MusicalWorld.TV in Londen: Melchior en Moritz van Spring Awakening
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

MusicalWorld.TV eindigt haar driedelige videoreeks vanuit Londen met een klapper: voor de camera van MWTV verschijnen de hoofdrolspelers van de meest besproken musical op West End, Spring Awakening.

De reportage is te bekijken op MusicalWorld.TV’s eigen plek of onder Artikelen.

Frans.

  [ # 1 ] 10 March 2009 06:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Extra leuk als je de show ook recentelijk hebt gezien. Ze waren echt geweldig. Leuk om ze over de show te horen vertellen.

  [ # 2 ] 10 March 2009 07:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Super filmpje en een zeer mooie afsluiter van de Londen reportage. Ik vermoed dat Spring Awakening fan Jacco uit zijn dak zal gaan als hij het ziet haha.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 3 ] 10 March 2009 09:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Wat een heerlijk filmpje Frans! Helemaal top!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 4 ] 10 March 2009 11:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Marilena - 10 March 2009 07:01 PM

Ik vermoed dat Spring Awakening fan Jacco uit zijn dak zal gaan als hij het ziet haha.

Nou, deze fan ook hoor! 📣
Super hoe jullie dat weer voor elkaar hebben gekregen. De filmpjes gaan er (bijvoorbeeld door de ondertiteling) ook steeds professioneler uitzien.
Ik vond de vragen een beetje saai, maar dat is op zich wel begrijpelijk… Het is natuurlijk een hele nieuwe show, dus het is logisch dat je wat van die ‘introductie-vragen’ stelt.

Ik beb best wel nieuwsgierig hoe dat precies in z’n werk gaat, zo een filmpje maken… 😄 Krijgen we niet een keer musicalworld.tv ‘backstage’? :tong: Hoe regelen jullie de interviews? Hoe komen jullie aan beeldmateriaal? Met wat voor camera wordt het gefilmd? Verzinnen jullie de vragen ter plekke? Hoe gaat het monteren?

PS: Die Iwan is echt heel apart hè? Net of ‘ie altijd stoned is en alles maar over zich heen laat komen… Echt de ‘sleepyhead’! :tanden:

  [ # 5 ] 10 March 2009 11:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Leuk!!! Ik heb de show al weer bijna 2 jaar geleden voor het eerst in NY gezien en afgelopen maand 2x in Londen. Geweldig dat steeds meer mensen het leren kennen en er zo positief op reageren. En inderdaad erg gaaf dat jullie het steeds maar geregeld krijgen, al die interviews! Wij hebben Aneurin toen na de show ook nog even gesproken. Leuke, enthousiaste jongen! En we vroegen ons af hoe oud ie was maar het was nergens te vinden. Dus bedankt ook daarvoor. 😉

  [ # 6 ] 10 March 2009 11:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Mooi filmpje weer.  Ik hoop echt heel erg dat ik nog de kans krijg om deze show in Londen te zien   😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 7 ] 11 March 2009 06:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Heel leuk om deze 2 te horen over Spring Awakening ! Is goud waard dit filmpje; let maar op : Aneurin gaat een held worden op West End.
Leuke reportage en gaaf dat je het voor elkaar gekregen hebt !

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 8 ] 11 March 2009 11:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

En laat de grootste promotor van Spring Awakening van deze site dan maar even vertellen wat hij van de Londense uitvoering vond afgelopen donderdag.

 

 

 

 

 

 

Hij bleef even stil. Ik was er kapot van. Ik heb Spring twee keer eerder op Broadway gezien. De Londense cast klinkt een tikkie minder dan de Amerikaanse, maar mijn hemel wat werd er ongelooflijk mooi gespeeld daar in dat prachtige Lyric Theatre. Melchior leek voor de pauze nog wat kleurloos, maar wist me uiteindelijk veel dieper te raken dan de 2 glamour boys uit New York. Moritz was sensationeel goed. Wendla jong en onstuimig. WAT EEN AVOND.

Niemand mag meer twijfelen: Spring Awakening is een sensatie. Dat de show een heeeeeeeele lange run op West End mag krijgen zodat ik hem nog 2, 3, 10, 20 keer mag gaan bekijken.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 9 ] 12 March 2009 09:41 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Mark 020 - 11 March 2009 06:00 PM

Heel leuk om deze 2 te horen over Spring Awakening ! Is goud waard dit filmpje; let maar op : Aneurin gaat een held worden op West End.
Leuke reportage en gaaf dat je het voor elkaar gekregen hebt !

En Aneurin is ook nog een mooie jongen om te zien ook!

  [ # 10 ] 21 March 2009 11:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Vandaag had Spring Awakening haar West-End debuut in het Novello!

En ze zijn zeer goed ontvangen naar mijn mening. De voorstelling had ik slechts een keer eerder gezien in het Lyric, maar op het West end reageerden ze vandaag nog uitbundiger dan toen..!!

Ben de laatste paar weken vaak naar het theater geweest, maar had (helaas) nog niet meegemaakt dat het publiek binnen enkele seconden opstond om een zeer uitbundige staande ovatie te geven! Nu gebeurde dat wel, en dat was zeker verdiend! Wat een geweldige voorstelling!

Na ‘Totally fucked’ werd er zelf zo enthousiast gereageerd, dat je een paar cast leden even uit hun rol zag glippen….

Nu maar hopen dat het publiekuitgebreid gaat WOMmen.. (Word of Mouth..) aangezien de kaartverkoop nog niet super verloopt… (kaartje van vandaag had ik bij de TKTS vandaan…)

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 11 ] 22 March 2009 12:29 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik doe al eenhele tijd mijn best hier op Musicalworld qua word of mouth! Kom op mensen….boeken die kaarten!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 12 ] 22 March 2009 08:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jacco - 22 March 2009 12:29 AM

Ik doe al eenhele tijd mijn best hier op Musicalworld qua word of mouth! Kom op mensen….boeken die kaarten!

Braaf gedaan 😊 29 april op rij H

  [ # 13 ] 22 March 2009 09:19 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

jouke - 22 March 2009 08:37 PM
Jacco - 22 March 2009 12:29 AM

Ik doe al eenhele tijd mijn best hier op Musicalworld qua word of mouth! Kom op mensen….boeken die kaarten!

Braaf gedaan 😊 29 april op rij H

Stoel 20 zeker ?  😄

Ik ga zelf in September een kaartje uitzoeken.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 14 ] 22 March 2009 09:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Tja, ik wil! Maar ik weet nog niet wanneer ik naar Londen ga…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 15 ] 23 March 2009 08:20 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik ga hem ook zeker zien hoor!
Moet alleen nog even boeken, maar komt goed!