Bravo Broadway
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Bravo Broadway: van Cabaret tot Chicago

Van Top Hat en The Phantom of the Opera tot Hairspray en Cabaret. Fawzi Haimor leidt Gershwin, Bernstein en Porter bij de Württembergische Philharmonie Reutlingen. Musicalsterren Alli Mauzey en Hugh Panaro brengen Broadway naar Amsterdam.

Bravo Broadway
‘I Got Rhythm’ – het motto van de Württembergische Philharmonie Reutlingen. Met Broadwaysterren Alli Mauzey en Hugh Panaro brengen ze Bravo Broadway: de allerfijnste musicalhoogtepunten. Vertrekkend bij Jule Styne’s Gypsy maken ze een wervelende tocht die voert van My Fair Lady tot Mamma Mia. Een afwisseling van klassieke (Gershwin, Porter) en hedendaagse (Frozen) hits.

Alli Mauzey en Hugh Panaro: van Cabaret tot Chicago
Alli Mauzey en Hugh Panaro schitterden samen onder meer in The Phantom of the Opera. Uit deze musical der musicals zingen de Broadwaysterren vanavond meerdere highlights. De energieke vaste chef van de Württembergische Philharmonie Reutlingen, Fawzi Haimor, staat bekend om zijn brede muzikale horizon. Vandaag dirigeert hij in Bravo Broadway Gershwin en Bernstein, Les Miserables en Wicked. Van Cabaret tot Chicago: dit is de Music of the Night!

Musici:
Württembergische Philharmonie
dirigent Fawzi Haimor
zang Alli Mauzey
zang Hugh Panaro

Het concert is op woensdag 29 juli in het Concertgebouw, als onderdeel van de BankGiro Loterij ZomerConcerten.

De kaartverkoop start op woensdag 12 februari. Deelnemers van de BankGiro Loterij kunnen vanaf vandaag al kaarten kopen, met 50% korting.

  [ # 1 ] 06 February 2020 02:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Dank voor de tip. Gelijk 2 kaartjes gekocht.  De broadway “sterren” zijn geloof ik wel van een poosje geleden….

  [ # 2 ] 07 February 2020 02:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

jeroen100 - 06 February 2020 02:37 PM

Dank voor de tip. Gelijk 2 kaartjes gekocht.  De broadway “sterren” zijn geloof ik wel van een poosje geleden….

Wat bedoel je met “sterren” van lang geleden? Hugh Panaro is nog maar 55 jaar oud en heeft een ongelofelijke staat van dienst. Alli Mauzey had haar debut in Hairspray dus ook nog niet zo lang geleden.

 

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 3 ] 08 February 2020 08:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Ik baseerde me op deze informatie

http://www.playbill.com/person/hugh-panaro-vault-0000101035

http://www.playbill.com/person/alli-mauzey-vault-0000033809

Waar de laatste rol van Hugh panaro uit 2006 is..

Maar ik begrijp dat deze site niet compleet is? 

 

  [ # 4 ] 08 February 2020 12:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Wikipedia is completer:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hugh_Panaro

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 5 ] 11 March 2022 05:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Het concert is opnieuw ingepland bij de VriendenLoterij ZomerConcerten, op vrijdag 22 juli.

Met de VriendenLoterij VIP-Kaart krijg je 50% korting. Daarvoor moet je eerst hier inloggen en je VIP-Kaartnummer invullen. Als je vervolgens iets naar beneden scrolt dan staat het concert als derde onder ‘Hoogtepunten’.