1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
Foto en verhalen topic Efteling zomermeeting 26-07-2008
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Gisterochtend omstreeks half 11 met z’n vieren (Niels, Monique, Linda en ik) vertrokken vanuit Nieuwerkerk naar de Efteling. Onderweg in de bus van Linda was het meteen al erg gezellig (vooral Monique en Niels voerden het hoogste woord)!
Veel te vroeg kwamen we er aan (half 12) en wat een geluk, de bus werd door de parkmedewerker naar de parkeerplaatsen vlakbij de ingang gedirigeerd 😄  Dat scheelt weer een stukkie lopen 😉

In de buurt van de gebakkraam hadden we met de rest afgesproken, we dachten de eersten te zijn maar Rop was er al onverwacht vroeg.
Circa een kwartier later kwam Jeroen aan. Op de rest hebben we denk ik alsnog een half uur moeten wachten :tong:
Enfin, Tim deelde de fantastische kaarten met personeelskorting uit en we konden naar binnen.

Allereerst Tika is jarig gezien, voor mij en Linda hoefde dat niet zonodig maar Marloes wilde zo graag 😉
Ze gingen op de voorste rij (behalve Rop natuurlijk want die is cool) helemaal uit hun dak van de show :omg:
Linda en ik waren uit voorzorg al wat verder naar achteren gaan zitten…

Het was vroeg in de middag nog prima weer, alleen stom dat we precies tijdens het betere weer in de binnenattracties waren gegaan en toen we in de Vliegende Hollander wilden ging het net onweren, waardoor een hoop attracties werden stilgelegd… Maar dat hebben we later wel weer ingehaald. Uiteindelijk is het mij wat het weer betreft nog reuze meegevallen, die paar druppels…

‘s Avonds zijn we nog naar de sprookjesshow op het veld gaan kijken, was wel grappig, al heb ik meer gelachen om Niels en Monique die lekker aan het meedansen waren 📣
Marloes wilde na die show nog persé met Vincent op de foto (missie geslaagd) dus we hebben “backstage” nog een poosje zitten wachten (dat zitten was wel heerlijk na een hele middag door het park slenteren).

In het donker eindelijk nog in de Piranha geweest, natuurlijk werd Monique het natst 📣

Als afsluiter zijn we nog met een groep van 5 Carnaval Festival ingegaan (toch een soort van traditie hè) en toen was het al bijna sluitingstijd… Nog een groepsfoto laten maken en op naar de uitgang. Alleen liepen Linda en ik blijkbaar te snel (de rest wilde via het sprookjesbos naar de uitgang, ze hebben nog geroepen, maar Linda en ik waren bezig met het meeluisteren naar al die bijzonder interessante gesprekken (not) van medeparkbezoekers, haha). Dus moesten we bij de kassa op de rest wachten.

Rond half 2 terug in Nieuwerkerk, na een uurtje stilzitten in de auto was het lastig uitstappen dankzij het vele slenteren in het park :vaag:
Ik heb nog steeds vermoeide benen en Niels had vanmorgen nog steeds zere voeten…

In ieder geval een hele leuke dag gehad en wat mij betreft volgend jaar weer! 📣
Ik zal straks wat van mijn foto’s plaatsen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 1 ] 27 July 2008 12:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Leuk verslag Esmeralda!!

Ben erg benieuwd naar de foto’s!
Beetje jammer van het onweren.. overdag was het hier (in het Noorden) erg warm (‘s avonds was het alleen maar onweer!), dus had wel verwacht dat het bij jullie ook wel droog zou blijven. Zonde, maar goed, wel gezellig gehad lees ik!!

  [ # 2 ] 27 July 2008 12:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Erg leuk om te lezen, ik wil volgend jaar toch echt eens mee (nog nooit meegeweest, is toch té erg :tong:).
Ben benieuwd naar de foto’s en de andere verslagen 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 27 July 2008 01:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ho even, ik was niet cool. Ik had het juist ernorm warm en benauwd! 😛 En met Marloes naast me kreeg ik het alleen maar warmer natuurlijk. Van de week had ik tegen Luuk gezegd dat ik Marloes zou versieren, wat erg goed is gelukt. Ze zag er heel kleurrijk uit en leek het toch een beetje of ze jarig was. Ook wou ik haar ten huwelijk vragen, maar dat mag blijkbaar alleen met een dooie goudvis… Ik heb hard gezocht naar een goudvis in de Pandadroom winkel, maar het is uiteindelijk toch een zeepaardje geworden. Groot minpunt van het park personeel is toch wel dat ze aan de kassa een briefje hangen met de vraag of ze het gekochte product gratis naar de ingang brengen voor u, dan hoeft u niet heel de dag te sjouwen. Maar een zeepaardje was blijkbaar niet goed genoeg en dus moesten we hem zelf meenemen.

Enfin, dan maar naar de bob. Het was een uurtje wachten volgens het bord, maar het ging sneller dan dat het bord aangaf, ik denk dat we een dik half uur gewacht hebben ongeveer. Zo ongeduldig als dat Marloes is zaten we als eerste in het bakje haha. Een wonderschone onride foto uiteraard, maar ja wat wil je met 2 van die knappe mensen.

Vervolgens Fata Morgana, deze was zoals altijd weer zeer eng. Ben toch steeds weer bang dat de reus zijn luier op springen staat.

Vanaf toen waren er eventjes 2 groepjes, een groep ging voor de sprookjes show en wij waren van plan in de Vliegende Hollander te gaan. Helaas was het door onweer wat boven het park hing onverantwoord om de attracties open te laten, dus echt alle attracties waren dicht. Zelfs de oude autootjes waren gesloten! Dus dan maar de rest zoeken in het sprookjesbos, ook hun waren teleurgesteld door het onweer want de sprookjesshow ging ook al niet door. Om dan toch maar wat mee te krijgen van sprookjes, nog de lelies en andere sprookjes bekeken.

Vanaf toen was het opeens een waas voor mij, en ik had niet eens bier op. Ik kan me niet meer herinneren wat we toen gedaan hebben, wat ik nog wel weet is dat Marloes en ik 13 Loekies hebben geteld in de Carnaval Festival Het schaap wat Marloes van Tim heeft gehad, heet ook Loekie dus dat maakt 14, en dan nog eentje in de hoed op het gebouw maakt 15. En die in bij de draaischijf, en in de wachtrij maakt 17 Loekies! Gelukkig hebben we niet zo lang in de Carnaval Festival gezeten, en heb ik dat deuntje niet in mijn kop…

Verder nog gezellig met Marloes in de zweefmolen geweest, en natuurlijk de Droomvlucht!
En later nog de Villa Volta en de… pff blijf bezig. Ik had nog een bij gewonnen met een grijp automaat! Kortom, het was een vermoeiende en lange dag maar wel een hele leuke dag!

Tot volgend jaar!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 4 ] 27 July 2008 01:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Wat leuk om de verhalen te lezen
volgend jaar ben ik er zeker bij

Ik ben dus gister naar ciske geweest en heb tijdens het rijden de ongelovelijke plensbuien gehad (wat dus echt creepy is) heb zelfs even het gevoel gehad dat de auto ging aquaplanen

Maar ben in eiondhoven gekomen
maar het weer was wel heeel erg snel omgeslagen volgens mij

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 5 ] 27 July 2008 01:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

ik was gister dan ook in de fteling wij gingen met een speciale georganiseerde reis
dus idd waar jullue denk ik het busje hadden staan stonden onze bussen er ook
maar vond het bloed verziekend heet

verder hebben wij het ook erg ezellig gehad

  [ # 6 ] 27 July 2008 02:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik ben ook weer thuis!
Het was gisteren een super fijne en gezellig dag..
Ik zal z.s.m. mijn foto’s erop zetten

  [ # 7 ] 27 July 2008 03:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Nieluhs - 27 July 2008 02:56 PM

Ik ben ook weer thuis!
Het was gisteren een super fijne en gezellig dag..
Ik zal z.s.m. mijn foto’s erop zetten

Als je mij je foto’s stuurt zal ik ze op mijn server zetten, dan blijven ze langer online dan met een gratis upload site 😉

Zal zo die van Esmeralda online zetten! Uno momento.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 8 ] 27 July 2008 04:45 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuke verslagen tot nu toe 📣

Ben blij dat jullie het zo gezellig hebben gehad, ik had gister toch wel de hele dag een vreemd gevoel in mijn maag. Jullie in de Efteling en ik thuis (naja op mijn werk), er klopte iets niet hahaha…

Maar dankzij een live telefonisch contact moment met Niels (en Tim) was ik er toch een beetje bij 😄

Ben benieuwd naar de foto’s die gemaakt zijn!!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 9 ] 27 July 2008 04:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik heb vanuit het zeer zonnige Antwerpen nog een beetje mee kunnen genieten!

Gaat Marloes nu ook mee naar Vegas om te trouwen?

Even iets anders Sex and the city draait dus niet meer na acht uur, dus konden we daar niet heen (we waren te laat) Toen hebben we zelf maar wat scene’s gespeeld in een foute kroeg met rode banken en een cowboy, die speciaal voor ons cocktails ging maken!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 10 ] 27 July 2008 05:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ik ga zo BBQ-en bij mijn zus, dus ik plaats nu even de foto’s van Esmeralda zonder bijschrift. Dat zal ik vanavond even doen..


Ik ben er in ieder geval klaar voor! Niels weet het nog niet 😛


Nog even wachten tot de rest van de groep er ook is, Kwebbel zeurt over de warmte 😛


En daar gaan we!!!


Groepsfoto met zonder heel de groep, maar wel de schildpad!


Vrouwen meeting!! Esmeralda, Linda en Marloes


Op naar de Pandadroom! Jeroen, Lisette, Niels, Robbert en Monique


Ik vraag me echt af wat Monique en ik zagen… Volgens mij moet het wel iets raars geweest zijn…


Vinden jullie hem ook niet lijken op Popeye? Maar goed hij was wel blij met zijn nieuwe hoedje!


Fata Morgana halve groepsfoto! Marloes, Tim, Luuk, Lisette en Niels (Monique, de volgende keer blijf ik gewoon bij jou zitten hoor 😉)


Ik hoop voor Luuk dat hij net een zoute stick aan het eten was, want zo kijk je volgens mij alleen als Ma Tokkie langs loopt 😉


Massaal aan de zoute stokjes om het zout gehalte op de warme dag een beetje op peil te houden.


Zuigen en slikken kwebbel! 😉


Luuk en Lisette durfde ook in de Vogelrok!!


Eindelijk hebben ze elkaar gevonden


De vliegende Hollander!


Jeroen, Tim, Marloes en ik in de Vliegende Hollander (laatste rij stoelen)


Nee dat is geen patat, in Brabant zeggen we gewoon friet! 😉


Vincent (of was het nou Karel) en mevrouw met een kroon!


Karel (of was het nou Vincent)


Lisette, Marloes, Karel/Vincent, Niels en Monique


Kwebbel en Vincent/Karel


Kabouter Plop en Marloes


Decor van Tita Tovenaar in de Droomvlucht!


Een UFO!!! :O


Niels in Carnaval Festival!


Ook Linda was aan het genieten van het papadapadpapapa liedje in Carnaval Festival


Hey Marloes! Ik sta op de foto!


Moet een koud werelddeel voorstellen… toch jammer dat het bloedheet was binnen.


Die beesten zijn eng?

(ik heb een paar foto’s een beetje aangepast Esmeralda, rooie ogen weggehaald, contrast veranderd etc.)

[ Gewijzigd: 27 July 2008 10:39 PM by Rop ]
   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 11 ] 27 July 2008 05:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Wat een superleuke foto’s! Ziet er gezellig uit..

Heb ik nu spijt?
Ik weet het niet..

Die CocaCola-Efteling-hoedjes komen ook elk jaar terug hé.. Heb de mijne ook nog ergens liggen.

En wat een leuke foto’s met Vincent en Karel! Top!!

  [ # 12 ] 27 July 2008 06:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Aaaaah, wat had Marloes een práchtige paarse ballon! Ben vet jaloers, haha!
Dank voor de verslagen en foto’s, top!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 13 ] 27 July 2008 07:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dank je Rop voor het plaatsen van mijn foto’s!  :kus:
Ik ben benieuwd naar de rest…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 14 ] 27 July 2008 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

leuke foto’s
volgend jaar ben ik weer van de party

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 27 July 2008 07:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Erg leuke foto’s! Grappig dat Vincent en Karel daar ook waren, staat hem goed zo’n harige coupe en baard haha

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4