66 of 264 | ‹ First  < 64 65 66 67 68 >  Last ›
Mary Poppins
  [ # 976 ] 27 March 2010 10:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Is het een progammaboekje met gelijk foto’s of appard

  [ # 977 ] 27 March 2010 10:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Onder het toeziend oog van Joop van den Ende en Cameron Mackintosh en ingeleid door Erwin van Lambaart vond vanavond de eerste try-out plaats. Erwin waarschuwde dat als er iets mis zou gaan, de voorstelling even stilgelegd zou worden, maar dat is niet gebeurd.

Let op: dit verslag kan spoilers bevatten.

De eerste akte is lang en wist me te boeien, maar bezorgde me geen kippenvel of wist mij ook niet op andere manieren te raken. William is leuk, Maike is goed, Noortje glimlacht leuk en - last but not least - de twee kinderen Iris en Cas overtuigen. Enkele scenes/nummers zijn wel sterk.

De tweede akte is voor mij een ander verhaal. Stukje bij beetje word ik in het verhaal getrokken, Maikes solo vrij aan het begin weet me te raken. Hoogtepunt het tapnummer Stap Vooruit (Step in Time). Nogmaals een glansrol voor Iris en Cas.

Het is niet het verhaal dat deze musical voor mij zo leuk maakt, maar de manier waarop het is neergezet. Best ook wel veel humor. Op een uitzondering na vinden alle special effects op het podium plaats.

Al met al een voorstelling gezien die best soepel verliep, alsof die al tientallen keren was gespeeld en die ik vaker ga zien. Ik zat helemaal links, loge 0, waardoor de geluidskwaliteit matig was in die zin dat ik het orkest veel duidelijker hoorde dan de zang.

Aan het eind weer een kleine megamix en heeeel veeeel terecht applaus.

  [ # 978 ] 27 March 2010 10:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

sanjay - 27 March 2010 10:46 PM

Is het een progammaboekje met gelijk foto’s of appard

Op de premiere is een souvenirboekje klaar met foto’s, die ook vanavond werden gemaakt door Deen van Meer. Programmaboek bevat voornamelijk info, is A5-formaat.

  [ # 979 ] 27 March 2010 10:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

rob2 - 14 March 2010 09:49 PM

Ik hoop dat je van de eerste rij ook het hele podium kan zien anders mis ik de helft. Maar het stukje was indrukwekkend, ik ben ook nieuwschierig naar de Nedelandse versie maar over 2 weken hebben we de eerste recencies.

Het podium is hoog. Vanaf de eerste rijen zie je de voeten niet.

  [ # 980 ] 27 March 2010 11:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Je vond Noortje dus tegenvallen?

  [ # 981 ] 27 March 2010 11:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Kan ik uit je berichtje stellen dat je niet super enthousiast ben, maar dat het wel een degelijke voorstelling was?

  [ # 982 ] 27 March 2010 11:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 27 March 2010 11:00 PM

Je vond Noortje dus tegenvallen?

Nee nee, dat zeker niet, ze haalt alle hoge noten gemakkelijk, maar als ik heel eerlijk ben, vond ik van de volwassenen Maike Boerdam overall het best. Maar dat kan gewoon ook de ervaring zijn van Maike, die Noortje natuurlijk mist bij een eerste try-out.

  [ # 983 ] 27 March 2010 11:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ja ik ben ook erg benieuwd naar maike boerdam, heb der al paar keer gezien en vindt haar geweldig. Ik vindt der een vakvrouw.

Ik hoop ook dat zij een musical awards krijg!

En ik ben ook benieuwd naar noortje!

Heeft maike boerdam ook weer een uithaal??

Hoeveel liedjes zingt maike? Bedoel hoeveel solo’s en liedjes waar ze mee zingt.
De rol van hugo en maike zijn dat hoofdrollen of bij rollen??

  [ # 984 ] 27 March 2010 11:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

mau1992 - 27 March 2010 11:05 PM

Kan ik uit je berichtje stellen dat je niet super enthousiast ben, maar dat het wel een degelijke voorstelling was?

Over de tweede akte ben ik wel super enthousiast en als geheel is het inderdaad een degelijke voorstelling die, omdat het een eerste try-out is, alleen nog maar kan groeien. En het is vooral knap wat het gehele team vanavond heeft neergezet, na 7 wk repeteren.

  [ # 985 ] 27 March 2010 11:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

Hanstmf - 27 March 2010 10:55 PM

Onder het toeziend oog van Joop van den Ende en Cameron Mackintosh en ingeleid door Erwin van Lambaart vond vanavond de eerste try-out plaats. Erwin waarschuwde dat als er iets mis zou gaan, de voorstelling even stilgelegd zou worden, maar dat is niet gebeurd.

Let op: dit verslag kan spoilers bevatten.

De eerste akte is lang en wist me te boeien, maar bezorgde me geen kippenvel of wist mij ook niet op andere manieren te raken. William is leuk, Maike is goed, Noortje glimlacht leuk en - last but not least - de twee kinderen Iris en Cas overtuigen. Enkele scenes/nummers zijn wel sterk.

De tweede akte is voor mij een ander verhaal. Stukje bij beetje word ik in het verhaal getrokken, Maikes solo vrij aan het begin weet me te raken. Hoogtepunt het tapnummer Stap Vooruit (Step in Time). Nogmaals een glansrol voor Iris en Cas.

Het is niet het verhaal dat deze musical voor mij zo leuk maakt, maar de manier waarop het is neergezet. Best ook wel veel humor. Op een uitzondering na vinden alle special effects op het podium plaats.

Al met al een voorstelling gezien die best soepel verliep, alsof die al tientallen keren was gespeeld en die ik vaker ga zien. Ik zat helemaal links, loge 0, waardoor de geluidskwaliteit matig was in die zin dat ik het orkest veel duidelijker hoorde dan de zang.

Aan het eind weer een kleine megamix en heeeel veeeel terecht applaus.

Ben het helemaal met hans eens. Ook ik zat gisteren in de zaal (loge 4, wel goed geluid, hans) en vond het een hele mooie voorstelling.
Noortje was “Tamelijk voortreffelijk”, William is zeer leuk en de kinderen (Iris en cas) waren “Supercalifragilisticexpialidasties”.

  [ # 986 ] 27 March 2010 11:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

Hanstmf - 27 March 2010 12:58 PM
sanjay - 27 March 2010 12:36 PM

Ik ga volgende week zaterdag ben erg benieuwd!
Ze verkopen vast nog geen dingen??

Ik denk dat ze iig vanaf morgen de paraplu’s op voorraad moeten hebben want de eerste dag die te boeken was met de vroegboekactie - krijg paraplu cadeau - is morgen en je moet die paraplu in het theater bij de informatiebalie ophalen.


Ze verkopen al best veel

T-shirts (kinder, en grote)
mokken
paraplu’s (kinder en grote)
snowbol
pennen
sleutehangers
Programma boekje (zonder foto’s)
Lees boek
Singel (Noorje)

 

Na 11 april:
Foto boek

In mei:
CD

  [ # 987 ] 27 March 2010 11:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

richard.2000 - 27 March 2010 11:50 PM
Hanstmf - 27 March 2010 12:58 PM
sanjay - 27 March 2010 12:36 PM

Ik ga volgende week zaterdag ben erg benieuwd!
Ze verkopen vast nog geen dingen??

Ik denk dat ze iig vanaf morgen de paraplu’s op voorraad moeten hebben want de eerste dag die te boeken was met de vroegboekactie - krijg paraplu cadeau - is morgen en je moet die paraplu in het theater bij de informatiebalie ophalen.


Ze verkopen al best veel

T-shirts (kinder, en grote)
mokken
paraplu’s (kinder en grote)
snowbol
pennen
sleutehangers
Programma boekje (zonder foto’s)
Lees boek
Singel (Noorje)

 

Na 11 april:
Foto boek

In mei:
CD

Opzich weinig vergeleken bij Tarzan

  [ # 988 ] 27 March 2010 11:55 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Wat een geweldige show! Het heeft me vanaf de eerste minuut geboeid.
Bij mij wel kippenvel, ook tijdens de eerste akte.
Cast is geweldig!!! Allemaal waanzinnig goed gecast!
Cas en Iris waren super!
En noortje heeft zeer terecht deze rol gekregen!

Publiek was heel erg enthousiast. Leek wel de première.
Cast heeft dat meegekregen, voelde hoe goed het publiek reageerde. Zelf vonden ze ook dat de show heel goed was gegaan.

Op naar de volgende keren!!!

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 989 ] 28 March 2010 12:01 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2008-06-05

Lin1975 - 27 March 2010 11:55 PM

Wat een geweldige show! Het heeft me vanaf de eerste minuut geboeid.
Bij mij wel kippenvel, ook tijdens de eerste akte.
Cast is geweldig!!! Allemaal waanzinnig goed gecast!
Cas en Iris waren super!
En noortje heeft zeer terecht deze rol gekregen!

Publiek was heel erg enthousiast. Leek wel de première.
Cast heeft dat meegekregen, voelde hoe goed het publiek reageerde. Zelf vonden ze ook dat de show heel goed was gegaan.

Op naar de volgende keren!!!

Ben het hier helemaal mee eens! Ik vond het een waanzinnige show, kon geen dingen ontdekken die fout waren gegaan.
Noortje was aan het begin van de show wat zenuwachtig, wat te horen was in der stem….maar da’s natuurlijk ook logisch! Overigens was dat langzamerhand de show vorderde niet meer te merken!
Leuke effects en de tap-scene is echt super! Ik heb een heerlijke avond gehad!

  [ # 990 ] 28 March 2010 12:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  276
Geregistreerd  2009-03-01

Lin1975 - 27 March 2010 11:55 PM

Wat een geweldige show! Het heeft me vanaf de eerste minuut geboeid.
Bij mij wel kippenvel, ook tijdens de eerste akte.
Cast is geweldig!!! Allemaal waanzinnig goed gecast!
Cas en Iris waren super!
En noortje heeft zeer terecht deze rol gekregen!

Publiek was heel erg enthousiast. Leek wel de première.
Cast heeft dat meegekregen, voelde hoe goed het publiek reageerde. Zelf vonden ze ook dat de show heel goed was gegaan.

Op naar de volgende keren!!!

Ik ben ontzettend benieud! Leuk om de eerste, enthousiaste reacties te lezen!

‹ First  < 64 65 66 67 68 >  Last ›
66 of 264