2 of 2 |  < 1 2
Waitress naar West End (2019)
  [ # 16 ] 23 August 2019 01:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Ze hebben bij waitress een beetje dezelfde techniek als Albert Verlinde.
Steeds bekende mensen in de cast om de kaartverkoop te stimuleren en dat dan voor een korte run. Zo moest de originele Dawn bijvoorbeeld plaats maken voor een sugar babe en mocjt ze nu weer terug na het vertrek van deze sugar babe. Dit word de derde Ogie. Ze hebben 1 ding gemeen. Ze kunnen allemaal niet zingen en spelen het niveau van een kindervoorstelling. Erg zonde. Ik vond Waitress ook echt een mwoa ondanks de toen nog originele Cast. We waren aan het kijken voor ons komende Londen tripje en zeiden beide: nee dit was leuk voor 1 keer maar we zijn er niet kapot van.

  [ # 17 ] 23 August 2019 08:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Zelfde op Broadway, daar spelen nu Todric Hall en Miranda/Colleen de rollen van Ogie en Dawn. Maar dat is wel vaker daar. In London speelt een cast normaal wel een jaar.

Ik denk persoonlijk niet dat ze het einde van het jaar gaan halen. Zoveel 15 pond acties via verschillende brekingskanalen. Vandaag weer een via TodayTix.

  [ # 18 ] 23 August 2019 09:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik snap niet zo goed hoe iemand die tien/vijftien jaar geleden erg bekend was, maar gewoon wel kwaliteit levert, stuntcasting is? Ik zag Ashley Roberts niet al te lang geleden in Waitress en vond haar erg overtuigend. Ik was minder gecharmeerd van de Ogie, die niet kon zingen, maar dat schijnt wel vaker een ding te zijn. Zolang je de rol aan kunt, maakt het toch niet uit of het niet voor de hand liggende naam is?

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 19 ] 24 August 2019 08:33 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-06-06

Todrick heeft toch ook kinky boots gedaan en Colleen heeft al jaren zangles.
Joe sugg kan best een beetje zingen maar heeft daar totaal geen ervaring mee.
Echt hé i love him like a table but he just doesn’t seem that stable. Is nog al wat lijkt me een west end show.
7 keer per week, elke keer weer een goede show weg zetten want iedereen komt voor een goede show.
Is voor sommige misschien de enige keer dat ze een musical kunnen zien dat jaar. En elke show moet dus goed zijn. En is het niet zwaarder voor je stem een musical zingen dan een normaal concert?
Staan er door deze stuntcasting nu gewoon goed geschoolde musical acteurs op straat? Want dat lijk me niet de manier van werken.

  [ # 20 ] 01 November 2019 10:37 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Als we de geruchten mogen geloven, zullen vanaf eind jaruari niemand minder dan Sara Bareilles en Gavin Creel hun opwachting maken in het Adelphi Theatre in Londen.  Een herneming van hun rol op Broadway, naast het feit dat Sara natuurlijk de grote schepper is van Waitress. Voor as maandag staat een officiele cast announcement gepland. Fingers crossed!

Update: inmiddels zijn Creel en Bareilles voor Londen bevestigd voor een periode van 6 weken vanaf 27 januari 2020. Daarna keren Lucie Jones en David Hunter weer terug in Joe’s Diner.

[ Gewijzigd: 09 November 2019 05:32 AM by MarkZ ]
  [ # 21 ] 21 November 2019 05:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Ai, de Londense productie sluit al na slechts 1 jaar en 4 maanden… Dat voorspelt ook niet veel goeds voor de Nederlandse versie.

  [ # 22 ] 21 November 2019 05:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

DvW1407 - 21 November 2019 05:41 PM

Ai, de Londense productie sluit al na slechts 1 jaar en 4 maanden… Dat voorspelt ook niet veel goeds voor de Nederlandse versie.

.....met de toevoeging dat de voorstelling gaat touren door de UK en er plannen zijn daarna terug te keren naar West End….

  [ # 23 ] 21 November 2019 06:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Sorry, dat had ik nog niet gelezen!

Maar denk je dat als ze echt succesvol waren geweest in Londen ze dan niet gewoon zouden blijven?

  [ # 24 ] 21 November 2019 06:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Kaartverkoop ging volgens mij nooit echt goed. Ze hebben nog wat geprobeerd met stuntcastings maar blijkbaar heeft dat onvoldoende effect gehad.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 25 ] 21 November 2019 08:07 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

DvW1407 - 21 November 2019 06:07 PM

Sorry, dat had ik nog niet gelezen!

Maar denk je dat als ze echt succesvol waren geweest in Londen ze dan niet gewoon zouden blijven?

Ik denk dat je een punt hebt, maar wilde gewoon volledig zijn met de berichtgeving. Vanaf het begin heeft men problemen gehad de zaal te vullen alhoewel het met Lucie Jones en een aantal stuntcastings wel wat beter ging. Maar een megahit is het in Londen niet geworden.

  [ # 26 ] 27 March 2020 05:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik had niet gedacht dat het zouden uithouden tot 4 juli anyways maar Waitress London sluit (vrijwel zeker) voortijdig de deuren.

Bron: Instagram

 < 1 2
2 of 2