Sister Act London 2020 met Whoopi
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Whoopi gaat in London Deloris spelen in het Eventim Apollo (behalve woensdag Matinee) & Jennifer Saunders gaat Mother Superior spelen.

Kaartjes zijn vreselijk duur wel.

https://www.sisteractthemusical.co.uk

  [ # 1 ] 25 October 2019 05:57 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Prijzen liggen aardig hoog inderdaad. Zit nu achterin de stalls voor maar liefst 110 pond per kaartje! Maar goed, wel leuke om AbFab Jennifer en de originele Dolores te zien. Kaartverkoop loopt ondanks de hoge prijzen erg goed!

  [ # 2 ] 26 October 2019 09:28 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Het gaat mij waarschijnlijk niet lukken om deze productie te zien, maar vind het wel erg leuk dat Whoopi terug te zien is als Doloris. Als ik het me goed herinner heeft ze ook een beperkt aantal voorstellingen tijdens de originele West End run gedaan als Mother Superior, al was de rol toen nog een beetje anders dan nu geloof ik.

Ben overigens wel benieuwd op welke manier ze de show gaan aanpassen, want ze geven aan dat dit een ‘specially adapted’ versie van de show zal zijn. Whoopi gaf zelf aan dat ze hem aan gaan passen omdat ze zelf niet de jongste meer is, dus ik vermoed dat de rol van Deloris een stuk minder actief gemaakt zal worden. Weet overigens ook niet of alle liedjes van Deloris passen bij Whoopi’s stem dus die zullen misschien ook wel deels aangepast worden.

Maar goed, ik denk ook niet dat mensen perse naar deze show gaan voor de show zelf, maar vooral voor Whoopi en Jennifer haha. Toch eens kijken of ik misschien ergens een gaatje kan vinden..

[ Gewijzigd: 27 October 2019 10:17 AM by Supertalies ]
   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’