In deze topic kun je alle vragen en antwoorden kwijt over indelingen van theaters in Nederland, zaalplattegronden, zitplaatsen, rijen die wegvallen i.v.m. orkestbak, etc. etc.
plattegrond NRE-zaal: http://www.parktheater.nl/Beheer/DynamicMedia/zaalplattegronden/NRE-Zaal6.pdf
De rijen 1a, 1b, 1c en 1 kunnen evt. wegvallen vanwege een orkestbak. Hoeveel rijen er precies wegvallen is afhankelijk van de voorstelling en de grootte van het orkest dat daarbij hoort. Deze rijen gelden als 2e rang.
Kan iemand mij vertellen hoe het zicht is in het nieuwe luxor theater in de laagste rang, namelijk de loge? Volgens mij is het nog redelijk dicht bij het toneel, en nog goed te zien.. of lijkt dit maar zo?
Kan iemand mij vertellen hoe het zicht is in het nieuwe luxor theater in de laagste rang, namelijk de loge? Volgens mij is het nog redelijk dicht bij het toneel, en nog goed te zien.. of lijkt dit maar zo?
bedankt alvast.
Het zicht is wel ok, maar je mist een hoek van het podium. Het nadeel van deze plaatsen is dat je heel schuin moet kijken. Ik heb er één keer gezeten en had toen echt last van mijn nek.
bedankt alvast.
Ik heb er pas gezeten, en het zicht was vrij goed. Je kijkt inderdaad wel vrij schuin op het podium, en om het hele podium te zien, moet je wat naar voren leunen (ik had gelukkig geen mensen achter me zitten), maar ik was er erg tevreden over.
Ik zit in carre Parterre links rij 1 stoel 39 kan iemand me vertellen hoe ik hier zit???Goed/ slecht, mis ik stukken van het podium enz…
bedankt alvast
Ja, is een prima plaats. Ik heb daar bij Sunset Boulevard ook gezeten. Je kijkt schuin, maar is niet hinderlijk. Je kan de gezichten van de acteurs wel goed zien.