1 of 2 |  1 2 > 
Sunset Boulevard vanavond stop gezet na val van Simone Kleinsma
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Dit hoorde ik net van iemand, was op shownieuws. Aangezien er geen understudy is (onverantwoordelijk eigenlijk) kon de show van vanavond na een val van Simone Kleinsma niet door gaan. Of er morgen een voorstelling is met wie als Norma is niet bekend. Als iemand me kan aanvullen, graag!

  [ # 1 ] 29 October 2008 12:35 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik hoorde het op shownieuws ja!
Simone is met een kledingwissel uitgegleden, en heeft haar hamstring ernstig geblesseerd.
Ze zijn nog aan het kijken of ze morgen (vandaag al dus) op kan.

Heeeel vreemd dat er nog geen understudy is!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 29 October 2008 10:23 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2008-09-08

Op de site van de telegraaf stond dat als ze niet op kon er gekeken werd of Pia op ging.

  [ # 3 ] 29 October 2008 11:26 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Volgens De Gelderlander gaat Pia vanavond op.

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/3947532/Simone-Kleinsma-scheurt-hamstring.ece

  [ # 4 ] 29 October 2008 12:13 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Oeh!!! Ik denk dat ik dan zondagmiddag ga….last minute….jammer dat ik geen avond eerder deze week tijd heb..

  [ # 5 ] 29 October 2008 12:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Wegens de val van simone is er bekend geworden dat pia vanavond al op gaat als norma! Ik hou mn hart al vast! Zie het wel gebeuren dat pia haar premiere nu eerder word gepland en ze er op 17 december niet is! word gek hier! Ik heb altijd het lot om pia mis te lopen heb 13 verschillende voorstellingen gezien waar pia in zou spelen en ze was er 2 keer namelijk in cabaret en passion, inde andere producties heb ik haar nooit gehad! zelfs in 16 keer elisabeth niet!

  [ # 6 ] 29 October 2008 12:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

^^ Zo, da’s wel pech hebben hee :omg:

Wat apart dat Pia nu al op gaat, ik hoop dat het haar goed af gaat 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 29 October 2008 12:28 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2008-09-08

musicalgoeroe - 29 October 2008 12:17 PM

Wegens de val van simone is er bekend geworden dat pia vanavond al op gaat als norma! Ik hou mn hart al vast! Zie het wel gebeuren dat pia haar premiere nu eerder word gepland en ze er op 17 december niet is! word gek hier! Ik heb altijd het lot om pia mis te lopen heb 13 verschillende voorstellingen gezien waar pia in zou spelen en ze was er 2 keer namelijk in cabaret en passion, inde andere producties heb ik haar nooit gehad! zelfs in 16 keer elisabeth niet!

Dan heb je wel heel erg pech gehad. Ik hoop voor je dat ze haar premiere niet naar voren halen ligt er aan hoe lang Simone is uitgeschakeld :S

[ Gewijzigd: 29 October 2008 12:35 PM by angel25 ]
  [ # 8 ] 29 October 2008 12:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

vind het alleen en beetje vaag. Pia zou gaan repeteren zodra joseph afgelopen was, en dat is maandag geweest. aangezein dit niet verwacht werd lijkt t me dat er gewoon gerepeteerd is, stapje voor stapje, vandaag werd bekend dat simone niet op kon. dus gaan ze pia nu binnen 1 dag inwerken? petje af als ze dit kan! Vind toch dat er een understudy klaar moet staan hoor. dacht touwens dat penny vos daarvoor was aangenomen en understudy betty. wel vaag hoor. snap dat ze 2 hoofdrlspelers hebben die de rol delen maar bij cats waren er 5 en zelfs toen was penny understudy! er kan altijd iets gebeuren dat zie je wel!

  [ # 9 ] 29 October 2008 12:51 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Het staat nu idd ook op http://www.keizerkarelpodia.nl (de site van o.a. het Nijmeegse theater):

SUNSET BOULEVARD
In verband met de blessure van Simone Kleinsma zal haar rol in de voorstellingen Sunset Boulevard van woensdag 29 t/m zondag 2 november worden overgenomen door Pia Douwes. Gasten die kaarten hebben voor de afgebroken voorstelling van dinsdag 28 oktober zullen in de loop van vandaag telefonisch benaderd worden door onze medewerk(st)ers.

Ik ben min of meer vastbesloten om te gáán zondagmiddag 😉

  [ # 10 ] 29 October 2008 01:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik hoop dat Pia alsnog 17 december haar “première” speelt - of dan in ieder geval speelt… wel raar, dat er nu geen “echte” understudy is!

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 11 ] 29 October 2008 03:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het officiele persbericht staat inmiddels op de homepage

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 12 ] 29 October 2008 04:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik vind het toch wel erg knap van Pia dat ze het aandurft om vanavond de voorstelling al te spelen.

  [ # 13 ] 29 October 2008 05:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Maar Pia is al eerder begonnen met repeteren geloof ik. Kan me een interview met Paul Eenens op de premiere herinneren waarin hij zei dat hij dinsdag na de premiere met Pia begint met repeteren.

Maar dan alsnog petje af!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 14 ] 29 October 2008 05:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mhh dat wordt last-minute kaartjes!

  [ # 15 ] 29 October 2008 06:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Laatste nieuws van musicalsite.be:

Pia Douwes speelt zodadelijk wel degelijk de hoofdrol in Sunset Boulevard. Ze vervangt de gisteravond geblesseerd geraakte Simone Kleinsma. Had iemand gisteravond gezegd dat ze zometeen zou opgaan, had Pia allicht eens smakelijk gelachen maar nu is het wel degelijk realiteit. Ze onderging vandaag een intensieve repetitie met Antonie Kamerling. Dat verliep vlot, zodat Paul Eenens en zijn creative team er alle vertrouwen in hebben dat er een goede voorstelling staat met Pia als Norma Desmond.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

 1 2 > 
1 of 2