4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
ONE
  [ # 46 ] 06 July 2021 10:38 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Oke! Ik had oprecht niet gedacht dat ze deze ‘grote’ namen konden presenteren.

Jammer voor Edwin dat de GTST studio’s niet meer in hetzelfde pand zitten, dan had hij het nog makkelijker kunnen combineren..

  [ # 47 ] 31 August 2021 09:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Als ik de commercial van deze musical bekijk kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze witte acteurs geschminkt hebben om Egyptisch te laten lijken.

  [ # 48 ] 01 September 2021 07:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Op de website is de cast verder uitgebreid.

Opvallendste namen: Martin van der Starre als Alternate Hemioenoe en Jeroen Phaff als Alternate Cheops.

  [ # 49 ] 01 September 2021 04:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Dus als ik het goed begrijp; heeft de schrijver/producer van deze musical sinds 2001 - het jaar dat heel toevallig Aida in première ging - gewerkt aan een musical die heel erg lijkt op… Aida?
Maar dan hier met nog minder diversiteit in de cast? Interessant.

Bouw maar snel een piramide voor een waardig koningsgraf!

  [ # 50 ] 02 September 2021 03:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15


graag het eerste nummer uit de musical ONE gezongen door Nienke Latten en Soy Kroon.

https://youtu.be/xBtl3NXvl6w

  [ # 51 ] 07 October 2021 10:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Theater Aalsmeer wordt compleet verbouwd voor ONE de Musical
Een mega-belangrijke stap in het gehele proces van de totstandkoming van ONE de Musical is de aanpassing van het theater aan alle technische vereisten. Hiervoor moest natuurlijk wel de ruimte formeel van ONE zijn. Op 1 oktober was de start van de verbouwing gepland en daarom op de laatste dag van september de daadwerkelijke overdracht van De Raad Vastgoed aan de producent. Namens de verhuurder was directeur Paul Brandjes aanwezig en voor ONE Paul Huibregtse (financieel partner) en Roel Pieters (producent). Met een grote glimlach op alle gezichten en een ferme handtekening onder de documenten was de overdracht een feit.

Er is even overheen gegaan omdat alle details uiteraard goed vastgelegd moesten worden. De enorme transformatie die het theater moest ondergaan om voor de technisch-hoogstaande productie geschikt gemaakt te worden, vroegen om iets meer tijd dan normaal nodig is voor het ondertekenen van een contract. Intussen is de verbouwing in volle gang en is het al bijna niet meer te herkennen.

Het gehele podium is verwijderd om de machinerie hun werk te laten doen. Alle ophangmechanismen zijn verwijderd; de wanden gestript, stoelen verwijderd om elders te gebruiken; de werkruimte plus apparatuur van de licht- en geluid-techniek is verplaatst, een muurtje verlaagd en nog veel meer. Mede door de bereidheid en het geloof in deze productie van Paul (verhuurder) en Paul (financieel parner) kan deze fantastische transformatie plaatsvinden. Het eindresultaat is, als alles volgens planning verloopt (en dat wordt nog best spannend!), eind november te zien als ONE de Musical in première gaat.

#onedemusical #lovealways #ditwiljenietmissen

En het laatste filmpje:
https://we.tl/t-53nFrnCzU6

[ Gewijzigd: 07 October 2021 10:58 AM by Jeroen ]
  [ # 52 ] 14 October 2021 07:57 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Vijf jaar na de perspresentatie lijkt het erop dat One de Musical toch echt op 28 november dit jaar in première gaat. Musicalworld.TV wordt bijgepraat door Roel Pieters, producent-schrijver, Bart Doerfler, regisseur, en acteurs Nienke Latten, Soy Kroon, Peter Lusse en Martijn Smids.

Bekijk ons videoverslag op http://musicalworld.nl/artikel/one_de_musical_eindelijk_in_aantocht.

  [ # 53 ] 20 October 2021 11:22 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Dit voelt aan alle kanten als een nieuw fiasco in het Nederlandstalige musicalland. Hebben deze producten afgelopen jaren maar iets meegekregen van inclusievere voorstellingen en wat culturele toe-eigening is?

  [ # 54 ] 17 November 2021 12:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

MeMartijn - 20 October 2021 11:22 PM

Dit voelt aan alle kanten als een nieuw fiasco in het Nederlandstalige musicalland. Hebben deze producten afgelopen jaren maar iets meegekregen van inclusievere voorstellingen en wat culturele toe-eigening is?

Dit zit mij ook inderdaad niet zo lekker, vooral met de ondergang van Zodiac nog fris in het geheugen. Ik twijfel ook of het een succes gaat worden, al hoop ik voor cast en crew van wel!

Ik heb gekeken naar de kaartverkoop maar ik vind dat het nou nog niet storm loopt daarmee. Hopelijk is de publiciteit goed/positief en gaat het nog wat omhoog. Zelf heb ik via de eventim-nieuwsbrief kaarten gewonnen voor een van de try-outs! Ik ben benieuwd!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 55 ] 17 November 2021 02:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld was getuige van een presentatie van drie songs uit One de musical. In de videoreportage beelden van die songs en gesprekken met acteurs Nienke Latten en Soy Kroon en producent Roel Pieters. Kijk op: http://musicalworld.nl/artikel/nog_een_week_voor_one_de_musical.

  [ # 56 ] 17 November 2021 04:39 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Frans - 17 November 2021 02:22 PM

Musicalworld was getuige van een presentatie van drie songs uit One de musical. In de videoreportage beelden van die songs en gesprekken met acteurs Nienke Latten en Soy Kroon en producent Roel Pieters. Kijk op: http://musicalworld.nl/artikel/nog_een_week_voor_one_de_musical.

Ik merk toch enigszins bij ieder dat die denkt, wat is hier gaande?

Dat gevoel heb ik zelf ook, het lijkt alsof ze door de samenstelling van het creatieve team volledig hun publiek kwijt zijn in de keuzes die zij maken.
Ook die grime van Jasper, mijn god.

  [ # 57 ] 17 November 2021 06:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb redelijk impulsief een kaartje gekocht, maar naar mate ik er meer van zie en hoor, word ik eigenlijk steeds minder enthousiast.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 58 ] 17 November 2021 07:19 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Niemand klinkt echt heel overtuigd, nee. Misschien niet helemaal eerlijk om op basis van een paar minuten beeldmateriaal en minieme info een oordeel te vellen, maar het eerste woord wat me tijdens het kijken van de video te binnen schoot was ‘kinderlijk’... Qua vormgeving (Jasper “Megamind” Kerkhof, oei), maar ook qua teksten die ik her en der hoorde. Voor iedereen die aan de show meewerkt hoop ik natuurlijk niet dat er iets misgaat, maar ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat het gaat aanslaan.

MeMartijn - 20 October 2021 11:22 PM

Hebben deze producten afgelopen jaren maar iets meegekregen van inclusievere voorstellingen en wat culturele toe-eigening is?

Het is bijna knap hoe weinig mensen van kleur er in een voorstelling over het oude Egypte zitten.

  [ # 59 ] 18 November 2021 11:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Het grootste gedeelte van wat ik in de reportage zie vind ik tenenkrommend. Ik vrees dat dit het zoveelste fiasco wordt in musicalland. En zoals al meermaals gezegd is: onvoorstelbaar dat er zo weinig mensen van kleur in een productie zitten die met Egypte te maken heeft.

  [ # 60 ] 24 November 2021 09:06 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Utrecht, 12 november 2021

‘The show shall go on’ voor ONE de Musical
Ondanks onzekere toekomst aan maatregelen gaat ONE de Musical vastbesloten door!

De spektakelproductie ONE de Musical gaat hoe dan ook in première in het voormalige Broadway theater in Studio’s Aalsmeer. Ook met de mogelijk strengere coronamaatregelen die voor de komende periode gaan gelden, gaan we de sterrencast op de planken zien schitteren in de toekomst.

De afgelopen maanden is het theater volledig verbouwd en volgehangen met grote state-of-the-art LED-panelen. ONE de Musical is daarmee de eerste productie ter wereld die in zo’n geavanceerd theater zal staan. Goed nieuws voor iedereen die de voorstelling de komende weken wil gaan bezoeken. Producer en schrijver Roel Pieters: “ONE de Musical is een unieke productie. Een voorstelling die iedere bezoeker omver zal blazen en verrassen. Daarom vinden wij het des te belangrijker dat wij juist in deze tijd zorgen voor een veilig en verantwoord theaterbezoek. Ook met eventuele extra maatregelen.”

Het verhaal
ONE de Musical vertelt het hartstochtelijke verhaal van Amon (Soy Kroon), een stoere arbeider aan de piramide en prinses Mira (Nienke Latten), een rebelse prinses die tegen alle regels in gaat en haar eigen hart volgt. ONE is het verhaal over een verboden liefde die zich door niets of niemand laat stoppen. Naast Soy Kroon en Nienke Latten zijn andere hoofdrollen weggelegd voor Edwin Jonker, Peter Lusse en Jasper Kerkhof.

ONE de Musical is vanaf 28 november exclusief te zien in het LED-Box Theater Aalsmeer, Van Cleefkade 15. Voor meer informatie en kaartverkoop: http://www.onedemusical.nl

Utrecht, 16 november 2021

Unieke primeur voor ONE de Musical
Eerste LED-Box Theater ter wereld in Aalsmeer

De spektakelproductie ONE de Musical zal plaats gaan vinden in het eerste LED-Box theater ter wereld. Afgelopen maanden is het voormalige Broadway theater in Studio’s Aalsmeer, waar de musical op 28 november in première gaat, volledig verbouwd en volgehangen met grote state of the art LED-panelen. ONE de Musical is daarmee de eerste productie ter wereld die in zo’n geavanceerd theater zal staan.

Voor producer en schrijver Roel Pieters komt hiermee een droom uit. Sinds het idee voor ONE de Musical bij hem is ontstaan, is hij bezig om er een theatervoorstelling van te maken die zijn weerga niet kent. Niet alleen qua verhaal en dynamiek, maar ook technisch is deze spektakelmusical een hoogstandje geworden. In Studio’s Aalsmeer, waar al veel televisiegeschiedenis is geschreven, wordt nu dus ook op het gebied theatertechniek een unieke prestatie geleverd.

‘We zijn er trots op dat dit theater het eerste LED-Box theater ter wereld is,’ laat Roel Pieters weten. ‘Overal hangen LED-panelen. Op het toneel, maar ook in de zaal. Zowel aan de zijkanten als boven het publiek hebben we LED-wanden laten bevestigen. Het publiek zit dus in een heel dynamische wereld, die door de LED-panelen in alles veranderd kan worden. Door deze all-around performance beleef je de musical als nooit tevoren. Verder maken waanzinnige muziek, fantastische songs, geweldige choreografie en sensationele free runners en acrobaten deze beleving compleet.’

ONE de Musical vertelt het hartstochtelijke verhaal van Amon (Soy Kroon), een stoere arbeider aan de piramide en prinses Mira (Nienke Latten), een rebelse prinses die tegen alle regels in gaat en haar eigen hart volgt. ONE is het verhaal over een verboden liefde die zich door niets of niemand laat stoppen. Naast Soy Kroon en Nienke Latten zijn andere hoofdrollen weggelegd voor Edwin Jonker, Peter Lusse en Jasper Kerkhof.
ONE de Musical is vanaf 28 november exclusief te zien in het LED-Box Theater Aalsmeer, Van Cleefkade 15.

Voor meer informatie en kaartverkoop: http://www.onedemusical.nl

[ Gewijzigd: 24 November 2021 09:13 AM by Jeroen ]
‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6
‹‹ Urinetown 2017/2018      Goodbye Norma Jeane ››