Aida - 20 jaar in Concert
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Op 21-10-21 geeft de originele Nederlandse cast van Aida een eenmalig concert in Tivoli Vredenburg in Utrecht.

Ik zag de cast lijst: Leona Philipo, Carolina Dijkhuizen, Antje Monteiro, Bastiaan Ragas, René van Kooten, Ben Cramer etc..

Ik vraag me af waarom Chaira Borderslee nooit komt optreden bij deze reünie concerten. Zij was destijds eerste cast Aida maar ik heb al jaren niets van haar gehoord. Kan iemand een verklaring geven? Niet dat ik het erg vind want ik vond destijds Leona Philipo by FAR de beste Aida, dus ik vind het erg gaaf dat ze ook aan dit concert mee gaat doen.

  [ # 1 ] 15 September 2021 10:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Leuk dat Leona ook meedoet, maar heel jammer dat Chaira weer afwezig is. Ik vond het destijds geweldig in de rol, vooral qua spel heel erg sterk.

  [ # 2 ] 15 September 2021 08:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Ik mis ook nog Marleen van der Loo (waarschijnlijk aan het repeteren voor Come From Away?) en Frans van Deursen in de lijst.

Chaira….tja…. Ik vond haar erg goed in die rol. Maar ik heb weleens begrepen dat ze niet zo geliefd is bij haar (ex-)collega’s.Wat daar van waar is, weet ik niet. Maar het valt natuurlijk enorm op dat ze er steeds niet bij is.

[ Gewijzigd: 23 September 2021 04:35 PM by jemar ]
  [ # 3 ] 18 September 2021 09:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Bijna 10 jaar geleden was er ook al gedoe over dat Carolina gevraagd was om Musicals in Ahoy te doen.
https://grazia.nl/artikel/291657/chaira-woedend-dat-collega-weer-aida-speelt

Ik denk ook dat Carolina door Sister Act en Dreamgirls en The Bodyguard bekender is dan Chaira, die als laatst ‘Adam zoekt Eva VIPS’ op haar cv heeft bijgeschreven.

  [ # 4 ] 21 September 2021 07:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Er is een tweede concert toegevoegd: een matineevoorstelling.

De lijst van artiesten is verder uitgebreid. Onder anderen Marleen van der Loo doet ook mee!!!!

Ik mis nog wel Jeroen Phaff en Frans van Deursen (en Chaira, maar die zal er sowieso niet zijn)

De lijst ziet er nu als volgt uit:
Marleen van der Loo, Thalita Angwarmasse, Leona Philippo, KokHwa, Peggy Sandaal, Laurie Reijs, René van Kooten, Carolina Dijkhuizen, Marlon Henry, Linda Hibma, Ben Cramer, Maja Egter van Wissekerke, Bobby June, Eleanor Lejarde, Robin van den Akker, Hannah van Meurs, Jeroen Luiten, Ivo Chundro, Monira McIntosh, Rogier Komproe, Joris de Beul, Antje Monteiro, Bastiaan Ragas

  [ # 5 ] 21 September 2021 10:57 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Wat fijn dat er een matinee komt! Ik baalde enorm dat het concert uitverkocht was. Helaas heb ik de voorstelling nooit in het Nederlands gezien. Wel heb ik de voorstelling twee dagen voor de derniere in Essen gezien. Heb vandaag direct besteld…

  [ # 6 ] 23 September 2021 01:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik was er wel snel genoeg bij, maar jammer dat de matinee niet meteen is vrijgegeven. Had veel liever die bijgewoond, zodat ik de avond nog wat anders kon doen.

  [ # 7 ] 15 October 2021 06:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Voor beide voorstellingen zijn extra kaarten beschikbaar. Voor de matinee op alle rangen en voor de avond alleen op de derde rang.