Hairspray at London Coliseum
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Michael Ball zal de roll van Edna weer spelen, voor 12 weken in het London Coliseum.

https://www.facebook.com/thetheatrecafe/photos/a.1597256473856456/2299224240326339/?type=3&theater;
Tickets gaan vandaag in de verkoop. Ik hoop dat dit om de originele versie gaat (als het überhaupt een volledige versie wordt) en niet het Slappy aftreksel wat tegenwoordig het land door trekt.

Kennelijk met het originele creatieve team! YAAAAAAAY! Zag het in 2008 op Broadway and dat was echt geweldig. Moet zeggen, de Nederlandse versie was ook erg goed.

https://www.broadwayworld.com/article/Breaking-Original-Creatives-To-Bring-HAIRSPRAY-Back-To-The-West-End-In-2020-Michael-Ball-Returns-To-The-Role-Of-Edna-20190502

[ Gewijzigd: 03 May 2019 06:59 AM by 0 ]
  [ # 1 ] 03 May 2019 09:36 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Super tof! Destijds gemist in Londen..

Verbaasd me alleen zo dat het London Coliseum de locatie is.
Van oorsprong een opera en ballet huis.
Maar nu speelt Man of La Mancha er en in juni On Your Feet!

  [ # 2 ] 03 April 2020 12:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Hairspray is verplaatst naar september ivm corona crisis.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 3 ] 04 April 2020 01:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Theatre God does exist!! Zo ontzettend blij hiermee. Een van de beste shows die ik heb gezien (Broadway 2008)!

  [ # 4 ] 26 June 2020 09:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Hairspray is inmiddels verplaatst naar april 2021 ...

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 5 ] 22 July 2021 07:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Dinsdag op de valreep gegaan. Ik had al 3 keer uitstel gehad. Dus nu dacht ik, ik moet het zien voor ze weer sluiten.
Wat een show!!! Iedereen was zo vol of energie! En ook de zaal. Het was echt een heerlijke avond.

Mrs. Pingleton/e.a. was de US voor op, want Lori Haley Fox die normaal deze rol speelt, was voor het eerst op als Velma, maar voor de rest eerste cast.

Michael Ball is een heerlijke en grappige Edna. Verdere uitschieters in deze super sterke cast waren Ashley Samuels as Seaweed J Stubbs, wat een stem!! En waarschijnlijk niet een verrassing Marisha Wallace als Motormouth Maybelle, haar “I Know Where I’ve Been” was zo goed!!

De enige die misschien niet helemaal de volle potentie bereikte, maar zeker niet slecht was, was Mari McGinlay als Penny Pingleton. Haar komische timing miste helaas een beetje maar maakte de show niet minder.

Het applause gedurende de show was fantastisch en achteraf ging de zaal uit z’n dak! MB gaf ook nog een korte speech en was duidelijk ontroert door ons applaus en het feit weer terug op het podium te staan.

Ik ga deze show zeker nog meerdere malen zien (hopelijk)!

[ Gewijzigd: 24 July 2021 11:44 AM by 0 ]