6 of 26 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Artiestenuitgang?
  [ # 76 ] 23 April 2009 05:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-12-30

TarzanFan - 23 April 2009 05:09 PM

Weet iemand hoelaat de cast van Tarzan arriveert bij de artisten ingang, op? ik ga op zondag 24 maart?

Ik heb geen idee hoe laat de cast van Tarzan arriveert, maar neem aan dat je 24 mei gaat?

  [ # 77 ] 23 April 2009 06:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Alphen a/d Rijn, Castellum Als je met je gezicht naar de ingang staat, gewoon links de hoek om.

Amersfoort, de Flint: Als je over de brug komt lopen gelijk naar rechts, tegenover de parkeergarage. Heeft een raam, waardoor je af en toe een verdwaald castlid kan zien.

Amsterdam Carre: Als je met je rug naar de ingang van carré staat: 2x de hoek om naar links.

Apeldoorn - Orpheus: Met je neus naar ingang, loop je rechts, langs de parkeerplaats, dan links een straat in.

Breda,Chasse:Als je je voor de ingang staat links om het gebouw lopen totdat je bij een trap bent! meestal staat er ook al een bus en er staan fietsen! Ook ligt er een klein parkeerplaatsje naast!

Den Bosch,theater a/d Parade:Eigenlijk is er geen AU daar. Als je met je neus voor de ingang staat stopt de bus ong. 20 meter rechts van het theater. En dan is het gewoon bij de ingang gaan staan en wachten.

Den Haag, World Forum CC : Als je met je rug naar de entree staat, naar rechts, om het gebouw heen, dan zie je vanzelf de castbus meestal staan

Den Haag, Circus Theater: als je recht ervoor staat dan links een stukje lopen en dan ben je er.

Den Haag,Lucent Danstheater : als je met je neus voor de ingang staat, loop je naar rechts en daar zie je vanzelf de deur..

Dronten:vanuit de ingang eigenlijk gewoon een half rondje lopen, je kan het best als je met je neus naar de ingang staat rechtsom lopen dan kom je langs een deur daar moet je gewoon doorlopen en dan de bocht om en dan ff stukje rechtdoor en dan ben je er

Eindhoven: Als je met je hoofd naar de hoofdingang rechts het hoekje omloopt dan zie je het vanzelf de AU van Eindhoven ligt wat verdiept (je moet een trap af (= 2e trap herkenbaar aan de dikke houte leuningen (daar zit ook de kassa die overdag open is) alsje bij de kantine binnen kijkt ben je te ver

Gouda: Aan de linkerkant van het theater (als je met je neus naar de ingang staat)

Groningen,Martini Plaza: Als je de hoofdingang uitloopt, loop je de linker kant op. Op een gegeven moment zie je dan een zwarte deur. Net voor de bocht die naar links gaat.

Hoogeveen-De Tamboer: Als je met neus naar de ingang staat, ga je rechts, dan ga je een voetpad in, die loop je helemaal uit. Daar is een grote parkeerplaats en daar is ook de au (aan je rechterhand)

Hoorn: Hij zit helemaal rechts / achter het theater, heel erg verstopt

Nijmegen, Keizer Karel Podia/Stadsschouwburg: als je met je rug naar het theater staat, ga naar links, onder die ‘brug’ door (betonnen deel van het theater dat hoger is gebouwd en waar je onderdoor kunt lopen). ga de hoek om, de straat in waardoor je naar het station loopt. Dan kun je rechts een zijpaadje inlopen, daar is de artiestenuitgang in.

Oss,theater de Lievekamp: Als je met je neus voor de ingang van het theater staat loop je via de linkse kant om het theater heen. Achter het theater is een parkeerplaats en in het midden is de AU. Er hangt een bord met artiesteningang.

Roermond, Theaterhotel de Oranjerie: Als je met je neus voor de hoofdingang staat moet je naar de linkerkant lopen, en dan om de hoek, er staat ook aangegeven: Artiestenuitgang.

Rotterdam, Nieuw Luxor : Als je met je neus voor de ingang staat, aan de linkerkant is de AU, staat ook heel duidelijk aangegeven

Rijswijk:Als je met je gezicht naar de hoofdingang staat, ga je naar links. Dan loop je langs het theater (en langs een raam waar je soms ook castleden ziet) en aan het eind ga je naar rechts. Daar zit een trappetje naar een deur en dat is de AU!

Schiedam, Theater a/d Schie : als je met je neus voor de ingang staat, loop dan linksom het gebouw. De AU zit aan de achterkant van het gebouw, vlakbij wat parkeerplaatsen en de tramlijn. Je moet met een trappetje omhoog om naar binnen te gaan.

Tilburg: Als je voor de ingang staat (en je kijkt dus ook naar de ingang) naar rechts, de eerste zijstraat links, de eerste deuren die je dan tegenkomt.

Uden, Theater Markant: Als je met je gezicht richting de ingang staat, loop je naar rechts. Je komt dan bij een doorgaande weg, daar ga je links en na ongeveer 50 meter (misschien wat verder) ga je weer links een zijstraatje in. Vaak zie je daar wel een vrachtwagen van de productie staan. Daar is aan de linkerkant een klein steegje, en daar is de AU…

Utrecht,Beatrix Theater : als met je neus voor de ingang staat loop je links om het gebouw heen, lykt heel afgelegen maar daar is een grote rode deur

Utrecht, Stadsschouwburg. De AU en AI zitten aan de voorkant van het gebouw,. als je voor de hoofdingang langs loopt is hij aan de rechterkant. dit is in het meer naar achter gelegen gedeelte.

Veenendaal,de Lampegiet:Artiesteningang/uitgang is aan de zij-kant van het theater.
Aan de kant waar een parkeerautomaat staat. Het staat aangegeven met een bord.

Wageningen, de Junushoff: Met je rug naar het gebouw toe linksom lopen. Zie je op een gegeven moment een grote ijzeren deur, dat is em.

IJmuiden,stadsschouwburg Velsen: Als je met je gezicht naar de hoofdingang van het theater gaat staan, moet je rechts om lopen. aan de zijkant zijn 2 deuren. en bij een van die 2 hangt een bordje artiesteningang

Zaandam,Zaan theater:als je voor het theater staat loop je rechts om het theater heen ( andere kant is water, dus je kan maar 1 kant op ) Daar zie je vanzelf een deur

Zoetermeer: als je de foyer uitloopt, moet je naar rechts, de hoek om, en doorlopen tot je vanzelf een inham krijgt. Als je bij de parkeergarage komt, ben je te ver

  [ # 78 ] 24 April 2009 03:03 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  200
Geregistreerd  2009-01-26

janneke25 - 23 April 2009 05:25 PM
TarzanFan - 23 April 2009 05:09 PM

Weet iemand hoelaat de cast van Tarzan arriveert bij de artisten ingang, op? ik ga op zondag 24 maart?

Ik heb geen idee hoe laat de cast van Tarzan arriveert, maar neem aan dat je 24 mei gaat?

de tarzan bus komt om 6 uur maar daar zitten niet alle spelers in!
de rest komt tussen 6 en half 7 meestal!
maar de bus of de overige castleden kunnen ook weleens vroeg zijn dus ik kan je niet met zekerheid zeggen dat je om 6 uur op tijd bent 😉 soms komt de bus 10 minuten eerder ofzo 😄

  [ # 79 ] 24 April 2009 03:24 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

UHm op 24 mei is er alleen maar een middagvoorstelling, dus dan zijn ze er ‘s middags al ipv ‘s avonds..

  [ # 80 ] 24 April 2009 03:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  200
Geregistreerd  2009-01-26

IngeG - 24 April 2009 03:24 PM

UHm op 24 mei is er alleen maar een middagvoorstelling, dus dan zijn ze er ‘s middags al ipv ‘s avonds..

Uh oeps! haahaa 24 mei ga ik zelf ook maar was het helemaal vergeten! maar misschien bedoelt ze wel dat ze vandaag gaat! 😉 dat kan natuurlijk ook dat ze april in plaats van maart bedoelde! 😄

  [ # 81 ] 24 April 2009 03:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  200
Geregistreerd  2009-01-26

leona* - 24 April 2009 03:28 PM
IngeG - 24 April 2009 03:24 PM

UHm op 24 mei is er alleen maar een middagvoorstelling, dus dan zijn ze er ‘s middags al ipv ‘s avonds..

Uh oeps! haahaa 24 mei ga ik zelf ook maar was het helemaal vergeten! maar misschien bedoelt ze wel dat ze vandaag gaat! 😉 dat kan natuurlijk ook dat ze april in plaats van maart bedoelde! 😄

onee dan is het geen zondag! haahaa ben lekker bezig XD dan 2 uur voor de voorstelling zou ik op rekenen!

  [ # 82 ] 29 April 2009 12:26 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2009-04-22

Hoe zit het nu bij de AU/Ai van RAI theater Amsterdam?

  [ # 83 ] 29 April 2009 12:36 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2008-06-05

music@lf@n - 29 April 2009 12:26 PM

Hoe zit het nu bij de AU/Ai van RAI theater Amsterdam?

Ik geloof dat het RAI theater geen AU heeft! Althans, ik kon hem gisteren niet vinden:p
Tijdens het signeren van John, kwamen een paar castleden via de gewone ingang naar buiten 😉
Denk dat het handigste is om in de voorhal te wachten, want sommigen zullen misschien ook wel naar beneden naar de parkeergarage gaan 😄

  [ # 84 ] 29 April 2009 01:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

leona* - 24 April 2009 03:28 PM
IngeG - 24 April 2009 03:24 PM

UHm op 24 mei is er alleen maar een middagvoorstelling, dus dan zijn ze er ‘s middags al ipv ‘s avonds..

Uh oeps! haahaa 24 mei ga ik zelf ook maar was het helemaal vergeten! maar misschien bedoelt ze wel dat ze vandaag gaat! 😉

ik bedoelde inderdaad 24 mei ja. Was in de war, haha

dat kan natuurlijk ook dat ze april in plaats van maart bedoelde!

Haha, hoe kom je erbij dat ik een vrouw zou zijn? Whahhaha

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 85 ] 30 April 2009 08:44 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  200
Geregistreerd  2009-01-26

[quote dat kan natuurlijk ook dat ze april in plaats van maart bedoelde!

Haha, hoe kom je erbij dat ik een vrouw zou zijn? Whahhaha

:O sorry!! haahaa ik zeg altijd zij! ook bij mannen! let maar niet op dat is gewoon standaard bij mij! XD

  [ # 86 ] 26 May 2009 09:11 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

Weet er iemand waar de AU in Heerlen te vinden is?

  [ # 87 ] 26 May 2009 09:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Voor de artiesteningangfans onder ons 😄
Hoe laat kan ik het best bij de ingang staan als ik naar Joseph in Oss ga? Ik wil zo graag met René op de foto 📣  Als hij tenminste speelt, haha
Ik weet dat we bij Tarzan ongeveer 2 uur van tevoren paraat stonden, moet dat bij zo’n reizende musical ook?

  [ # 88 ] 26 May 2009 09:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

larissa1984 - 26 May 2009 09:14 AM

Voor de artiesteningangfans onder ons 😄
Hoe laat kan ik het best bij de ingang staan als ik naar Joseph in Oss ga? Ik wil zo graag met René op de foto 📣  Als hij tenminste speelt, haha
Ik weet dat we bij Tarzan ongeveer 2 uur van tevoren paraat stonden, moet dat bij zo’n reizende musical ook?

Het ligt er ook een beetje aan of het de eerste dag is dat de cast in Oss speelt. Wanneer dat is, zijn ze er vaak al veel vroeger. Maar anders lijkt 2 uur van te voren mij inderdaad wel goed.

  [ # 89 ] 26 May 2009 09:23 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

lisaatje - 26 May 2009 09:20 AM
larissa1984 - 26 May 2009 09:14 AM

Voor de artiesteningangfans onder ons 😄
Hoe laat kan ik het best bij de ingang staan als ik naar Joseph in Oss ga? Ik wil zo graag met René op de foto 📣  Als hij tenminste speelt, haha
Ik weet dat we bij Tarzan ongeveer 2 uur van tevoren paraat stonden, moet dat bij zo’n reizende musical ook?

Het ligt er ook een beetje aan of het de eerste dag is dat de cast in Oss speelt. Wanneer dat is, zijn ze er vaak al veel vroeger. Maar anders lijkt 2 uur van te voren mij inderdaad wel goed.

Dank je wel 😄
Ik ga het gewoon proberen, het is niet de eerste dag in Oss, dus we hopen er maar het beste van!

  [ # 90 ] 26 May 2009 01:27 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

larissa1984 - 26 May 2009 09:23 AM
lisaatje - 26 May 2009 09:20 AM
larissa1984 - 26 May 2009 09:14 AM

Voor de artiesteningangfans onder ons 😄
Hoe laat kan ik het best bij de ingang staan als ik naar Joseph in Oss ga? Ik wil zo graag met René op de foto 📣  Als hij tenminste speelt, haha
Ik weet dat we bij Tarzan ongeveer 2 uur van tevoren paraat stonden, moet dat bij zo’n reizende musical ook?

Het ligt er ook een beetje aan of het de eerste dag is dat de cast in Oss speelt. Wanneer dat is, zijn ze er vaak al veel vroeger. Maar anders lijkt 2 uur van te voren mij inderdaad wel goed.

Dank je wel 😄
Ik ga het gewoon proberen, het is niet de eerste dag in Oss, dus we hopen er maar het beste van!

Hoeveel vroeger mag je rekenen bij een eerste dag? Ik ga naar de eerste show van Joseph in Heerlen in juli 😊

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 26