2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Pretty Woman Nederland 2023-24
  [ # 16 ] 15 May 2023 11:42 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2014-09-08

Deze musical draait nog niet eens en je kunt al 50% korting krijgen. Dat belooft niet veel goeds.

  [ # 17 ] 17 May 2023 09:40 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Ik merk dat ik erg nieuwsgierig word naar de cast en met name naar wie Vivian zal gaan spelen.
Veel actrices hebben al producties gepland staan. Zomaar wat namen die wellicht in aanmerking komen: Lois van de Ven, Sanne den Besten (zou eerder kunnen stoppen bij Grease), Esmee Dekker (wellicht ook eerder stoppen als Rizzo?) Dominique de Bont en….Romy Monteiro? Onlangs verscheen een foto van Romy met een deel van de Bodyguard-cast. Zoals wij allemaal dachten, leek het alsof Romy opnieuw Rachel zou vertolken. Inmiddels lijkt die kans kleiner te worden. Zou het niet kunnen zijn dat Romy een kijkje kwam nemen bij de repetities, omdat ze voor hetzelfde bedrijf gaat werken? Deze foto werd immers verwijderd en het lijkt me dat daar toch een reden achter moet zitten. Misschien wilde Stage dat Romy nog niet in relatie tot Stage op social media mag verschijnen? Persoonlijk hoop ik op Sanne of Dominique of een andere gevestigde naam die de positie van first cast mag vervullen.

  [ # 18 ] 17 May 2023 02:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2006-02-25

theaterstoel - 17 May 2023 09:40 AM

Ik merk dat ik erg nieuwsgierig word naar de cast en met name naar wie Vivian zal gaan spelen.
Veel actrices hebben al producties gepland staan. Zomaar wat namen die wellicht in aanmerking komen: Lois van de Ven, Sanne den Besten (zou eerder kunnen stoppen bij Grease), Esmee Dekker (wellicht ook eerder stoppen als Rizzo?) Dominique de Bont en….Romy Monteiro? Onlangs verscheen een foto van Romy met een deel van de Bodyguard-cast. Zoals wij allemaal dachten, leek het alsof Romy opnieuw Rachel zou vertolken. Inmiddels lijkt die kans kleiner te worden. Zou het niet kunnen zijn dat Romy een kijkje kwam nemen bij de repetities, omdat ze voor hetzelfde bedrijf gaat werken? Deze foto werd immers verwijderd en het lijkt me dat daar toch een reden achter moet zitten. Misschien wilde Stage dat Romy nog niet in relatie tot Stage op social media mag verschijnen? Persoonlijk hoop ik op Sanne of Dominique of een andere gevestigde naam die de positie van first cast mag vervullen.

Eerder op het forum werd aan Desi van Doeveren gedacht. Ze stond eerst op de castlijst van Piaf maar haar naam is op de site van Theater BV niet meer terug te vinden. Daarom dat de link met Pretty Woman werd gelegd.

  [ # 19 ] 17 May 2023 06:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik dacht meteen aan Vajèn van den Bosch, maar ik weet niet of je Les Mis opgeeft voor een productie als deze.

Was er in Hamburg geen Nederlandse understudy misschien? Dat lijkt toch wel een terugkerende trend te zijn bij veel producties.

  [ # 20 ] 17 May 2023 07:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Even snel gezocht: dat was Marcella Adema. Maar zij staat nu in Hamburg in Frozen, ensemble met cover Elsa. Lijkt me ook niet iets wat je opgeeft, maar misschien wel als je dan principal wordt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 21 ] 17 May 2023 08:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Vajèn gaat volgens de geruchten Tarzan doen in Stuttgart.

  [ # 22 ] 18 May 2023 08:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

theaterstoel - 17 May 2023 09:40 AM

Ik merk dat ik erg nieuwsgierig word naar de cast en met name naar wie Vivian zal gaan spelen.
Veel actrices hebben al producties gepland staan. Zomaar wat namen die wellicht in aanmerking komen: Lois van de Ven, Sanne den Besten (zou eerder kunnen stoppen bij Grease), Esmee Dekker (wellicht ook eerder stoppen als Rizzo?) Dominique de Bont en….Romy Monteiro? Onlangs verscheen een foto van Romy met een deel van de Bodyguard-cast. Zoals wij allemaal dachten, leek het alsof Romy opnieuw Rachel zou vertolken. Inmiddels lijkt die kans kleiner te worden. Zou het niet kunnen zijn dat Romy een kijkje kwam nemen bij de repetities, omdat ze voor hetzelfde bedrijf gaat werken? Deze foto werd immers verwijderd en het lijkt me dat daar toch een reden achter moet zitten. Misschien wilde Stage dat Romy nog niet in relatie tot Stage op social media mag verschijnen? Persoonlijk hoop ik op Sanne of Dominique of een andere gevestigde naam die de positie van first cast mag vervullen.

Vivian Ward: Shanna Michelle Slaap   - Keoma Aidhen - Liss Walravens - Kim Lian
Edward Lewis: Frank van Hengel - Chris Tates - Edwin Jonker
Kit de Luca: Desi van Doeveren - Sanne Fransen - Gitty Preggers

  [ # 23 ] 19 May 2023 11:16 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Hoop geen Romy iig! Dat ze bij The Bodyguard was zou goed kunnen aangezien ze natuurlijk de rol heeft gespeeld. Ook vandaar kent ze Stage natuurlijk. Vivian moet vlgs mij wel iemand zijn met allure meerdere gezichten, een goede actrice beide kanten kan spelen het hoertje en de deftige dame. Bij verrassende casting ben ik erg benieuwd…

  [ # 24 ] 19 May 2023 03:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Piek van der Kaaden was in Duitsland understudy van beide rollen.

Ik verwacht eerder iemand als Lone voor de rol van Kit.

  [ # 25 ] 19 May 2023 04:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

En goed acteren is nou net iets waar het bij Romy aan schort haha. Ze kan best goed zingen, maar haar acteerwerk vond ik bij The Bodyguard echt ondermaats. Alsof ze het opleest van een blaadje

Anme - 19 May 2023 11:16 AM

Hoop geen Romy iig! Dat ze bij The Bodyguard was zou goed kunnen aangezien ze natuurlijk de rol heeft gespeeld. Ook vandaar kent ze Stage natuurlijk. Vivian moet vlgs mij wel iemand zijn met allure meerdere gezichten, een goede actrice beide kanten kan spelen het hoertje en de deftige dame. Bij verrassende casting ben ik erg benieuwd…

  [ # 26 ] 20 May 2023 08:40 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Is dit niet een echte Tessa Sunniva van Tol rol? Ik zie haar dat wel doen, goede actrice, mooie stem, perfect looks voor Vivian…

  [ # 27 ] 21 May 2023 07:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik vond Tesse Sunniva hier ook wel een goede voor!

  [ # 28 ] 05 June 2023 02:08 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Ik gil maar eens een naam……Dana van der Geer als Vivian?

Volgens haar insta gaat ze stoppen met Rebecca omdat ze terug naar Nederland gaat voor big adventures. Zou Stage Entertainment het aandurven deze “onbekende” dame in een hoofdrol?

  [ # 29 ] 06 June 2023 10:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Heb haar even opgezocht. Zie haar ook wel als Kit…
Wanneer zou SE meer omtrent de cast bekend maken?

  [ # 30 ] 12 June 2023 02:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik zag op FB voorbij komen dat morgen de hoofdrolspeelster bekend gemaakt wordt..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6