Anything Goes met Sutton Foster
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Vanaf mei 2021 in het Barbican een revival van Anything Goes met Megan Mullally, waar ik zelf heel erg fan van ben. Ook Robert Linsday maakt deel uit van de cast. Kathleen Marshall doet de regie en choreografie. Of het allemaal door kan gaan moet natuurlijk nog blijken, maar het is de bedoeling dat de productie speelt van 8 mei tot en met 22 augustus. De kaartverkoop is al begonnen.

[ Gewijzigd: 14 May 2021 11:29 AM by martijn-j ]
  [ # 1 ] 21 November 2020 08:29 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik heb de Sutton Foster versie van 2011 gezien op Broadway en deze nieuwe productie is van hetzelfde creatieve team.

Het verbaasd me vooral dat Megan zo veel ouder is dan Sutton destijds. Geen twijfel dat ze de rol goed kan spelen.
Maar net zo dansen? Het is duidelijk een andere keuze.

  [ # 2 ] 14 May 2021 11:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Inmiddels is deze productie verschoven naar juli. Megan Mullally wordt vervangen door Sutton Foster, die met deze rol haar debuut in Londen maakt.

  [ # 3 ] 14 May 2021 03:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Schijnt dat Megan een voetblessure heeft waardoor ze niet meer mee kan doen.
Sutton speelt maar tot 1 oktober, dus de laatste twee weken is er een andere Reno (de voorstelling gaat ook op tournee, dus waarschijnlijk zal die actrice eerder beginnen)

Gevoelsmatig moeten de repetities al gestart zijn, dus is er gekozen voor iemand die snel in kon vallen. Dus dan is Sutton een goede (dat is ze sowieso) keuze!

  [ # 4 ] 31 July 2021 10:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Vandaag de matinee mogen bij wonen! WOW wat een show! Ik kende een aantal nummers uit de show, maar verder nooit gezien of gelezen waar het over ging, maar ik wist dat het iets bijzonders was.

Wat een leuke show! Zo veel humor en dan het dansen ook! Wow! Decor is vrij simple maar heel effectief.

Sutton… wat een ster! Maar iedereen in de cast was geweldig! Echt als je de kans krijgt, ga het zien!!!

  [ # 5 ] 01 August 2021 10:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik zou deze voorstelling heel graag zien ... Wie weet als de regels nog meer versoepeld worden, ik las dat Sutton Foster nog tot 10 oktober speelt.

Helaas vind ik het nog te riskant om naar Londen te reizen. Ik las dat je naast een vaccinatiebewijs en een test voor vertrek ook moet testen op de tweede dag na aankomst. Mocht je dan onverhoopt positief testen is een 10-daags quarantaine verplicht. Niet echt een aanlokkelijk idee, en niet alleen om de bijkomende verblijfskosten.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 6 ] 29 September 2021 12:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

WAT. EEN. SHOW. Ik kende wat nummers redelijk en heb de tony performance van 10 jaar geleden zo’n 4000 keer gezien, maar verder was mijn kennis beperkt. Wat een heerlijke verassing deze show.

Vanaf het begin met een ouderwets lange ouverture zit je er direct in, en door de SUBLIEME cast waande ik me echt op een cruiseship. Echt werkelijk iedereen was zo fantastisch met een special shout out naar Carly Mercedes Dyer.
En uiteraard, Sutton Foster. Wauw, wauw, wauw. Zoals gezegd kan ik Anything Goes dromen maar om dit in real life te zien (fantastische plek op rij J in de stalls, love het Barbican theatre sowieso qua zichtlijnen)  was echt next level. Super blij dat ik dit heb gezien!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 7 ] 17 November 2021 05:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Deze versie gaat vanaf april volgend jaar kort touren door de UK en komt vanaf juli terug naar het Barbican voor acht weken. De cast wordt later bekendgemaakt.

De voorstelling met Sutton is ook gefilmd en verschijnt later deze maand in de bioscoop. Vooralsnog alleen in de UK, maar wie weet…

  [ # 8 ] 14 December 2021 09:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

martijn-j - 17 November 2021 05:57 PM

De voorstelling met Sutton is ook gefilmd en verschijnt later deze maand in de bioscoop. Vooralsnog alleen in de UK, maar wie weet…

Inmiddels bekend dat de voorstelling op tweede kerstdag wordt uitgezonden door BBC Two.

  [ # 9 ] 16 March 2022 07:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Op 27 en 30 maart is de registratie te zien bij (in ieder geval?) diverse Pathé-bioscopen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”