Fanboek Fanny Drenthe
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2008-06-08

Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een fanboek voor Fanny Drenthe, die jullie kunnen kennen van de voorstellingen 3 Musketiere, Tanz der Vampire, Joe - De hemel kan wachten, Verboden te lachen en momenteel speelt Fanny in Les Misérables als ensemble swing en understudy Fantine.

Sinds ongeveer een half jaar ken ik haar nu en ik vind dat ze een heel leuk, vol fanboek verdient met allerlei leuke berichtjes en foto’s.

Het is een beetje kortdag, ik weet het, maar aangezien ik nog maar heel weinig berichtjes heb en ik me ineens bedacht dat ik hier ook nog wel een berichtje kon plaatsen is het dus wat laat.

Het is mijn plan om het boek op vrijdagavond 21 november te geven, maar aangezien ik het ook nog in elkaar moet zetten [wat ik donderdag wil doen] wil ik graag alle berichtjes uiterlijk woensdagavond 19 november binnen hebben.
Het maakt niet uit wat je stuurt, een kort of een lang berichtje, als er maar wat meer in het boek komt! Want ik vind dat Fanny dat verdient!

Nou goed, mail je berichtje naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) ovv Fanboek Fanny.

Ik hoop nog wat berichtjes van jullie binnen te krijgen!

Groetjes, Daphne

   Handtekening   

“Aan het eind van de dag ben je weer een dag ouder”
- Penny Vos - Fanny Drenthe -