126 of 127 | ‹ First  < 124 125 126 127 > 
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 1876 ] 12 March 2022 12:33 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

&Juliet; en Six waren mijn favorieten van afgelopen tripje. Cinderella en Pretty Woman kan je best overslaan..

  [ # 1877 ] 12 March 2022 09:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

&Julliet; is zeker een leuke show. Cinderella is geen hoogvlieger maar kent wel aardige momenten. Met name Victoria Hamilton-Barritt als de stiefmoeder was mijn persoonlijke favoriet.
(En ach, de draaischijf waar we zaten was een leuke gimmick.)

  [ # 1878 ] 13 March 2022 03:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Cinderella was best leuk! Vooral als je er niet te veel van verwacht.
Six natuurlijk ook leuk!

Cabaret is t/m deze week nog met Eddie, daarna blijft de set up wel hetzelfde maar met een nieuwe cast.

  [ # 1879 ] 21 March 2022 05:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Donderdag t/m zondag is het dan eindelijk zo ver….. Na meerdere keren uitstellen…. Eerste tripje naar Londen :)

Wat er voor nu op de planning staat:
Vrijdagavond - Back to the future (dayseats bemachtigen)
Zaterdagmiddag - Mary Poppins (Ook dayseats bemachtigen)
Zaterdagavond - The Lion King, dayseats zijn al geregeld :) Zitten op rij 1, in het midden.

Voor mij had TLK niet zo nodig gehoeven, maar mijn gezelschap wil erg graag, dus maar toegegeven….

Nog andere tips? Back to the future had ik ook hier opgevangen…

  [ # 1880 ] 22 March 2022 06:34 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

lisatjuh1995 - 21 March 2022 05:59 PM

Nog andere tips?

Afgaand op dit rijtje, toch lichtvoetige titels met ‘populaire’ muziek lijkt me &Juliet; de meest logische aanvulling. (zoals ik eerder meldde, niet gaan als je zeker weten de understudy voor Juliet hebt). Matilda is geweldig, Heathers lijkt er ook wel wat bij te passen en Six natuuurlijk ook. Moulin Rouge heb ik zelf niet gezien (en trekt me ook niet echt).
Meeste grote shows zijn leuke uitjes, zonder dat ze echt indruk hebben achtergelaten (denk aan Cinderella, Frozen, Pretty Woman),
Come from away is en blijft mijn persoonlijke favoriet overigens

  [ # 1881 ] 22 March 2022 02:40 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Grace Mouat speelt alleen de vrijdagmatinees (tot 15 april) van &Juliet;. En ik zag haar recent en vond haar erg goed.
als je vrijdagmiddag nog tijd hebt, het is een van de weinig voorstellingen die op vrijdagmiddag speelt en zeker een grote aanrader!

  [ # 1882 ] 22 March 2022 08:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Thanks voor de tips! Leuk dat jullie zo te spreken zijn over &Juliet;, afgaande op de trailer spreekt het mij totaal niet aan, hahah.
Ben zelf het meest inderdaad benieuwd naar Come From Away en Back to the Future. Ik ga jullie tips op mijn lijstje ga zetten en dan per dag kijk op de TodayTix app.

@Jeroen, thanks voor de toneeltips! De overige voorstellingen van NT die periode spreken mij niet aan.

  [ # 1883 ] 23 March 2022 07:30 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Judaz - 22 March 2022 08:30 PM

De overige voorstellingen van NT die periode spreken mij niet aan.

Inderdaad start net na de meivakantie, maar bij de trailer van The Father and the Assassin lopen de rillingen over mijn lijf.

  [ # 1884 ] 29 March 2022 02:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Helaas is het niet gelukt om kaarten te regelen voor mary poppins, of nja, anders was het alsnog ergens op een balkon ver weg en dat vonden we dan wel zonde.

Back to the future is wel gelukt…... Wat een enorm leuke show zeg! Ik vond de nummers echt heel catchy…. De special effects met de DeLorean waren ook enorm tof!
Vond het wel echt een aanrader. Heel blij dat ik geweest ben!

  [ # 1885 ] 26 April 2022 11:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Judaz - 22 March 2022 08:30 PM

Thanks voor de tips! Leuk dat jullie zo te spreken zijn over &Juliet;, afgaande op de trailer spreekt het mij totaal niet aan, hahah.
Ben zelf het meest inderdaad benieuwd naar Come From Away en Back to the Future. Ik ga jullie tips op mijn lijstje ga zetten en dan per dag kijk op de TodayTix app.

@Jeroen, thanks voor de toneeltips! De overige voorstellingen van NT die periode spreken mij niet aan.

Aanstaande zaterdag komen we aan en we hebben besloten om naast de al gekochte tickets te richten op Rush, last minute en desnoods volle pond. Heb ons ook ingeschreven voor de loterij van Hamilton voor 3 voorstellingen. De planning voor nu is als volgt:
Zaterdag: Richten op Come From Away
Zondag middag: Afhankelijk van wat we willen doen in de stad. Ligt nog open.
Zondag avond: tickets voor The Play That Goes Wrong via TodayTix (was een actie)
Maandag: tickets voor Dear Evan Hansen via TodayTix(ook een actie)
Dinsdag: andere activiteit
Woensdag matinee: staat nog open en ligt eraan of we zaterdag naar Come From Away gaan
Woensdag avond: Matilda via eigen site (was het goedkoopste)
Donderdag matinee en avond: staat nog open maar richten ons op Life of Pi en Back to the Future.
Vrijdag avond: staat nog open, als alles van ons lijstje is afgevinkt wordt dit een toneelvoorstelling(ITA staat dan in Barbican), &Juliet; of Six

Van tevoren denk je zeeën van ruimte te hebben als je een week gaat maar dat valt toch bij het plannen vies tegen, haha.

 

  [ # 1886 ] 29 April 2022 08:52 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Come from away was voor ons in december erg makkelijk om kaarten voor te krijgen. Zaal was zeker niet vol. Grootste verrassing voor ons was &Julliet;. Zeker proberen!

  [ # 1887 ] 30 April 2022 08:48 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Post niet meer relevant, inhoud verwijderd. :)

[ Gewijzigd: 07 May 2022 03:35 PM by Judaz ]
  [ # 1888 ] 07 May 2022 03:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Wij zijn afgelopen week naar Londen geweest, in totaal 7 voorstellingen gezien waar we allemaal op 1 na erg van hebben genoten!

De eerste voorstelling, Come From Away(rush)was op zaterdag: wij hadden een hoop verwachtingen, nav tv optredens en reacties van anderen. Maar wát een tegenvaller! Het tempo is zó hoog en constant dat het haast niet bij te benen is. De scènes zijn steeds drie zinnen eeeeeeeen door! De tandjes wat irritant! En ondanks het tempo bleef het maar duren, de 100 minuten blijken meer dan 120 te zijn (nee geen showstop). De prestaties waren wisselend, waarbij de 3 donkere acteurs er met kop en schouders bovenuit staken. Ik verwachtte ontroerd te raken maar die gevoelige snaar bleef uit.

Zondag stond The Play That Goes Wrong(TodayTix actie) op het programma. We hadden ‘m al in Nederland gezien maar deze originele productie had een hele sterke company. Ik heb mij kapot gelachen. Er ging ook daadwerkelijk iets mis, zonder te spoilen gebeurde een groot effect te vroeg waardoor een acteur werd vervangen. Was een showstop maar goed opgevangen door het improtalent van ‘Trevor’.

Maandag naar Dear Evan Hansen (TodayTix actie) geweest, was op initiatief van mijn vriendin. Ik kende alleen een paar liedjes en had wat mediaperformances gezien, verder geen idee wat te verwachten. Maar hemeltjelief wat een fantastische show!! Waar het bij CFA helemaal mis ging , ging het in de storytelling en regie helemaal goed. Performances van de acteurs waren top notch en toneelbeeld was innovatief en dienend. Al met al, ik zat aan einde van akte 1 te janken als een malle!

Voorstelling nr. 4 was Matilda(volle pond via eigen site), het product an sich blijft altijd sterk maar de uitvoering van enkele karakters was echt beneden maats. Matilda zelf leek wel een robot, 0 emotie. Geluid was overig opvallend slecht, jammer.

Donderdag’s zagen wij 2 shows: Hamilton & Back to the Future. Voor Hamilton hadden wij vóór onze vakantie al de hoop op gegeven omdat de tickets veel te duur waren. Echter nadat de loterij op niets was uitgelopen, keek ik opnieuw naar de site. Toen bleek dat er nog een hoop plekken vrij waren en de prijzen waren gezakt. Wij hadden echt perfecte plekken, rij L aan het middenpad en om een beeld te schetsen heb ik hiervoor £75/€90 p.p. betaald. De show was vanuit deze plek uitstekend te zien en zagen wij zelfs dingen die ons niet bij de proshot op Disney+ opvielen. Uitvoerend vond ik het overall echt ijzersterk en retestrak, ik had ook bijna continu kippenvel over mijn hele lijf.  Er was echter 1 zwakke plek: Trevor Dion Nicholas als George Washington. De beste man heeft de uitstraling van de olijke oom en zingt alsof ie doof is, niet om aan te horen/zien… Karl Queensborough zette een hele mooie en krachtige Alexander Hamilton neer.

En dan de verrassing van de week: Back to the Future! Hier via de eigen site kaarten voor rij E aan de zijkant gekocht, worden verkocht als restricted views maar je mist niets. Je kijkt wel de coulissen in maar die worden afgedekt. Ontzettend goeie acteurs en ensemble, geen enkele valse noot gehoord en fantastisch spektakel. De liedjes zijn inderdaad niet van hoog niveau maar wel dienend aan het verhaal. De vibe tussen Roger en Ollie zorgde voor een hoop komische momenten. Wij vonden het een hele leuke, vermakelijke musical!

We sloten de week af met Life of Pi (60% korting bij TKTS), we hadden nog wat “leftovers” op het lijstje en lieten ons ietwat leiden door de Olivier Awards. ;) Wij hadden kaartjes via TKTS op rij G aan de zijkant, heel goed zicht op toneel. Poppenspel was van uitzonderlijk niveau, prachtig om te zien! Acteerwerk was wisselend, de acteur die mr. Akamoto speelde was echt slecht. De acteur die Pi speelde was daarentegen echt heel erg goed, hij wás Pi. Ook als theaterervaring was het top door het projectiewerk en belichting, binnen 2 seconden was er een totaal ander decor.

Kortom, wij hebben een fantastische week in Londen gehad en zijn onder de indruk van het hoge niveau! Ik kan niet wachten om terug te gaan.

[ Gewijzigd: 08 May 2022 05:35 PM by Judaz ]
  [ # 1889 ] 01 May 2023 04:02 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

In het najaar ga ik misschien met een vriendin naar Londen. Zij wil heel graag Wicked zien. The Lion heeft ze nog nooit gezien en zou ze ook wel graag zien. Ik denk dat ik het dan wel leuk vind om Wicked nog een keer te zien.. En ik zou wel graag Dear Evan Hansen gaan. Is dat een toegankelijke voorstelling?

  [ # 1890 ] 01 May 2023 05:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dear Evan Hansen had in oktober al de laatste voorstelling.

‹ First  < 124 125 126 127 > 
126 of 127