2 of 2 |  < 1 2
“A Night Between the Stars” - met René van Kooten, Tony Neef, Vajèn van den Bosch e.a.
  [ # 16 ] 09 January 2019 02:56 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2018-10-31

Hallooo iedereen, zie dat er in het forum nog wat onduidelijkheid bestaat omtrent Night between the stars.
Night between te stars kan als een vervolg worden gezien op de musical awards, het is een wat persoonlijkere show die een uniek kijkje achter de schermen van de Musical Awards geeft. Denk hierbij aan vragen die je aan de musicalsterren kunt vragen, meet and greets etc.

Zo vertellen sterren als Brigitte Heitzer (Evita), Stanley Burleson, Nurlaila Karim en Renée van Wegberg alles wat de echte musicalliefhebber altijd al wilde weten.

Een unieke entertainment show met muzikale previews en optredens. Een avond vol muziek en vermaak!

Bekijk hier de aftervideo van vorig jaar:
https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=DzfyL5tx2mM

Kaarten zijn te koop via de link ad.nl/stars

  [ # 17 ] 16 January 2019 02:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Tony Neef doet ook mee aan deze avond. Voor de presentatie staat nu een “mystery guest” aangekondigd… Ik neem aan dat dat dan ook een artiest is, ik zou niet weten waarom je geheimzinnig moet doen over iemand die enkel aankondigingen doet en een vragenblokje leidt.

  [ # 18 ] 28 January 2019 02:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

En het is inderdaad een artiest:

Onder leiding van Vajèn van den Bosch vertellen sterren als Tony Neef, Freek Bartels, Stanley Burleson, René van Kooten, Brigitte Heitzer, Renée van Wegberg en Nurlaila Karim alles wat je altijd al wilde weten.

  [ # 19 ] 19 February 2019 09:53 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Na de leuke voorstelling van vorig jaar, viel het me gisteren wat tegen. Echte pareltjes ontbraken in de setlist, stomme toneelstukjes, een volstrekt overbodig achtergrond koortje ( die natuurlijk ook weer solo’s moesten zingen) en weer dat vreselijke “let me entertain you” als afsluiter.

Iemand anders het ook gezien?

  [ # 20 ] 19 February 2019 01:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Ik was er ook, vond het grappen en grollen gehalte wat te hoog. Hoogtepunt was voor mij “Shallow” door Freek, René, Renée en Brigitte. Overigens vond ik het beter dan vorig jaar. Met “Let me entertain you” helemaal eens, sowieso gek aan het einde…. Daar begin je dan toch mee, lijkt me. Maar toch erg leuke avond gehad.

  [ # 21 ] 19 February 2019 01:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Hoogtepunten:
- ‘Shallow’ uit A Star Is Born, in een kwartetuitvoering door René, Brigitte, Freek en Renée. Beide koppels hadden dit al eens gedaan tijdens koffieconcerten (en in beide gevallen heel goed). En omdat ze het ook allemaal weer tijdens dit concert wilden doen hebben ze het zo opgelost. Heel bijzonder.
- Een weergaloze uitvoering van ‘You Oughta Know’ van Alanis Morissette door Renée.

Dieptepunt:
De fotografen (die net als vorig jaar weer tussen het publiek zaten), die met hun constante geklik ieder rustig nummer hebben verziekt.

Bij de vraag-en-antwoordsessie bleven de platvloerse vragen dit keer gelukkig achterwege.

  [ # 22 ] 19 February 2019 07:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Hebben ze dit jaar nou wel een “kijkje achter de schermen bij de Musical Awards” gegeven? Ik gok zelf dat het antwoord ‘nee’ is, maar wie weet! Zijn er nog opvallende/vernieuwende keuzes geweest qua solo’s of duetten?

Overigens sluit ik me, ondanks mijn afwezigheid bij deze avond, direct aan bij de oppositie voor Let Me Entertain You. Als je dat in 2019 nog onironisch in een concert propt mag je wat mij betreft minimaal een jaar in de hoek als programma-samensteller 😉

  [ # 23 ] 20 February 2019 01:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Laush - 19 February 2019 07:45 PM

Hebben ze dit jaar nou wel een “kijkje achter de schermen bij de Musical Awards” gegeven? Ik gok zelf dat het antwoord ‘nee’ is, maar wie weet!

Goed gegokt. 😉 Vajèn heeft het er met René nog wel over gehad (niet onlogisch, de opvallendste winnaar en vooral speech van de avond), maar verder zijn de Musical Awards volgens mij niet meer ter sprake gekomen. Ik begrijp ook niet waarom ze zo geforceerd die link met de Awards willen leggen.

Laush - 19 February 2019 07:45 PM

Zijn er nog opvallende/vernieuwende keuzes geweest qua solo’s of duetten?

Freek zong een vrouwensolo uit Aida.

Verder kun je het beste even de recensie van Musicalsites lezen, daarin worden veel van de nummers genoemd.

  [ # 24 ] 17 October 2019 12:37 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Dit concert komt weer terug op 23 mrt 2020, met o.a. Stanley Burleson, René van Kooten en Tessa van Tol. Vajèn van den Bosch zal weer presenteren. Je kunt nu met 20% korting kaartjes bestellen: https://webwinkel.ad.nl/anbts

Overigens wordt de show wijselijk niet meer omschreven als “een kijkje achter de schermen bij de Musical Awards” :lol:

  [ # 25 ] 24 January 2020 07:29 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2019-10-12

Jon van Eerd en Renée van Wegberg zijn aan de line up van deze editie toegevoegd!

  [ # 26 ] 03 February 2020 11:47 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Tessa post op IG dat er nog 2 artiesten aan de line-up worden toegevoegd..

  [ # 27 ] 22 February 2020 07:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

..en zojuist is bekend gemaakt dat dat Tommie Christiaan en Carolina Dijkhuizen zijn.

  [ # 28 ] 22 February 2020 09:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Oei, ik dacht dat dat al bekend was? Heb al zeker een week geleden een advertentie in mijn krant gezien waar zij op stonden…

[ Gewijzigd: 22 February 2020 10:20 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 29 ] 22 February 2020 10:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Haha nou ja, “bekend gemaakt” is misschien een wat te officiële beschrijving voor “Vajèn van den Bosch heeft een foto met alle deelnemende artiesten op Instagram geplaatst”. Doordat er telkens zo quasi-geheimzinnig over de line-up wordt gedaan had ik nog wel ergens een aparte bekendmaking verwacht, maar blijkbaar maakt het -gezien die advertentie- toch niks uit.

  [ # 30 ] 26 February 2020 08:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Als je via uit je krant link op eventim terecht komt kun je een kortingsactie van 50% selecteren.

 < 1 2
2 of 2