Henk Poort en de Helden
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wegens overweldigende vraag naar kaarten; extra voorstellingen van Henk Poort

8 NOV — Zojuist maakte Henk Poort via een bericht op Instagram bekend nog 13 extra voorstellingen te gaan spelen van zijn theaterprogramma Henk Poort en de Helden. Na zijn deelname aan het programma Beste Zangers was de vraag naar kaarten zo groot dat zijn theatertour binnen no time uitverkocht was. Daarom is de tour verlengd tot mei 2020, kaarten zijn vanaf dit moment te verkrijgen.

Henk Poort: ‘Het is hartverwarmend om te zien dat zo veel mensen mijn voorstelling willen komen bekijken. In Amstelveen en Oosterhout speel ik zelfs twee voorstellingen, omdat één zaal niet alle mensen kon herbergen. Niet te geloven toch?! Het is een feest om nog tot en met mei in het theater te mogen spelen!’

Henk zal met zijn voorstelling te zien zijn in de volgende steden:
 
zondag 24 november 2019
Theater de Bussel
OOSTERHOUT
woensdag 5 februari 2020
Schouwburg Amstelveen
AMSTELVEEN
donderdag 13 februari 2020
Isala Theater
CAPELLE A/D IJSSEL
zaterdag 29 februari 2020
Theaters Tilburg
TILBURG
dinsdag 31 maart 2020
Oude Luxor Theater
ROTTERDAM
donderdag 9 april 2020
Theater De Storm
WINTERSWIJK
woensdag 22 april 2020
Theater De Hofnar
VALKENSWAARD
donderdag 23 april 2020
Schouwburg Amstelveen
AMSTELVEEN
donderdag 30 april 2020
Schouwburg Hengelo
HENGELO
dinsdag 19 mei 2020
Schouwburg Het Park
HOORN
woensdag 20 mei 2020
Schouwburg Kerkrade
KERKRADE
donderdag 28 mei 2020
De Lievekamp
OSS
vrijdag 29 mei 2020
De Maaspoort
VENLO

Beste Zangers
Henk Poort’s deelname aan Beste Zangers heeft veel stof doen opwaaien. Zijn versies van ‘Sound of Silence’ en ‘Phantom of the Opera met Floor Jansen’ bereikten de nummer 1-positie in iTunes, zijn op YouTube inmiddels miljoenen keren bekeken en ontvangen nog steeds veel lof vanuit de hele wereld.

Over Henk Poort en de Helden
In Henk Poort en de Helden brengt Henk een ode aan zijn voorbeelden en inspiratiebronnen. Dat zijn de helden van het Jordaanlied (Willy en Johnny), de helden van de opera (er klinkt zelfs een beroemd duet!) en de helden uit zijn persoonlijk leven (ver weg en heel dichtbij). Tot zijn verbazing blijkt Henk ook voor anderen een ‘held’... Maar wil hij dat wel? Wat voor verantwoordelijkheid brengt dat met zich mee?  In Henk Poort en de Helden klinken de mooiste songs uit opera, musical en het Nederlands repertoire.

Jeroen schreef er dit over op deze website: https://bit.ly/2pavH0n

  [ # 1 ] 17 January 2020 12:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Extra matineevoorstelling Henk Poort in Carré met Floor Jansen als gastartiest

AMSTERDAM – Deze ochtend maakte Henk Poort bekend dat hij een extra matineevoorstelling zal spelen van zijn soloprogramma Henk Poort en de Helden in Koninklijk Theater Carré op 16 juni om 16.00u. Floor Jansen zal ook hier als gastartiest te zien zijn. Op 19 december kondigde Henk Poort samen met Floor Jansen in Pauw zijn eerste voorstelling in Carré aan. Eén uur na deze aankondiging was de voorstelling volledig uitverkocht. Reden genoeg om een extra voorstelling te spelen. Kaartverkoop begint nu.

Henk Poort: “Wat een droom! Koninklijk Theater Carré binnen één uur uitverkopen. Dit mag ik toevoegen aan mijn toch al bizarre lijst met gebeurtenissen naar aanleiding van mijn deelname aan Beste Zangers. Na vele malen in Carré te hebben mogen spelen in grote producties (Les Miserables, Anatevka, Rembrandt), vind ik het een onwijze eer om twee keer met mijn intieme solovoorstelling Henk Poort en de Helden in Carré te mogen staan samen met Floor.”

Beste Zangers
Sinds Henks deelname aan het populaire tv-programma Beste Zangers, zijn zijn vertolkingen van The Phantom of the Opera met Floor Jansen en Sound of Silence op YouTube miljoenen keren bekeken en bestormden ze de hitlijsten. Henk zal in januari ook als gastartiest optreden in de concertreeks van Floor Jansen.

Henk Poort en de Helden
Ter voorbereiding voor Beste Zangers werd Henk gevraagd na te denken over zijn muzikale helden, wat hem inspireerde de voorstelling Henk Poort en de Helden te maken; waarin we de voorbeelden en inspiratiebronnen van Henk Poort ontmoeten. Dat zijn de helden van het Jordaanlied (Willy en Johnny), de helden van de opera en de helden uit zijn persoonlijk leven. In deze innemende persoonlijke solo klinken de mooiste songs uit opera, musical, het Nederlands repertoire.

Meer informatie en speellijst: henkpoort.nl of bostheaterproducties.nl

  [ # 2 ] 11 September 2021 04:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wegens grote vraag extra voorstelling Henk Poort met gastoptreden van Floor Jansen in Carré

AMSTERDAM - Vol trots kondigt opera- en musical corryfee Henk Poort een extra voorstelling van Henk Poort en de Helden aan op 11 november in Koninklijk Theater Carré mét gastoptreden van Floor Jansen. De twee gingen viral met hun versie van The Phantom of the Opera tijdens hun onvergetelijke deelname aan Beste Zangers. Al eerder kondigde Henk twee voorstellingen met gastoptreden van Floor aan in Carré, die binnen 10 minuten volledig uitverkocht waren. Vanwege de coronamaatregelen zijn deze uitgesteld naar 10 november. Wegens aanhoudende vraag naar kaarten is er nu een extra voorstelling toegevoegd op 11 november. Kaartverkoop start zaterdag 11 september om 10.00u via de website van Koninklijk Theater Carré.

Henk Poort: “Ik kijk enorm uit naar de komende tournee en de voorstellingen in Carré; wát hebben we er met z’n allen lang op moeten wachten. Ik vond het hartverwarmend om te merken dat het publiek haar enthousiasme over deze voorstelling vast is blijven houden en we nu dus wegens de grote vraag naar kaarten een extra voorstelling kunnen spelen. En ik heb een primeur! Ik kan alvast verklappen dat we ons nieuwste duet dat we deze zomer gelanceerd hebben - ‘Dangerous Game’ uit de musical Jekyll & Hyde - gaan zingen.”

Henk Poort en de Helden
Ter voorbereiding voor Beste Zangers werd Henk gevraagd na te denken over zijn muzikale helden, wat hem inspireerde deze solovoorstelling te maken. In Henk Poort en de Helden staan de voorbeelden en inspiratiebronnen van Henk Poort centraal.  Dat zijn de helden van het Jordaanlied (Willy en Johnny), de helden van de opera en de helden uit zijn persoonlijk leven. Ondersteund door een vijfkoppige live-band én een spetterend gastoptreden van Floor Jansen in Koninklijk Theater Carré.

——————————————————————————————————————————
Tournee: 18 sept t/m 19 nov 2021
Bekijk de volledige speellijst op: http://www.henkpoort.nl of www.bostheaterproducties.nl
Op de website van het theater vind je informatie over de dan geldende maatregelen.