Gemeenschappelijk Musical bezoeken?
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2016-04-29

Hi,

ik ben nieuwe in Nederland en ben op zoek naar mensen die dezelfde passie voor musicals met mij delen. Vooral zoek ik fans die met mij gemeenschappelijk Musicals bezoeken. Omdat met zijn tweeën ook dubbel zo leuk is. Of niet?

Voor het erst heb ik een bezoek bij Soldat van Oranje in planning, voordat ze ermee stoppen. En voor Beauty and the beast in Scheveningen heb ik een bon. Daarvan wil ik ook graag gebruik maken.
Maar ook een bezoek bij The Lion King, de Tweeling, Sky 3D en A Chorus Line is niet ondenkbaar. En ook anderen voorstellen hoor ik graag.

Nu ben ik gevestigd in Amsterdam, maar voor Musicals ben ik bereid om ook ver weg te reizen. Mijn Agenda is soms druk, maar voor een Musicals vind ik altijd tijd. Zo is er geen beperking. Ik hoor graag van iedereen, die met me gemeenschappelijk Musicals wil beluisteren. 😉

Och ja, mijn Nederlands is nog niet perfect, maar ik doe moeite het te verbeteren.

Tot ziens!

  [ # 1 ] 30 April 2016 07:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Welkom hier! Genoeg mensen met dezelfde musicalpassie hier!

  [ # 2 ] 02 May 2016 06:53 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2016-04-29

@Anme: Bedankt voor de welkom!

@Iedereen: Ik start nog een poging. Misschien komt iemand mee, als ik een concreet data noem.

Woensdag 11 mei ben ik bij SKY 3D. Als iemand anders ook er is, kunnen wij ons misschien vooraf of in de pauze ontmoeten en een beetje uitwisselen, over de musical. (Karten zijn over de koortingsactie voor 29 € verkijkbar.)

En vrijdag 17 juni ga ik naar Beauty and the Beast. Hier heb ik nog geen kaart. Maar er is ook een kortingsactie voor 53 € krijg je een kaart voor de musical en de kaart voor openbaar vervoer hen en terug.  (Link staat ook bij de koortingsactie.)

  [ # 3 ] 19 August 2021 06:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Goedenavond!
Ik schop dit topic maar eens even omhoog!
Ooit aangemaakt om met een maatje musicals te bezoeken.

Iemand die ook as woensdag 25 augustus naar de middagvoorstelling van de Sound of Music in Carré gaat? en het leuk lijkt om samen te reizen of vantevoren samen af te spreken? Laat me weten! DM mag ook! Ik heb er iig al heel veel zin in!

Groetjes en fijne avond