6 of 7 | ‹ First  < 4 5 6 7 > 
Spiderman the musical
  [ # 76 ] 16 June 2011 08:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Waarom zit Bono in het derde nummer?

  [ # 77 ] 17 June 2011 05:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Wat vinden jullie trouwens van het nummer Rise Above? Ik vind het een vet nummer maar alleen bij de stukjes die Reeve Carney zingt. Wat een hemelse stem heeft die!

  [ # 78 ] 24 August 2011 03:04 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-01-15

Ik heb de musical zelf een paar maanden geleden gezien en vond hem helemaal fantastisch! Rise Above is inderdaad een heel lekker nummer!

De eerste Nederlandse Spider-Man recensie lijkt trouwens ook een feit:

link

[ Gewijzigd: 04 September 2011 05:00 PM by Marilena ]
  [ # 79 ] 04 September 2011 04:13 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Enorm saaie show! Script zuigt echt aan alle kanten. En de muziek is onsamenhangend en bovenal niet bijzonder…
Oke het decor en de special effecten zijn tof.. Het is een lust voor het oog in de eerste akte, maar in de tweede akte gebruiken ze veel videoschermen en wordt het allemaal al veel minder bijzonder en vooral saai!

  [ # 80 ] 06 November 2011 10:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

weet iemand of dit nu een hit is

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 81 ] 29 November 2011 05:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Niemand weet dat dus?

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 82 ] 29 November 2011 07:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Volgens mij qua bezoekersaantallen wel, maar niet qua recensies. Anders kijk je voor meer informatie op http://www.broadwayworld.com ?

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 83 ] 29 November 2011 08:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Spiderman doet het, als totaal afgeschreven misbaksel, helemaal niet slecht. Ze draaien op dit moment zo’n beetje op break-even point (dat betekent dat de show “rendabel” is om open te houden; ze verliezen geen geld, maar verdienen het ook niet echt).

Door de enorme investering die voor de voorstelling is gedaan is het zo goed als onmogelijk om deze show ooit uit de kosten te laten komen. Daarvoor zouden ze (als ik de geruchten mag geloven) zo’n 5 jaar op volle bezetting tegen maximale toegangsprijzen draaien. Dat laatste is eigenlijk vanaf week 1 niet gelukt; de kortingsacties voor Spiderman zijn overal te vinden en de show is altijd bij TKTS te krijgen.

Maar toch….er is een markt voor, dat blijkt maar weer. Ik heb zelden een theater gezien met zoveel opgewonden HETERO mannen…. En de show…..ach….een paar fabelachtige momenten, een paar wonderschone nummers en een heleboel totale onzin! Maar die Reeve Carney….sjongejonge….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 84 ] 29 November 2011 09:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

dank je Jacco

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 85 ] 19 February 2013 04:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Gewonde stuntman klaagt Spider-Man musical aan

AMSTERDAM - Stuntman Richard Kobak klaagt de makers van de Broadway-musical Spider-Man: Turn Off the Dark aan. Hij claimt dat hij allerlei verwondingen heeft overgehouden aan zijn rol in de productie.

Volgens de aanklacht liep Kobak tijdens de shows onder meer een hersenschudding, een whiplash en twee gaten in zijn knieën op. Hij wil zes miljoen dollar schadevergoeding hebben van Live Nation Worldwide, het bedrijf dat alle materialen voor de show levert, meldt The Guardian. Kobak verving de echte Spider-Man, die tijdens een show gewond was geraakt, maar de apparatuur zou niet goed op Kobaks lijf zijn afgesteld. Ook werd zijn choreografie een keer ineens aangepast en botste hij tegen een muur.

© http://www.nu.nl

  [ # 86 ] 19 February 2013 04:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dat is toch het risico van het vak als je stuntman bent?

  [ # 87 ] 20 February 2013 08:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wil natuurlijk niet zeggen dat je dan zomaar verwondingen mag oplopen… Het moet natuurlijk wel allemaal veilig gaan, voor zover dat kan. 😄

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 88 ] 29 April 2013 01:18 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Hopelijk komt di naar londen

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 89 ] 12 September 2013 06:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik wou deze shows zien, om mee te kunnen praten over hoe slecht of hoe goed het is.
Ik heb de hele tijd met verbazing zitten kijken, en dat was over het algemeen negatief.

Sommige momenten zijn wel mooi en nummers ook (vooral die vrouw-spin Aragna ofzo) maar wat een rare show. Het is ook veel te veel van Kijk eens wat wij kunnen met decor, en de helft van de tijd heeft het niet eens echt nut. Het vliegen door de zaal, zover ik het kon zien was wel gaaf, maar Spider-mans stem verpeste dat dan weer met maffe zinnetjes erover heen.

Hoogte puntje was The Green Goblin op de piano!

Eens en NOOOOOIT meer!

  [ # 90 ] 19 November 2013 09:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Spiderman sluit in januari 2014 en volgens de geruchten gaat het naar Las Vegas.

Was dit nu de duurste flop ooit?

King Kong is de genoemde opvolger.

http://www.playbill.com/news/article/184581-Spider-Man-Turn-Off-the-Dark-to-Close-on-Broadway-in-January-2014?tsrc=hpt2

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

‹ First  < 4 5 6 7 > 
6 of 7