2 of 2 |  < 1 2
Coronavoorstellingen
  [ # 16 ] 13 July 2020 05:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Weet niet of we dit strikt genomen nog onder het kopje “coronavoorstelling” kunnen scharen, maar Homemade Productions brengt dit najaar een versie van Orson Welles’ War Of The Worlds: https://waroftheworlds.nl/

Castleden zijn o.a. William Spaaij/René van Kooten (afwisselend, neem ik aan) en Robin van den Heuvel.

  [ # 17 ] 13 July 2020 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Hier is al een topic voor in Nederlandse musicals… ?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 18 ] 22 July 2020 05:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik weet niet of ik op dit alles zit te wachten na het lezen van de (hilarisch geschreven) impressie Klaske, maar een leuke titel voor een serie is het wel: de Corona Concerten 😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 19 ] 10 August 2020 12:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15



Persbericht: 

“ODE AAN MOEDERS & MUSICAL” met musicaltoppers Tinne Oltmans, Michiel De Meyer, Charlotte Campion, Juan Gerlo, Elke Buyle en Laurenz Hoorelbeke op 15 augustus.

BSO-producties viert MOEDERDAG met een tweede LIVESTREAM CONCERT!

3 augustus 2020 - Antwerpen
Vorige week kondigde BSO-producties een tweede livestream-concert aan en lanceerde reeds de eerste vier artiesten. Vandaag kondigen ze nog twee extra knallers aan die het rijtje afmaken! Niemand minder dan Tinne Oltmans, Michiel De Meyer, Juan Gerlo, Elke Buyle, Charlotte Campion en Laurenz Hoorelbeke brengen op zaterdagavond 15 augustus een livestream concert, rechtstreeks vanuit de studio. Producent BSO-producties brengt hiermee een tweede editie, na een succesvolle start afgelopen 19 juni.


EEN INTERACTIEVE, VEILIGE EN KWALITATIEVE TOTAALBELEVING
De zes artiesten worden live begeleid door een zeskoppige band, allemaal goed verspreid in de studio en live gemixt zodat het publiek de ideale concertervaring aan huis krijgt. Het concert is trouwens vanuit overal ter wereld te bekijken én kan uitgesteld bekeken worden, zodat zelfs vakantiegangers kunnen genieten. De artiesten eren hun moeders, maar daar stopt het niet… Ze eren zelfs de moeders in het publiek! Wie dat wil, kan zijn/haar eerbetoon insturen zodat alle moeders een plaatsje kunnen krijgen in dit concert. De artiesten sturen zelfs op aanvraag een uitnodiging naar de moeders uit het publiek. Tijdens het concert kan het publiek via een live chat in interactie gaan met de artiesten. Kortom: een totaalbeleving voor het publiek!



OOK VIA LIVESTREAM KAN DE VERBONDENHEID MET HET PUBLIEK MAGISCH ZIJN
Initiatiefnemer Manu Jacobs: “De Corona houdt ons nog even weg uit de theater- en concertzalen. Het is voor de ganse sector knokken om het hoofd boven water te houden en de moed erin te houden. Ik hoop alvast met dit kleine druppeltje deze hete plaat een klein beetje te kunnen verkoelen. En zoals het vorige concert ons geleerd heeft: zelfs tijdens een livestream concert kan de verbondenheid met het publiek magisch en zalvend zijn!”


ODE AAN MOEDERS & MUSICAL – PRAKTISCHE INFO

Tickets kunnen besteld worden via de website van BSO-producties (http://www.bso-producties.be).

Het livestreamconcert start op 15 augustus 2020 om 20u30. Het concert kan ook herbekeken worden gedurende het gehele weekend.

Er zijn drie tickettypes beschikbaar:
• Single ticket : € 15,00. Voor een zalig beetje me-time.
• Duo ticket: €17,00. Om gezellig met twee te genieten van het concert.
• Gezinsticket: € 19,00. Wanneer je kijkt met het hele gezin.

  [ # 20 ] 11 August 2020 06:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Musicalconcert Autumn Nights

Met: Willemijn Verkaik, Yoran de Bont, Linda Verstraten, Steven Roox en Stef de Hond op piano.

Willemijn Verkaik brengt, geflankeerd door Linda Verstraten, Yoran de Bont en Steven Roox, een mix van highlights uit oude Broadwayparels en nieuwe West Endfenomenen in een 70 minuten durend intiem concert. Een vlotte presentatie, bijzondere achtergrondinformatie, leuke interviewtjes, live pianobegeleiding en natuurlijk de nodige interactie tussen de artiesten en het publiek!

Het concert vindt plaats op zaterdag 3 oktober in Theater de Stoep in Spijkenisse. De losse kaartverkoop start op vrijdag 21 augustus om 10.00 uur.

  [ # 21 ] 24 November 2020 11:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees nog nergens een officiële aankondiging, maar Buyer & Cellar is door de producent definitief geannuleerd. Dat mailt Chassé in ieder geval.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2
2 of 2