De meeting is voorbij, het was super gezellig en er zijn veel foto’s gemaakt. Hier het topic voor de verhalen en de foto’s. Jeroen heeft namens Musicalworld de foto’s gemaakt. Frans namens Musicalworld TV een reportage dus die volgen binnenkort.
Ik vond het erg gezellig!
Super om veel mensen weer eens te zien,en natuurlijk nieuwe mensen te leren kennen!
Ondanks dat de voorstelling niet echt helemaal mijn ding was,heb ik het zeker leuk gehad.
Mijn foto’s volgen morgen..
Ben benieuwd naar de film van Frans en natuurlijk de foto’s van Jeroen!
Tot de volgende meeting,en natuurlijk een aantal anderen die ik eerder zie…
Wat was het gezellig!
Ik vond het echt superlief dat ik ook bij de meet & greet mocht zijn :mega:
Ik heb Pamela beloofd dat ik een verslag zou maken, dus ik hoop dat ze dit topic meeleest.
Het verslag gaat komen hoor :mega:
Hier vast foto’s!
Met Sabine:
Met Ellen :mega::
Ben erg benieuwd naar de rest van de verslagen en foto’s :smile:
[ Gewijzigd: 19 januari 2009 02:12 AM door Veertje ]
Super Frans, echt een leuk filmpje geworden van gister….
Echt leuk om nu zelf ook een keer in zo’n filmpje te zitten :D
Dan heb ik jou 15 november gezien na de matinee van Les Mis in de metro terug naar het station. Je was toen met iemand anders aan het praten over de voorstelling, op zo’n manier dat ik dacht: die zou ook wel eens bij musicalworld kunnen zitten. Kon alleen geen Dimitri vinden op musicalworld. :wink:
Ik vond het ook erg gezellig gister. Leuk om alle oud bekende weer eens te zien, en nieuwe gezichten te ontmoeten.
Ik vond de voorstelling mooi, voornamelijk de tweede akte is er toch weer ingehakt.
Super Frans, echt een leuk filmpje geworden van gister….
Echt leuk om nu zelf ook een keer in zo’n filmpje te zitten :D
Dan heb ik jou 15 november gezien na de matinee van Les Mis in de metro terug naar het station.
leuk… en wie ben jij daN?
Ik zat ook in de metro, andere kant van het gangpad. Weet niet of je me gezien aangezien je druk in gesprek was, maar ‘k had een witte jas aan en een lichtbruin petje op.
[ Gewijzigd: 21 januari 2009 08:26 PM door g.devries ]
Het was inderdaad erg gezellig, leuke foto’s Veertje en ook het MW TV filmpje is erg leuk. Alleen vind ik het altijd raar om jezelf op film terug te zien haha.
Ik heb met veel genoegen filmpje teruggekeken! Erg leuk!
De meetingen blijven leuk.. Hopelijk organiseren we volgend jaar weer een leuke meeting naar leuke productie. Ik ben benieuwd naar foto’s.. Heb zelf niks gemaakt.
Grappig was, dat Pamela met mij op foto wilde ipv van andersom! Ha. En wat betreft ons mw film debuut Marilena.. Ik vond het geslaagd! :wink:
Balen dat ik er niet bij kon zijn! Het ziet er op tv erg gezellig uit in ieder geval. Het verbaast me alleen dat er maar weinig echt enthousiast waren van de voorstelling. Goed de eerste helft grijpt je niet zoals het zou kunnen, maar de tweede akte maakt daar volgens mij toch heel veel goed in.
In ieder geval fijn dat de acteurs en de producent de tijd hebben genomen om vragen te beantwoorden. Altijd erg leuk!
Balen dat ik er niet bij kon zijn! Het ziet er op tv erg gezellig uit in ieder geval. Het verbaast me alleen dat er maar weinig echt enthousiast waren van de voorstelling. Goed de eerste helft grijpt je niet zoals het zou kunnen, maar de tweede akte maakt daar volgens mij toch heel veel goed in.
In ieder geval fijn dat de acteurs en de producent de tijd hebben genomen om vragen te beantwoorden. Altijd erg leuk!
tja, helaas is mijn uitleg en onderbouwing waarom ik de voorstelling niet zo goed vond, niet in het filmpje terecht gekomen!!! ik zal eens kijken of ik nog zin heb om het in een verslag te verwoorden.
Het was trouwens ook gewoon stom dat je er niet bij was!!!