5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
Annie - Mark Vijn
  [ # 61 ] 07 February 2020 07:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Wie speelt Hanningan nu Willemijn de Oscars doet

  [ # 62 ] 07 February 2020 11:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ben ik ook wel benieuwd naar. Blijkbaar zit Willemijn nu al in de VS, dus ook vanavond zou al een understudy moeten zijn opgegaan, zo ook de rest van het weekend.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 63 ] 08 February 2020 01:08 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2019-06-17

Ik was er donderdag. Doris Baaten was op als Miss Hannigan

  [ # 64 ] 08 February 2020 07:07 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ah kijk, dat is niet zomaar even iemand.

Hoe was ze? Ik weet niet of je vergelijkingsmateriaal hebt met Willemijn in de rol?

Ben wel benieuwd of ze hier min of meer al op voorbereid waren (qua pruik en kostuums enzo).

En wie was dan de president?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 65 ] 08 February 2020 12:01 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2019-06-17

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin heel erg teleurgesteld was dat Willemijn niet speelde omdat ik toch voor haar ging kijken. Dus eerst vond ik het helemaal niks. Maar toen ik daar eenmaal doorheen kon kijken vond ik Doris best goed! Ze maakte de rol heel eigen en dat vond ik fijn, het was niet dat ze Willemijn na deed. Wat ik wel eens heb gezien bij andere understudies.
Dit was mijn tweede keer dus wel vergelijkingsmateriaal. Volgende week een nieuwe poging in de hoop dat Willemijn weer terug is.

Denk dat ze wel iets hadden voorbereid want Willemijn kan natuurlijk ook ziek worden etc.
Ze is er altijd maar je weet nooit wat er kan gebeuren.

Melinda de Vries was op als president. Was echt aangenaam verrast door haar!

 

  [ # 66 ] 14 February 2020 08:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Annie de musical zet basisschooljuffen en -meesters in het zonnetje
Nomineer jouw juf of meester en win een bezoek aan Annie met de hele klas

Kinderen van groep 5 t/m 8, opgelet! Heeft jouw juf of meester het zwaar te verduren met jullie als klas? Nomineer hem of haar dan voor de Annie de musical – Juf & Meester ‘Zwaar bestaan’ actie. De juf of meester met het ‘zwaarste bestaan’ mag gratis met de hele klas naar Annie de musical! Met deze actie wil Annie de musical de leerkrachten in het zonnetje zetten en tegelijkertijd meer kinderen kennis laten maken met musical.

Hoe doe je mee?
Nomineer jouw juf of meester op een originele manier bij het deelnemende theater van jullie keuze. De inzendingen worden gecontroleerd en vervolgens gepubliceerd op de Facebookpagina van het theater. Vanaf dan kan er gestemd worden op alle deelnemende klassen. Om ook kleinschalige scholen een eerlijke kans te bieden, wordt de winnende klas gekozen op basis van het aantal stemmen in verhouding tot het aantal kinderen op de basisschool. Meedoen? Kijk voor alle actievoorwaarden en deelnemende theaters op http://www.anniedemusical.nl en klik op ‘Zwaar bestaan’ actie.

Roodharige heldin als stoer meisje van nu
Deze wereldberoemde musical met hits als ‘Tomorrow’ en ‘It’s a hard knock life’ inspireerde al generaties kinderen en volwassenen. Nu is Annie terug en ze is sterker dan ooit. Vastbesloten haar ouders terug te vinden, overwint Annie alle tegenslagen en komt met de andere weeskinderen in opstand tegen de gemene Juffrouw Hannigan (Willemijn Verkaik). Wanneer miljardair Oliver Warbucks (Edwin Jonker) Annie helpt in haar zoektocht, krijgt haar leven plotseling een bijzondere wending. Annie de musical gepresenteerd door de Theateralliantie en Mark Vijn Theaterproducties is nog tot en met 24 mei te zien in MartiniPlaza (Groningen), Zuiderstrandtheater (Den Haag), Schouwburg Het Park (Hoorn), Theater Orpheus (Apeldoorn), Chassé Theater (Breda), Luxor Theater (Rotterdam), Stadsschouwburg (Utrecht) en DeLaMar Theater (Amsterdam).
_______________________________________________________________________________

  [ # 67 ] 18 February 2020 04:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Wat heeft deze productie een bedroevend slechte castpagina. Er staat (m.u.v. Miss Hannigan en Oliver Warbucks) niet eens een rolverdeling op.

  [ # 68 ] 26 February 2020 10:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Vanaf welke leeftijd is deze musical geschikt?

Iemand al geweest en mij kan vertellen of een zes jarige te jong is?

  [ # 69 ] 27 February 2020 07:35 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het is misschien randje doelgroep, maar denk dat het wel kan hoor. Maar oordeel vooral zelf, de ene zesjarige is de andere niet. ?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 70 ] 01 March 2020 12:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanavond in Antwerpen naar deze voorstelling geweest. Voor de Vlaamse première-Annie Josefien en haar mede-wezen de laatste show en daar werden op het einde wat traantjes om gelaten. Ga geen uitgebreide review schrijven, het was een prima show. Willemijn was er (maar niet geheel bij stem) en ik was wat afgeleid door de afgeleefde Antwerpse stadsschouwburg.

Ik vroeg me af sinds wanneer ze Sandy in de show geschoven hebben. Ben in Gent en Leeuwarden geweest maar heb geen hond gezien, waar er nu drie momenten waren. Is dit alleen voor Antwerpen erin geschoven of hebben de producenten op hun kop gehad van de rechthebbenden?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 71 ] 03 March 2020 09:41 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

June - 01 March 2020 12:31 AM

Ik vroeg me af sinds wanneer ze Sandy in de show geschoven hebben. Ben in Gent en Leeuwarden geweest maar heb geen hond gezien, waar er nu drie momenten waren. Is dit alleen voor Antwerpen erin geschoven of hebben de producenten op hun kop gehad van de rechthebbenden?

Ik ga vanavond naar Annie in het Zuiderstrandtheater (Den Haag/Scheveningen), ik zal eens kijken of daar een Sandy is of niet.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 72 ] 03 March 2020 09:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

hannetje - 03 March 2020 09:41 AM
June - 01 March 2020 12:31 AM

Ik vroeg me af sinds wanneer ze Sandy in de show geschoven hebben. Ben in Gent en Leeuwarden geweest maar heb geen hond gezien, waar er nu drie momenten waren. Is dit alleen voor Antwerpen erin geschoven of hebben de producenten op hun kop gehad van de rechthebbenden?

Ik ga vanavond naar Annie in het Zuiderstrandtheater (Den Haag/Scheveningen), ik zal eens kijken of daar een Sandy is of niet.

Sandy is erbij vanavond!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 73 ] 02 July 2020 04:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Annie keert in mei 2021 terug. Willemijn Verkaik doet in ieder geval weer mee.

  [ # 74 ] 02 July 2020 06:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

martijn-j - 02 July 2020 04:30 PM

Annie keert in mei 2021 terug. Willemijn Verkaik doet in ieder geval weer mee.

Op Facebook wordt door de productie gemeld dat de gehele cast dezelfde blijft!

Persbericht:
Goed nieuws: een nieuwe morgen voor Annie! Komend theaterseizoen zal Annie de musical opnieuw te zien zijn. De musical over het roodharige weesmeisje werd na de première op 1 december 2019 overladen met viersterrenrecensies. Helaas moest de tournee in maart worden stilgelegd vanwege de coronacrisis. In samenwerking met Mark Vijn Theaterproducties zijn de grootste theaters van Nederland, verenigd in de Theateralliantie, erin geslaagd om een nieuwe tournee van Annie van de grond te krijgen! De wereldberoemde musical zal van mei tot en met juli 2021 te zien zijn in Schouwburg Het Park (Hoorn), Schouwburg Orpheus (Apeldoorn), ChasséTheater (Breda), Stadsschouwburg Utrecht (Utrecht) en Luxor Theater (Rotterdam). Annie zal ook terugkomen in het DeLaMar Theater in Amsterdam, waarvan de precieze speelperiode binnenkort bekend wordt gemaakt. De theaters en Eventim Nederland zullen de komende weken persoonlijk contact opnemen met alle kaartkopers om hun tickets om te boeken naar de nieuwe speeldata.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 75 ] 06 August 2020 05:31 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

martijn-j - 02 July 2020 04:30 PM

Annie keert in mei 2021 terug. Willemijn Verkaik doet in ieder geval weer mee.

Ze gaan ook spelen in het DeLaMar Theater. Van 9 t/m 26 december! Aparte ontwikkeling.

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6