9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
Kinky Boots Nederland
  [ # 121 ] 12 November 2019 03:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

NRC: 2 sterren

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/11/12/wisselend-kinky-boots-eindigt-met-knal-a3980028

  [ # 122 ] 12 November 2019 04:19 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Maar wel positieve recensies in Parool en Theaterkrant!


https://www.theaterkrant.nl/recensie/kinky-boots/de-graaf-cornelissen-entertainment/

https://www.parool.nl/kunst-media/leentjebuur-spelende-musical-kinky-boots-zet-schouwburg-in-brand~bd41cf01/

  [ # 123 ] 12 November 2019 05:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zie overwegend positieve reviews en zelfs de recensie van het NRC vind ik afgezien van het aantal sterrenniet eens zo supernegatief.

Overigens zie ik nu weer wat Vajèn aanhad bij de singalong en dan ben ik blij dat ze voor haar een ander kostuum gekozen hebben wat haar absoluut beter staat en beter past bij de show.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 124 ] 12 November 2019 07:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik denk dat het belang van een degelijk verhaal in dit geval erg belangrijk is voor hoe je de voorstelling beleeft. De beschreven draai van de hoofdrolspeler die volledig uit de lucht komt vallen vond ik bij het zien van de voorstelling in Londen ook dusdanig idioot dat de voorstelling mij een stuk minder beviel dan eigenlijk zou moeten (over de cast niets dan goeds daar). Al hielp de weinig interessante soundtrack daar ook we aan mee, Jammer dat die faal in het script kennelijk niet gefikst kon worden.

  [ # 125 ] 13 November 2019 05:09 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Kijk naar Musicalworlds videoverslag van de première van KINKY BOOTS.

De video staat - samen met onze recensie - onder Artikelen.

De video is ook te zien op Musicalworld.TV’s eigen plek.

  [ # 126 ] 13 November 2019 02:02 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2019-11-13

Dit heeft De Graaf & Cornelissen net geplaatst!

Kinky-Boots-recensies

  [ # 127 ] 29 November 2019 07:49 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Gisteren in Maastricht gezien, lang niet zo slecht als verwacht maar had wel een aantal oei-momentjes.
Jonathan als Charlie was erg sterk en droeg de voorstelling. Eigenlijk is hij het verkeerde middelpunt, Lola zou moeten shinen maar dat gebeurde niet. Elindo werkte hard maar hij heeft het bij lange na (nog) niet, komt als diva en als bokser ongeloofwaardig over. Denk dat leeftijd ook een rol speelt. Maar misschien ben ik ook te verwend omdat ik Gino Emnes in Hamburg heb gezien. De angels vond ik op Diego na tegenvallen in de performance maar de kostuums waren ook best wel lelijk. En waarom waren sixpacks op hun lijf getekend?
Ik vond het ensemble als de fabrieksmedewerkers erg goed! Waren allemaal individuele rollen ipv een grijze massa. Paul Donkers was ook erg aandoenlijk! Vajèn was niet slecht maar poogde Chantal Janzen te imiteren, zonde!

Muziek vond ik heel goed, band klonk met 7 man lekker vol. Het decor heeft veel weg van het origineel wat heel goed is, maar jeetje wat is dat gammel! Alles bewoog bij de lichtste aanraking.

Ik ben blij hoe de producent zich ontwikkelt en ik verheug me op komend seizoen!

  [ # 128 ] 29 November 2019 08:23 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Zou het geen gave rol voor Mitch Wolterink geweest zijn?

  [ # 129 ] 29 November 2019 08:40 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

myrte - 29 November 2019 08:23 AM

Zou het geen gave rol voor Mitch Wolterink geweest zijn?

Eens, ik kan mij zijn Angel in Rent nog zo voor de geest halen. Maar ik hoop dat Naidjim mij binnenkort ook gewoon positief verrast.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 130 ] 29 November 2019 10:53 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2019-11-13

Zag net ook een positieve recensie van De Limburger: 4 sterren!

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20191127_00134547/recensie-kinky-boots-leve-de-man-op-de-hoge-hak

  [ # 131 ] 01 December 2019 12:26 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2010-02-12

Gisteren naar Kinky Boots in Maastricht geweest. Wat heb ik genoten van deze voorstelling! Naidjim als Lola moest er even inkomen tijdens Land van Lola. Lola moet dan gelijk in your face zijn, dat had ik bij Naidjim niet, maar hij groeide wel naarmate de voorstelling vorderde. Ik vond zijn Hold me in your Heart heel erg mooi en ontroerend. Jonathan als Charlie heb ik niets op aan te merken, hij was gewoon goed. En ook Vajen heeft me verrast, ik was vantevoren bang of zij een komische rol kon spelen. Maar dat kan ze dus heel goed.

Enigste minpuntje vond ik de finalejurk van Lola… Die moet toch wel echt rood zijn! Prima show.. Met een lach en een traan.

  [ # 132 ] 05 January 2020 05:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Deze week Kinky Boots in Venlo gezien.
Even wat opmerkingen

Naidjim zat er in het Land van Lola flink naast, daarna is hij echt heel goed. Maar de opening ..........

De jonge Lola had duidelijk de baard in de keel, ook hij zat er in het openingsnummer naast.

Linda Verstraten heeft een prachtige stem, het is jammer dat Nicola zo’n kleine rol is. Aangezien ze klassieker geschoold is verwacht ik haar volgend jaar op het schip Titanic.

Verder vallen in het ensemble twee personen in positieve zin EXTRA op ; Ricky Kooyenga .... hij is Swing en zat nu in het “fabriekarbeiders-ensemble”, hij weet de aandacht naar zich toe te trekken. Deze man zal de komende jaren VER KOMEN in Musicalland. Maar ik kan me zo voorstellen dat de Duitse markt ook belangstelling heeft in deze man.

Martine de Jager, jaren is ze weggeweest en nu speelt ze een prachtige rol. Ik hoop dat ze in Nederland weer vaker op het toneel staat, maar het is een kwestie van type-casting. Jammer dat Mamma Mia! net voorbij is,  want Rosie was ook wel een rol voor haar.

In het ensemble speelt ook al jaren bij de Graaf Sarah Cremers. Ze is een beetje de Cindy Bell van V&V destijds. Ze zingt goed, maar het voelt een beetje alsof ‘‘daar heb je haar weer’’ .....

 

  [ # 133 ] 04 February 2020 12:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Afgelopen vrijdag in Rijswijk naar de show geweest.
Wat een leuke show is het! Eerste akte misschien een tikkeltje te lang vergeleken met de tweede akte.
Heb in ieder geval een leuke avond gehad.
De kleine Charlie viel in het niet bij de jonge Lola/Simon. Wat een talent heeft dat jochie!

Tip?!
De Engelse/Amerikaanse versie komt morgen 5 februari in de bios (pathé) . In Den Haag ook nog de 9e. Bij andere bioscopen geen idee…

  [ # 134 ] 13 February 2020 08:58 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Heeft iemand een overzicht met alle scenes en songs? Alvast bedankt :D!
*vergeet programmaboekje te kopen*

  [ # 135 ] 02 March 2020 09:50 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Gister middag voor de 2e keer de show gezien in theater de Meervaart in Amsterdam. Onwijs goede show met als hoogtepunt Jonathan als Charlie.  Wat een talentvolle man is hij! Verder zag ik nog 3 covers: Joey von Grumbkow als Mr. Price, Juliette van Tongeren als Pat en Sarah Cremers als Trish die het alle 3 fantastisch deden!  Weer onwijs genoten van de angels. Die stelen voor mij wel de show! Wat mij wel opviel aan de angels is dat ze bij de eerste paar scenes waar ze aan bod kwamen ze met z’n vijven waren en dat halverwege de 1e akte er ineens 6 waren. Ik weet niet of dat wel eens vaker is gebeurd?

Het enige waar ik mij enorm aan stoorde was dat op het einde bijna heel rij 1 zijn/haar fototoestel begon te pakken en foto’s ging maken. Ik vind het niet erg als er 1 of 2 camera’s omhoog floepen, maar in dit geval was het de hele rij wat vervelend was en wat ik ook niet goed snap: Uiteindelijk heeft iedereen (bijna) dezelfde foto… Ik irriteerde mij daar mateloos aan en het verpestte wel voor mij het ‘theatergevoel’. Enorm jammer. De show zelf staat gelukkig wel als een huis en heeft een goed verhaal! Jammer dat het mij waarschijnlijk niet meer gaat lukken om de show een derde keer te zien!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10