmee Dekker sluiten zich aan bij de musicalacteurs die meedoen aan de Musical Afternoon Tea-sessies. Van tevoren is niet bekend welke artiest zal optreden.

Bron: nu.nl

‹ First  < 4 5 6
6 of 6