2 of 2 |  < 1 2
Tanz der Vampire - Oberhausen
  [ # 16 ] 09 February 2020 06:00 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Nou na zoveel tips en een mooie kortingsactie konden we natuurlijk niet
Meer niet gaan. Haha. Ik heb geboekt voor   1 maart de avond voorstelling om 19 uur op rij 10 in het middenblok. Ben heel benieuwd ! Dank jullie wel   Super veel
Zin in.

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 17 ] 28 February 2020 10:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

jas_sie - 09 February 2020 06:00 PM

Nou na zoveel tips en een mooie kortingsactie konden we natuurlijk niet
Meer niet gaan. Haha. Ik heb geboekt voor   1 maart de avond voorstelling om 19 uur op rij 10 in het middenblok. Ben heel benieuwd ! Dank jullie wel   Super veel
Zin in.

O wat leuk om te zien dat je geboekt bent en gaat!
Ik heb net je privé berichtje gevonden en beantwoord; dus ik hoop dat je daar alsnog wat aan hebt ;-)
Ik vond het leuk om te antwoorden op je vraag waarom deze show voor mij een aanrader is.
Sorry dat ik je bericht niet eerder heb ontdekt, ik ben nog niet zo vertrouwd met het nieuwe forum.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 18 ] 28 February 2020 10:12 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zie dat mijn pb mogelijk niet is verzonden, ik vind hem in ieder geval niet terug in mijn eigen verzendmap. Gelukkig maak ik altijd even een kopietje voor een lang enthousiast verhaal verstuur, dus bij deze kopieer ik dat nog even hier:

Hoi jas_sie,

Sorry voor mijn late reactie; de nieuwe website en ik zijn nog niet zo vertrouwd, dus ik zie je bericht nu net pas.
Je vroeg of Tanz een aanrader is.
Tja, smaken verschillen uiteraard, maar persoonlijk ben ik echt fan van deze show.
Het is een doorgezongen musical die zowel humor (komische noot o.a. de professor) als donkere gothic scenes bevat (met name de danssequences met de vampieren).
De muziek is een ontmoeting tussen klassiek en rock.
De decors zijn groots en gotisch.
Persoonlijk word ik hier heel erg blij van en de scenes met de dansende vampieren vind ik sexy en om geen genoeg van te krijgen.
De prijzen in Duitsland liggen hoger dan in Nederland, maar persoonlijk vind ik het mijn geld absoluut waard.
Ik ben in het verleden twee keer naar de show in Berlijn geweest en recent twee keer in Oberhausen.
Ik ben niet iemand die gauw voor een tweede keer naar een voorstelling gaat, alleen als ik er na de eerste keer niet ‘klaar’ mee ben. Dat zegt dus wel wat.
Deze voorstelling zou ik zonder problemen in de toekomst nogmaals in de Duitse versie willen zien.
Voor mij voegt de Duitse taal ook echt wel wat toe aan deze show; het gevoel van de relatief ‘harde’ klank van Duits, maakt het extra ‘sexy’ ;-)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 19 ] 28 February 2020 08:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Luna24 - 28 February 2020 10:12 AM

Ik zie dat mijn pb mogelijk niet is verzonden, ik vind hem in ieder geval niet terug in mijn eigen verzendmap. Gelukkig maak ik altijd even een kopietje voor een lang enthousiast verhaal verstuur, dus bij deze kopieer ik dat nog even hier:

Hoi jas_sie,

Sorry voor mijn late reactie; de nieuwe website en ik zijn nog niet zo vertrouwd, dus ik zie je bericht nu net pas.
Je vroeg of Tanz een aanrader is.
Tja, smaken verschillen uiteraard, maar persoonlijk ben ik echt fan van deze show.
Het is een doorgezongen musical die zowel humor (komische noot o.a. de professor) als donkere gothic scenes bevat (met name de danssequences met de vampieren).
De muziek is een ontmoeting tussen klassiek en rock.
De decors zijn groots en gotisch.
Persoonlijk word ik hier heel erg blij van en de scenes met de dansende vampieren vind ik sexy en om geen genoeg van te krijgen.
De prijzen in Duitsland liggen hoger dan in Nederland, maar persoonlijk vind ik het mijn geld absoluut waard.
Ik ben in het verleden twee keer naar de show in Berlijn geweest en recent twee keer in Oberhausen.
Ik ben niet iemand die gauw voor een tweede keer naar een voorstelling gaat, alleen als ik er na de eerste keer niet ‘klaar’ mee ben. Dat zegt dus wel wat.
Deze voorstelling zou ik zonder problemen in de toekomst nogmaals in de Duitse versie willen zien.
Voor mij voegt de Duitse taal ook echt wel wat toe aan deze show; het gevoel van de relatief ‘harde’ klank van Duits, maakt het extra ‘sexy’ ;-)


Super leuk om dit alsnog te lezen. Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we het beleven. Ik had er al zin in maar na jouw positieve en enthousiaste post helemaal. Ik ga na afloop vast wel schrijven wat ik ervan vind!!!!

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 20 ] 05 March 2020 09:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Wow. Wat hebben we genoten. Afgelopen zondag was het zover. De avond voorstelling van Tanz der vampire. Wat een fantastische show is dit. Heerlijke muziek, prachtig decor, waanzinnige dans, zang geweldig en kostuums schitterdend. Samen met mijn lieve man echt genoten.  Helemaal top. Voor de pauze al genoten na de pauze zo mogelijk nog meer. Was de rit en het geld meer dan waard. Helaas was t einde minder leuk. Mochten t theater niet uit. Ambulances vóór de deur, mannen in witte pakken met maskers op. Ja hoor iemand tijdens de voorstelling onwel geworden met griep. Kortom mochten pas weg nadat je je contactgegevens had achtergelaten op verdenking van Corona. Ben er vrij nuchter onder maar kwam toen wel even heel dichtbij. Pas de volgende ochtend op de site van gemeente Oberhausen
Kunnen lezen dat het slachtoffer gewone griep had en geen Corona. Toen kon ik weer echt opgelucht adem halen. Ach zo
Maak je nog eens wat mee…... blij deze show gezien te hebben maar vraag me wel echt af waarom is dit nooit naar Nederland gekomen? Professioneel dan niet door amateur gezelschappen. Iemand daar een antwoord op????

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 21 ] 06 March 2020 09:06 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2005-05-05

De show is misschien niet professioneel in Nederland te zien geweest, maar wel in België in een Nederlandstalige versie.

  [ # 22 ] 12 March 2020 10:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt Jas_sie! Blij dat je geweest bent zo te horen. Fijn ook dat je het zo’n gave show vond :-D

Zover ik weet ik weet is de show nooit naar Nederland gekomen vanwege de persoonlijke voorkeur van Joop van den Ende. Maar dat zou nu eigenlijk geen reden meer kunnen zijn.
Ikzelf heb geen behoefte meer om hem in Nederland te zien, want zo’n ander land en in het Duits blijft het toch meest magisch 😊

Fantastische show he 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2
2 of 2