8 of 9 | ‹ First  < 6 7 8 9 > 
Theaterproducties online te bekijken
  [ # 106 ] 24 October 2020 12:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

martijn-j - 22 October 2020 02:47 PM

De Graaf & Cornelissen heeft een aantal voorstellingen weer op Youtube gezet. Het gaat om Wat zien ik, Liesbeth, Volendam en Op hoop van zegen (meest recente versie).

The Show Must Go On is sinds een paar weken geleden ook weer begonnen met het uitzenden van complete voorstellingen op Youtube. Niet altijd musicals. Ook concerten. Aankomende vrijdag War of the Worlds.

Hopelijk gaat stage tegen betaling ook streamen bijv, Hij gelooft in mij, petticoat of Moeder ik wil bij de R

  [ # 107 ] 25 October 2020 07:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

martijn-j - 22 October 2020 02:47 PM

The Show Must Go On is sinds een paar weken geleden ook weer begonnen met het uitzenden van complete voorstellingen op Youtube. Niet altijd musicals. Ook concerten. Aankomende vrijdag War of the Worlds.

Voor de liefhebbers: deze musical komt in april 2022 naar Nederland.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 108 ] 26 October 2020 02:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Deze week ook op woensdag een voorstelling bij ‘the show must go on’; The Wind in the Willows.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 109 ] 27 October 2020 02:45 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De uitreiking van The Olivier Awards 2020 is online te bekijken. Het is niet de meest spannende uitreiking, het vind plaats in de foyer van het Palladium Theatre. Ze maken wat rare keuzes in welke nominaties je wel en niet ziet.
Maar de speeches zijn tof om te zien en er zijn ook een paar mooie optredens en interviews (Ian McKellen en ALW)

https://youtu.be/W_wRfOI9BME

  [ # 110 ] 28 October 2020 02:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Lelies is dit weekend online te zien (tegen betaling).

Vermits u dit weekend niet naar het theater kan omdat u in uw kot moet blijven, heeft Judas beslist dat het theater dan maar naar uw kot komt.
Wij streamen de integrale captatie van “Lelies” vanaf vrijdag 30 oktober 2020 om 18u00 tot en met zondag 1 november 2020.

Mis deze unieke kans niet om “Lelies” nog eens eenmaal te bewonderen vanop de allereerste rij! Via de website van het Fakkeltheater kan je reserveren.

Na betaling ontvang je de link per mail op vrijdag 30 oktober om 17u.

https://www.fakkeltheater.be/voorstelling/stream-lelies

  [ # 111 ] 28 October 2020 04:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het ITA-ensemble (voorheen Toneelgroep Amsterdam) gaat voorstellingen live streamen. Kaarten kosten 12,50. Het is de bedoeling dat ze dit ook na de coronacrisis blijven doen.

30 oktober - Medea
6 november - Wie heeft mijn vader vermoord
26 november - De stille kracht

  [ # 112 ] 30 October 2020 10:33 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

MUSICALS IN CONCERT: STARS FROM THE HOUSE
Bijzonder musical concert vanuit de woonkamers van de sterren

Musicals in Concert: Stars from The House is een bijzonder online musical concert dat van vrijdag 20 t/m zondag 29 november thuis te bekijken is via een online link. Musicalartiesten Gaia Aikman, Esmée Dekker, Nienke Latten, Milan van Waardenburg en Yoran de Bont zingen vanuit hun eigen woonkamer bekende en minder bekende nummers uit Nederlandse en Broadway musicals.
Geïnteresseerden kunnen een online formulier invullen en ontvangen vervolgens een betalingsverzoek. Na betaling ontvangt men vrijdag 20 november een unieke en exclusieve link. Hiermee kan het concert tot en met zondag 29 november bekeken worden. Tickets voor het online musical concert zijn vanaf €7,50 te verkrijgen via: https://tinyurl.com/StarsFromTheHouse.

De cast van Musicals in Concert: Stars from the House bestaat uit talenten die de afgelopen jaren hun sporen in verschillende musicals al ruimschoots hebben verdiend. Gaia Aikman was onder andere te zien in TINA: de Tina Turner Musical, The Lion King en The Bodyguard.  Esmee Dekker speelde de vrouwelijke hoofdrol in de meest recente revival van My Fair Lady, de minnares in Evita en was te zien was in de David Bowie musical Lazarus. Nienke Latten speelde in Duitsland de rol van Jasmine in de Disney musical Aladdin en was in Nederland te zien in de Efteling musical De Gelaarsde Kat. Milan van Waardenburg was afgelopen seizoen te zien als Dmitri in de musical Anastasia, een rol die hij al eerder in Duitsland vertolkte. Verder was Milan te zien in Tanz der Vampieren en Der Glöckner von Notre Dame. Yoran de Bont was te zien in musicals als Hello Dolly, Evita en Aida in Concert.

De productie van Musicals in Concert: Stars from the House is in handen van de jongste theaterproducent van Nederland, Nathan Markuszower: “Afgelopen zomer mocht ik het Musical Summer Concert in het Zuiderpark Theater in Den Haag produceren en dat was naast een enorm succes ook mijn eerste productie als theaterproducent. Ik ben dan ook ongelofelijk blij en trots om vandaag mijn tweede productie aan te kunnen kondigen. De theaters in Nederland mogen momenteel maximaal 30 personen ontvangen, hetgeen financieel onhaalbaar is. Daardoor zitten de meeste acteurs thuis, terwijl zij niets liever zouden doen dan hun talent delen met het publiek. De gehele opbrengst van dit online musical concert gaat direct naar de deelnemende artiesten, als kleine financiële ondersteuning in deze onzekere tijden.”

Naast het boeken van een ticket, is het mogelijk de artiesten extra te ondersteunen door middel van een extra donatie. Elke donatie, al vanaf €1,00, is enorm welkom! Kijk voor tickets & info op https://tinyurl.com/StarsFromTheHouse.

  [ # 113 ] 15 November 2020 04:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik had het in het topic over die musical geplaatst, maar toch ook maar even hier: Na Lelies biedt het Fakkeltheater (nou eigenlijk The Singing Factory) wederom tegen betaling een stream aan: ditmaal het indrukwekkende Noverber ‘89.  https://www.fakkeltheater.be/

  [ # 114 ] 27 November 2020 09:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een kleine voorstelling in Londen die ik erg charmant vond is vanavond en morgen via streaming als in concert te bekijken. Fiver, lekkere songs, een toffe cast en een knap in elkaar gezet verhaal.

https://southwarkplayhouse.co.uk/show/fiver-the-concert/

bedenk dat de tijden een uur later zijn dan vermeld.

  [ # 115 ] 27 November 2020 09:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Heb deze show destijds gemist, maar zoveel goede dingen over gehoord dat ik hier meteen een kaartje voor heb gekocht toen ik las dat ze dit concert zouden gaan doen. Watching as we speak… Geen spijt van!  😁  Ik hoop dat ze de voorstelling wellicht nog in reprise gooien als de wereld weer open is.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 116 ] 04 December 2020 12:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ook Sunset Boulevard met Ria Jones deze maand online te bekijken. Hier meer info.

  [ # 117 ] 05 December 2020 02:16 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

42nd Street is nu te zien bij The Shows Must Go On!.

  [ # 118 ] 13 December 2020 04:18 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

A Musical X-Mas For You
De mooiste kerstmuziek en musical songs bij jou thuis

Kerst pakt dit jaar wat anders uit dan we gewend zijn, maar als het aan het Rotterdams Philharmonisch ligt, wordt het minstens zo gezellig en sfeervol als in andere jaren. We hebben de feestverlichting tevoorschijn gehaald, ons podium versierd, en vijf geweldige zangers uitgenodigd om samen met ons een hartverwarmende kerstshow te maken. En omdat we daar geen publiek bij kunnen uitnodigen, brengen we die show op Eerste kerstdag online bij je thuis, tot in de huiskamer: A Musical X-mas For You.

Met Frits Sissing als presentator rollen we de loper uit voor verschillende musicalsterren. Samen met het voltallige orkest en het koor van de theater en musical afdeling van Codarts zingen zij de mooiste kerstmuziek en musical-songs – van On My Own uit Les Misérables tot de kerstklassieker O Holy Night – en enkele bijzondere verrassingen.

Gun jezelf een cadeautje met kerst en laat je betoveren door A Musical X-mas For You! Het enige wat je moet doen is je email achterlaten, de rest doen wij. De stream is gratis beschikbaar vanaf vrijdag 25 december om 14:00 uur.

Artiesten:
Annefleur van den Berg
René van Kooten
Nyassa Alberta
Nigel Brown
Dina Medina

Kijk voor informatie en aanmelden op de website van het Rotterdams Philharmonisch Orkest.

  [ # 119 ] 13 December 2020 04:34 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Ik heb op YouTube nog een aantal musicalregistraties gevonden.

En nu naar bed

De Engel van Amsterdam

Heerlijk duurt het langst

Heerlijk duurt het langst staat er ook nog in een opgeknipte versie op. De beeldkwaliteit is beter, maar het beeldformaat is wel kleiner.
Deel 1
Deel 2
Deel 3

  [ # 120 ] 19 December 2020 03:50 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Bij The Shows Must Go On! is nu Kinky Boots te zien.

‹ First  < 6 7 8 9 > 
8 of 9