447 of 458 | ‹ First  < 445 446 447 448 449 >  Last ›
Te zien op tv/ internet / in tijdschriften
  [ # 6691 ] 07 January 2020 07:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Theo - 06 January 2020 06:02 PM

Bedankt voor de tip ! Ik kan de uitzending via Ziggo terugkijken.

Blijft toch vreemd dat men op prime-time niet de complete versie uitzendt.

Heb vanmiddag het via Ziggo Replay bekeken en ik zit echt te twijfelen of dit dezelfde kopie was als in de bioscoop of een eerdere montage.
Merkte een paar kleine dingen op, in een interview met Simone de Vries volgens mij voor de première werd gesproken dat Jasperina in de film sprak over haar moeilijke relatie met zoon Pelle in zijn pubertijd, daar werd in de bioscoop versie met geen woord over gerept. In de versie van zondag zat een vreemde knip waar nog net Pelle en puber te horen was. Verder vertelde Ivo de Wijs in een interview dat hij niet in de film zat maar dat zijn liedtekst wel is gebruikt in de titel (Op eenzame hoogte) In de bioscoop heb ik hem ook niet gezien maar wel heel kort op de tv.

 

 

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 6692 ] 12 January 2020 08:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

 
Albert Verlinde beleeft zijn ‘laatste 24 uur’ bij de EO
Vrijdag 31 januari om 21:30 uur op NPO 1

“Ik heb slecht nieuws, je laatste 24 uur zijn ingegaan.” Met deze boodschap klopt presentator Bert van Leeuwen thuis aan bij Albert Verlinde. Wat wil hij nog doen? Welke geliefden wil hij nog spreken? In het EO-programma ‘De Laatste 24 Uur’ maken we de ‘laatste uren’ van Albert Verlinde van dichtbij mee.


Albert heeft geen idee wat hem te wachten staat. Hij heeft alleen een dag vrijgemaakt in zijn agenda. “Kom maar op, ik laat mij verrassen!”. Als Bert van Leeuwen binnenkomt heeft hij goed en slecht nieuws voor Albert. “Het slechte nieuws is dat de ‘laatste 24 uur’ van je leven zijn aangebroken. “O, oké gezellig,” lacht Albert. “Het goede nieuws is dat we er hele mooie uren van gaan maken”, vertelt Bert.

“Sentimental journey” 
Op Berts vraag wat hij nog zou willen doen in zijn laatste uren antwoordt Albert: “Mensen ontmoeten die mij dierbaar zijn. Mijn zusjes en hun partners, Onno, en een paar dierbaren uit het vak en vrienden. Je denkt meteen aan mensen. Een soort sentimental journey zou ik wel leuk vinden.”

Verrassende ‘laatste uren’
Mooie, blijde en ontroerende verrassingen volgen elkaar op. Albert is enthousiast als Bert hem in zijn ‘laatste uren’ meeneemt naar een pretpark. “Je wordt hier toch weer een beetje kind? Dat is toch mooi in je laatste 24 uur?“. Maar ook raakt Albert ontroerd als zijn neefjes hem vertellen wat hij betekent voor ze. “Je ziet elkaar altijd, maar hoe vaak zeg je nu tegen elkaar dat je elkaar lief of aardig vindt? En dat heb ik nu, dus dat raakt je wel. Dat is heel mooi.” 

Waardevolle gesprekken
Albert schuift in zijn ‘laatste uur’ aan tafel met een deel van zijn allerbeste vrienden. “Trouw is een woord dat als een rode draad door mijn leven loopt. En daar horen deze mensen bij”, vertelt Albert geëmotioneerd. 

Over ‘De Laatste 24 Uur’
Het EO-programma ‘De Laatste 24 Uur’ neemt de kijker mee op een bijzonder avontuur.  In vier verschillende afleveringen beleven we de ‘laatste 24 uur’ van de BN’ers: Albert Verlinde, Willeke Alberti, Roos Schlikker en Jörgen Raymann. 

“Het  laat je stilstaan  en ontdekken wat nu écht belangrijk voor je is. Voor wie  je dankbaar bent, wat van waarde voor je is en wat jij voor anderen betekent,” vertelt EO-presentator Bert van Leeuwen. Het programma zet zowel de BN’ers als de kijker aan het denken. Wat maakt je leven waardevol en spreek je dat ook uit naar je geliefden? 

‘De Laatste 24 Uur’ is vanaf vrijdag 31 januari te zien om 21:30 uur op NPO 1. Geproduceerd door Fabiola in coproductie met de EO.

  [ # 6693 ] 13 January 2020 08:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Straks (20:30) de nieuwe Annie op RTL8.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 6694 ] 17 January 2020 08:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Carolina Dijkhuizen is (vanaf?) vanavond te zien in GTST.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6695 ] 07 February 2020 05:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Optreden Nederlandse musicalster Willemijn Verkaik tijdens Oscars 2020
Titelsong Frozen 2 gebracht door internationale Elsa sterren

Op zondag zal Willemijn Verkaik optreden tijdens de uitreiking van de Oscars. Dit werd zojuist bekendgemaakt door Disney. Voor de populaire Disneyfilm Frozen en Frozen 2 sprak Verkaik de Nederlandse en Duitse stem van Elsa in. Samen met andere Elsa vertolkers, waaronder de Amerikaanse Idina Menzel, zal zij het lied ‘Into the Unknown’ ten gehore brengen.

Verkaik nu te zien in Annie als Juffrouw Hannigan
Verkaik die wereldwijd bekend werd door haar vertolking van de groene heks Elphaba in de musical Wicked, is momenteel te zien in Annie de musical. Haar vertolking van Juffrouw Hannigan maakte grote indruk bij pers en publiek: “Sublieme rol Willemijn Verkaik” kopt NRC, “Weergaloze zang” schrijft de Volkskrant en volgens het AD zet Verkaik “haar sterke acteerwerk kracht bij met haar talenten als stemkunstenares”. Vanaf september is Verkaik te zien als het hoofdpersonage Jenna in de romantische komedie Waitress, gebracht door MediaLane in samenwerking met de originele Broadway producenten Barry & Fran Weissler en de Theateralliantie.

Roodharige heldin als stoer meisje van nu
Deze wereldberoemde musical met hits als ‘Tomorrow’ en ‘It’s a hard knock life’ inspireerde al generaties kinderen en volwassenen. Nu is Annie terug en ze is sterker dan ooit. Vastbesloten haar ouders terug te vinden, overwint Annie alle tegenslagen en komt met de andere weeskinderen in opstand tegen de gemene Juffrouw Hannigan (Willemijn Verkaik). Wanneer miljardair Oliver Warbucks (Edwin Jonker) Annie helpt in haar zoektocht, krijgt haar leven plotseling een bijzondere wending. Annie de musical gepresenteerd door de Theateralliantie en Mark Vijn Theaterproducties is nog tot en met 24 mei te zien in MartiniPlaza (Groningen), Zuiderstrandtheater (Den Haag), Schouwburg Het Park (Hoorn), Theater Orpheus (Apeldoorn), Chassé Theater (Breda), Luxor Theater (Rotterdam), Stadsschouwburg (Utrecht) en DeLaMar Theater (Amsterdam).

  [ # 6696 ] 07 February 2020 05:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Oi, da’s wel even wat anders dan een award gala in de RAI met Frits Sissing… Vet hoor!

  [ # 6697 ] 09 February 2020 04:07 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Brigitte Heitzer en Soy Kroon waren maandag bij Tijd voor MAX over Goodbye, Norma Jeane.

  [ # 6698 ] 12 February 2020 06:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Nyassa Alberta en Albert Verlinde waren maandagavond bij Jinek op RTL4 en het ging natuurlijk over de première van Tina.  Geen optreden maar dat snap ik ook wel één dag na de première.

  [ # 6699 ] 16 February 2020 03:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Nyassa trad wel op bij The Voice (vrijdag) en Remko Harms was te zien in All Together Now, heerlijke show! Beiden op RTL4.

  [ # 6700 ] 19 February 2020 05:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Vorige week was er een speciale aflevering van First Dates met BN’ers. Met o.a. Mariska van Kolck en Yvonne Coldeweijer (al heeft die laatste gelukkig al jaren niet meer in een musical gestaan).

  [ # 6701 ] 22 March 2020 04:07 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Ivo van Hove was gisteren te gast bij Mondo.

  [ # 6702 ] 26 March 2020 04:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Scriptschrijver Terrence McNally is op 81-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Hij was o.a. betrokken bij Kiss of the Spider Woman, The Full Monty en Anastasia.

  [ # 6703 ] 26 March 2020 11:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Magic - 26 March 2020 04:58 AM

Scriptschrijver Terrence McNally is op 81-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Hij was o.a. betrokken bij Kiss of the Spider Woman, The Full Monty en Anastasia.

Heb het even nagekeken maar ik heb eigenlijk best veel werk van hem gezien:
Naast de bovengenoemde Kiss of the Spider Woman, Full Monty, Anastasia ook nog The Rink, The Visit, Ragtime en de toneelstukken Love!, Valour! and Compassion!, Master Class en Mothers and Sons.

RIP

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 6704 ] 26 March 2020 12:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

jasper050 - 26 March 2020 11:34 AM

[

Heb het even nagekeken maar ik heb eigenlijk best veel werk van hem gezien:
Naast de bovengenoemde Kiss of the Spider Woman, Full Monty, Anastasia ook nog The Rink, The Visit, Ragtime en de toneelstukken Love!, Valour! and Compassion!, Master Class en Mothers and Sons.

RIP

Same here, ben ooit naar een series toneelstukken van hem in Washington geweest met Masterclass met Tyne Daly, The Lisbon Traviata en Golden Age. Mooie herinneringen aan :)
Ook Ragtime op Broadway staat me heel erg bij, The Visit als een van de meest absurde musicals ooit. Catch me if You Can was gewoon leuk.

Laten we ook het toneelstuk A perfect Ganesh niet vergeten, als basis voor de musical Ganesha.

He will be missed.

  [ # 6705 ] 27 March 2020 10:21 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Liesbeth List is overleden (niet aan Corona).
https://nos.nl/artikel/2328507-zangeres-liesbeth-list-78-overleden.html

‹ First  < 445 446 447 448 449 >  Last ›
447 of 458