4 of 814 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Vreugde uitspattingen??
  [ # 46 ] 08 December 2004 11:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ik heb een DVD dual layer brander besteld! BURN MOTHERF….. BURN!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 47 ] 08 December 2004 03:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Pyromaan!!! 😉  :lol:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 48 ] 08 December 2004 04:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Woegieeeeeee! M’n DVD fikker is binnen, specs:

Lite-on

DVD+R 16x, DVD+R DL 4X, DVD+RW 4X, DVD-R 12X, DVD-RW 4X DVD-rom 16X, CD-R 48X, CD-RW 24X, CD-Rom 48x

[quote author=“Ginny”]Pyromaan!!! 😉  :lol:

Wie ik? 😛

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 49 ] 08 December 2004 07:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Rop”]Woegieeeeeee! M’n DVD fikker is binnen, specs:

Lite-on

DVD+R 16x, DVD+R DL 4X, DVD+RW 4X, DVD-R 12X, DVD-RW 4X DVD-rom 16X, CD-R 48X, CD-RW 24X, CD-Rom 48x

dostoprimitjatjelnosti… huh? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

ik heb geverfd…

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 50 ] 08 December 2004 09:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Rop”]Ik heb een DVD dual layer brander besteld!

Interessant, maar wel duur om dual layer DVD’s te branden… Of zijn de prijzen van €15,- per lege dual-dvd alweer achterhaald?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 51 ] 08 December 2004 10:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Ronny”][quote author=“Rop”]Ik heb een DVD dual layer brander besteld!

Interessant, maar wel duur om dual layer DVD’s te branden… Of zijn de prijzen van ?15,- per lege dual-dvd alweer achterhaald?

Ze zijn inderdaad nog vrij prijzig, maar ze zijn al flink in prijs gezakt… De goedkoopste zijn ongeveer 5 a 6 euro, en de duurste 8 a 9 euro.
Dus dat scheelt alweer, nog even en ze zijn even goedkoop als gewonen cd’s/dvd’s

[quote author=“marly”][quote author=“Rop”]Woegieeeeeee! M’n DVD fikker is binnen, specs:

Lite-on

DVD+R 16x, DVD+R DL 4X, DVD+RW 4X, DVD-R 12X, DVD-RW 4X DVD-rom 16X, CD-R 48X, CD-RW 24X, CD-Rom 48x

dostoprimitjatjelnosti… huh? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Daar gaat je status van “Computerexpert” 😉:P

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 52 ] 10 December 2004 12:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

Ja ik ook reden tot feest. ik doe mee aan write now! schrijfwedstrijd 2005, en mn inzending doet mee, en ik krijg uitnodiging voor de prijsuitreiking!!  :D :D

duurt nog wel tijdje, maar ik doe in ieder geval mee, dat vind ik al heel wat :D

  [ # 53 ] 10 December 2004 12:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Iris”]Ja ik ook reden tot feest. ik doe mee aan write now! schrijfwedstrijd 2005, en mn inzending doet mee, en ik krijg uitnodiging voor de prijsuitreiking!!  :D :D

duurt nog wel tijdje, maar ik doe in ieder geval mee, dat vind ik al heel wat :D

cool!!! Wat heb je geschreven??? kan iedereen mee doen??

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 54 ] 10 December 2004 12:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Iris”]Ja ik ook reden tot feest. ik doe mee aan write now! schrijfwedstrijd 2005, en mn inzending doet mee, en ik krijg uitnodiging voor de prijsuitreiking!!  :D :D

duurt nog wel tijdje, maar ik doe in ieder geval mee, dat vind ik al heel wat :D

Wauw super! Ik heb vroeger veel verhalen geschreven. Tegenwoordig gun ik mezelf de tijd niet meer. Heel veel succes alvast.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 55 ] 10 December 2004 01:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

[quote author=“marly”][quote author=“Iris”]Ja ik ook reden tot feest. ik doe mee aan write now! schrijfwedstrijd 2005, en mn inzending doet mee, en ik krijg uitnodiging voor de prijsuitreiking!!  :D :D

duurt nog wel tijdje, maar ik doe in ieder geval mee, dat vind ik al heel wat :D

cool!!! Wat heb je geschreven??? kan iedereen mee doen??

de opdracht stond in de spits :lol: je mag een gedicht/lied/column/verhaal/toneelstuk van max 2000 woorden opsturen en mag overal over gaan! je kan ‘t opsturen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address)  en hieronder staat mn stukje:

Verschil.

Het begon al te schemeren. Gelijkmatig kleurde de hemel lichtrood. Zou het een voorteken zijn? De hemel gaf geen antwoord. Wie zwijgt stemt toe. Het licht, dat eerder die dag op het gelaat van het hummeltje viel, was aan het verdwijnen.
De glimlach van het jongetje verdween net zo snel als dat het daglicht vervaagde. Hij was naamloos. Naamloos voor de Anderen. Onbevreesd en alleen was het joch. Hij wérd ook gevreesd. Door de Anderen.Hij is ziek. Ongeneeslijk. Lang zal hij niet leven. Zijn eerdere glimlach maakte plaats voor een verdrietige ernst. Zo ziek als hij is, zo besmettelijk zou hij eventueel ook kunnen zijn. Op hulp van de Anderen zal hij niet kunnen rekenen. Hij is
‘gevaarlijk’. Wat men vergeet is dat de kleuter ook een kind is. Zo wordt hij niet behandeld.
Echter, moederziel alleen is hij niet. Er is iemand die er voor hem is. Een vriendinnetje. Een luisterend oor dat het knulletje niet veroordeelt op zijn ziekte, maar hem behandelt naar zijn doen en laten. Deze avond bezocht hij zijn steun. In de stadstuin wachtte ze op hem, altijd. Ook zij is naamloos, van grootse schoonheid. Ze is een witte roos.
De witte dame en het niemandskind vertonen veel gelijkenis. Beiden vinden ze hun oorsprong in een zaadje dat is gegroeid door de liefde van een mens. Innerlijke schoonheid siert hen beiden. Beiden worden ze gevaarlijk genoemd. De roos in witte onschuld vanwege haar doorns. Het mannetje vanwege zijn ziekte. Beiden zijn ze ermee geboren en kunnen ze er niks aan doen. Er is echter één verschil tussen hen. De witte schoonheid wordt, ook al heeft
ze doorns, wél verzorgd door mensen. Gevaarlijk of niet. De bloem zal op die manier nog lang voortleven, haar vriend niet.
De Anderen zouden het kindje ook moeten verzorgen, ook al is het ongeneeslijk ziek. De Anderen zijn alle mensen in de wereld die met lede ogen toezien hoe kinderen slecht behandeld worden zonder actie te ondernemen.
Een kleine jongen en een roos in de bloei van haar leven, ze hebben veel overeenkomsten en één verschil. Een verschil dat er niet zou moeten zijn..
De lucht was nu donker. Zo ook de toekomst van het kind. Het lichtrode voorteken van eerder die avond werd waarheid. Laat dit aids-patiëntje niet voor niets gestorven zijn. Laat dit een startsein zijn om alle kinderen gelijk te behandelen.
Lieve Jongen: het spijt me!

  [ # 56 ] 10 December 2004 01:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

:shock:  :shock: Wauw, mooi verhaal!!

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 57 ] 10 December 2004 02:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Het is inderdaad een erg mooi verhaal! Ik zal voor je duimen!  8)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 58 ] 10 December 2004 02:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

:oops: dankjewel :oops:

  [ # 59 ] 10 December 2004 03:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Wow!! Ook ik vind het echt een supermooi verhaal!! shock

  [ # 60 ] 10 December 2004 03:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

echt keeei mooi :shock: ik doe het je niet na

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 814